Wat valt er uit te praten? Je hebt je als een kut gedragen tegenover iemand waar je zogenaamd van houdt.. Dan mag je ook best de consequenties dragen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Neem er nog een ouwe.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Indien niet.. Tijd om volwassen te worden.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
De mens is NIET monogaam.
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Je hebt gelijk! Vreemdgaan vergoelijken is de juiste manier. Want de mens is immers niet monogaam. De mens heeft wel een bewustzijn en kent doorgaans normen en waarden. Maar dat doet er niet toe.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Pfff... Ja zij moet nu een leven lang boeten omdat ze een keer is vreemd gegaan,boehoehoe .. Aan de verhalen te horen is het vriendje ook geen schatje.
Ik hoop dat jullie heel jong zijn en dat hij in zijn fragiele puberale egootje geraakt is.
Indien niet.. Tijd om volwassen te worden.
Trouwens wat zijn jullie hier allemaal vreselijk ouderwets zeg... En dat voor zo een jonge mensen. Niemand is je bezit en niemand verdient het om gestraft te worden omdat ze een keer vreemd gaan. Dat je de relatie beëindigd, tot daar aan toe. Maar straffen? En zinnen zoals jij hebt niets meer te willen.
Schei toch uit..
De mens is NIET monogaam.
Ik ben al wat ouder en dacht dat de jeugd veel opener en veel meer ontwikkelt zou zijn dan mijn generatie maar het is precies alleen nog maar erger en nog meer bekrompen geworden.
Leef en laat leven.
Iemand vanuit een onverwachte hoek neersteken en een gapende wond achterlaten uit sadisme mag natuurlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.
Je kan iemand niet simpelweg gaan gijzelen uit een soort sadisme.
Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn gewoon details hier die we niet weten. Voor hetzelfde geld zijn het twee 15 jarigen die al een jaar ruzie hebben gehad omdat ze niets van elkaar kunnen verdragen. En is het vreemdgaan zoenen geweest.
Op die leeftijd moet je je niet bezig houden met grote vaste relaties.
Als je daarentegen in een volwassen relatie stapt met iemand die trouw belangrijk vind dan vind ik ook dat je dat moet respecteren of er niet in stappen.
Maar nogmaals.. Wat als jullie al 15 jaar samen zijn en er is sleur en je komt iemand tegen en in een vlaag van verstandsverlies ga je vreemd. Ik vind niet dat je dan 15 jaar weg mag gooien voor een misstap van 1 uurtje.
Hier in dit verhaal en de antwoorden vind ik vooral het afstraffende stuitend.
We kennen het verhaal niet.
Vriendje kan net zo goed een hork zijn met losse handjes ofzo.
Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.quote:
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee, het mens is rond de dertig en gezien haar pohi een complete idioot.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van de spelletjes. En het zou het alleen maar erger maken denk ik.
Sowieso gaat hij al heel creepy van een afstandje lopen staren als ik vriendschappelijk een wat oudere man omhels.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.quote:
Hij kwam net aanlopen om de hoek toen ik in gesprek was met iemandquote:Op zondag 7 juni 2015 22:41 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wel toevallig dan dat je ex er elke keer bij is wanneer jij vriendschappelijk oude mannen omhelst.
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..quote:Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Je kan iemand niet simpelweg gaan gijzelen uit een soort sadisme.
Serieus? Want het klinkt hier alsof jij het hem kwalijk neemt dat hij nog steeds boos op je is.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heel concreet TS, wat heeft hij dan precies gedaan? Want dingen als hierboven mogen natuurlijk niet en dan zou ik ook verdere stappen overwegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..
Heeft TS al eens aangifte overwogen?
Reeds melding gedaan, vervolging is niet mogelijk wegens gebrek aan bewijs.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gijzelen, terroriseren, betast worden, tegen de grond werken, geslagen worden..
Heeft TS al eens aangifte overwogen?
Dus ondanks alles maakt hij zich nog wel steeds zorgen om je gezondheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij en zijn vrienden hebben wel de halve stad tegen me opgezet. Slaat mijn sigaret uit mijn hand etc.
Heb je een stoornis dan? Ik vind dit vrij abnormaal gedrag voor een 26 jarige of je bent een asociaal type?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |