quote:Op zondag 7 juni 2015 22:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
26 en forum is niet echt. Ik ben in het echt gewoon een sociaal iemand die geeft om mensen.
Joh... ik zou me ook zwaar in moeten houden als ik zou horen dat m'n wederhelft vreemd zou zijn gegaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Als je van iemand houdt ga je niet vreemd op die persoon [PUNT]quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
Gestalkt? Hij zoent op een festival met een andere meidquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker
Natuurlijk niet, maar als je de OP van TS eens goed doorleest, dan moet je op zijn minst twijfels hebben over de geschetste situatie door TS. Verder speelt niet in het voordeel van deze TS dat ze wegduikt als er kritische vragen worden gesteld. Als jij je hand in het vuur wil steken voor TS, dan zou ik zeggen dat je vooral je gang moet gaan. Je moet echter niet huilen als je hand er verbrand uitkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Wat een mongole hier zeg.
Dus als jullie een dochter krijgen/hebben, die haar vriend heeft bedrogen, dan vinden jullie het zeker ook goed dat ze dan gestalkt word en weet ik veel wat.
Flikker toch op man moraalgangsters, dan is het ineens weer not done zeker
Wel fijn dat er een officieel verslag gemaakt zal worden. Houd je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is
details willen we!quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Inmiddels laatste weken meer drama geweest. Morgen de wijkagent op bezoek. Die gaat dan misschien bemiddelen. Sneu dat dit nodig is
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:58 schreef Mishu het volgende:
Oh ja, de wraakactie van TS! Cliffhangerquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
ik heb geen idee, maar als er politie bij komt, is het geen onschuldig 'lul' en 'kutwijf' verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik gok iets met actie / reactie (van iemand die gekwetst is).
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:25 schreef Mishu het volgende:
Ik heb o.a. met de broer van gebeld en die zegt dat ze me niet met rust zullen laten en dat het allemaal bedoeld was om vervelend te doen.
Er ging het gerucht dat ik aangifte ging doen, gelijk ex met een grote groep vrienden in de kroeg waar ik altijd zit om ruzie te zoeken. Ik durf vervolgens natuurlijk weer geen aangifte te doen.
Volgens steunpunt huiselijk geweld (doorverwezen vanaf politie) is dit gewoon een geweldscirkel die ik alleen zelf kan verbreken. Dus niet meer de stomme hoop dat het goedkomt of dat ik het zelf op kan lossen.
Inmiddels zijn er drie echte aanrandingen geweest naast lastig doen. Dus we proberen hem nu te laten stoppen via de politie.
Punt is dat ze blijkbaar absoluut niet vatbaar zijn voor mijn signalen dat het moet stoppen. Ik ben ondertussen al anderhalf jaar hun speelbal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dit echt is, dan doe je er inderdaad goed aan om de politie in te schakelen. Tevens zou ik aangifte doen van aanranding.
Kan er ook niets anders van maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Die aanrandingen zijn natuurlijk niet oké, maar t is mij al jaren duidelijk wat voor type jij bent dus ik moet eerlijk zeggen dat ik dit verder eigenlijk alleen maar erg grappig en terecht vind
Labiele probleem-uitlokker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:54 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat voor type dan dat dit soort gedrag grappig is?
En dan zo'n gast (die gewoon in zn eer is aangetast) een strafblad door haar.quote:
dus iemands persoonlijkheid bepaalt of seksueel geweld is geoorloofd? Lijkt ook verdomd veel op de gedachtengang van een verkrachter... if you get my drift.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat ben jij toch een engerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:02 schreef JedimindhaX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |