Misschien had jij eerst moeten praten vóórdat je vreemdging. Je gaat niet vreemd als alles goed zit lijkt mij.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
Misschien. Misschien ook nietquote:Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat je heel veel zaken anders geinterpreteerd hebt dan ze zijn. O.a. ook het vroegtijdig weggaan bij het festival lol
Ja en dat hoofdschuddende stukje doen ze of alsof of om jou minder ongemakkelijk te laten voelen. Hij heeft plezier eraan. En ja misschien gingen ze weg of niet weg om jou, maar het lijkt mijzelf sterk dat een vriendengroep weggaat omdat iemand weg wil die ervoor nog een meid op de bek heeft gepakt om wraak te nemen niet waar xdquote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien. Misschien ook niet
Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god verlaag je niet zo zelf.
Ja er is geen mogelijkheid dat hij plezier heeft en als die domme trut in de buurt is hij het haar extra inwrijft voor de lol. xdquote:Op maandag 8 juni 2015 14:13 schreef Inalegranza het volgende:
Er zit niets anders op dan accepteren dat je ex nog steeds boos op je is en je het verder maar moet negeren.
Meer valt er niet te zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:40 schreef 10minuteman het volgende:
Gewoon negeren en zo te horen ben jij ook niet de leukste thuis.
Klaar.
Als dit alles is... Daar lach je toch gewoon om? Of ben je dat nog niet ontstegen?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Misschien. Misschien ook niet
Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen exact op het moment dat hij mij ziet, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god laat je niet zo kennen. Wel toevallig dat juist hij de enige op dat festival is die gelijk met iemand begint te zoenen zodra ik gezien wordt.
Ja op het moment zelf er om gelachen. Maar stiekem vond ik het natuurlijk niet leuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dit alles is... Daar lach je toch gewoon om? Of ben je dat nog niet ontstegen?
Nou toen hij doorhad dat ik er gewoon relaxed onaangeslagen bij ging staan ging hij opeens weg emotioneel. En dat meisje zag dat. Dus die had zoiets van toedeledokie ik ga lekker naar huis. En toen was hij dus weer alleen.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja er is geen mogelijkheid dat hij plezier heeft en als die domme trut in de buurt is hij het haar extra inwrijft voor de lol. xd
Dafuq did I just read?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Hij doet alleen de hele tijd klote en als we dan weer een keer ruzie hebben krijgt hij wel weer een spontane stijve.
Ja, ik vind het ook erg opmerkelijk. En het is behoorlijk onhandig want het is uiteraard nogal gênant dus echt goed praten lukt dan niet echt. Dan is het meer van: ok nou doeg he.quote:
Dus open je er een topic over op FOK!. Goeie logica.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Mishu het volgende:
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
Subtiel zonder details je ex onderuit proberen te halen, bravo.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Vlak na het vreemdgaan heeft hij me mishandeld in feite.
Je liet je wel gekmaken, anders schreef je het nu niet op.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Ik liet me niet gekmaken dus ik ging alsnog lekker vooraan staan kijken.
Je wil aandacht dus zie je dingen in acties die helemaal niet op jou bedoeld zijn. En als hij ze weldegelijk zo op jou bedoelt, dan heeft hij daar nog het volste recht op (na een jaar zelfs nog? Sure, why the hell not, hij gaat tenminste pas lopen bekken met iemand NADAT HET UIT IS! ^^).quote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Mishu het volgende:
Iemand die man is en uit kan leggen waar hij mee bezig is?
Fijn voor je dan is dat ook weer duidelijk, jij je portie aandacht ook weer gehad, slotje.quote:
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Want ik ga niet bij dingen wegblijven puur omdat hij zijn emoties niet kan handelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even een paar dingetjes uit de OP quoten, ookal is de OP quoten not done:
[..]
Subtiel zonder details je ex onderuit proberen te halen, bravo.
[..]
Je liet je wel gekmaken, anders schreef je het nu niet op.
[..]
Je wil aandacht dus zie je dingen in acties die helemaal niet op jou bedoeld zijn. En als hij ze weldegelijk zo op jou bedoelt, dan heeft hij daar nog het volste recht op (na een jaar zelfs nog? Sure, why the hell not, hij gaat tenminste pas lopen bekken met iemand NADAT HET UIT IS! ^^).
[..]
Fijn voor je dan is dat ook weer duidelijk, jij je portie aandacht ook weer gehad, slotje.
Tip van Arnie: blijf in godsnaam gewoon bij elkaar uit de buurt. Jij hebt ook hersens (waarschijnlijk, ik twijfel want je bent wel zo'n doos om vreemd te gaan en niet eerlijk te spelen) en hopelijk voor jou ook benen dus ontloop hem lekker of zeg hem dat 'ie moet oprotten als 'ie in je buurt is. Maar ondertussen wel laten zoenen weer
Van die mensen die vreemdgaan en dan het raarvinden dat ex-vrienden dat kut vindenEnige wat die dude beter had kunnen doen was je meteen echt volledig uit je leven wissen, maar als ik het zo hoor lijkt het meer één grote vriendenkliek te zijn waardoor dat lastig wordt. En hee, als jij dan toch al openlijk met juist díe vrienden over de situatie gaat keuvelen maak je het er zelf misselijkmakend moeilijker op.
Of jij moet een manier vinden om met hem om te gaan. Dit is namelijk wel héél erg je eigen straatje schoonvegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan.
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
We zitten sowieso in hetzelfde wereldje dus hij moet maar een manier vinden om er mee om te gaan. Want ik ga niet bij dingen wegblijven puur omdat hij zijn emoties niet kan handelen.
Na een jaar vind ik sowieso dat ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat wou ik eigenlijk al vanaf dat het gebeurd is, gewoon verder op welke manier dan ook.
Jij bent degene die ermee om moet leren gaan. Jij kunt alleen zeker zijn van jou gedachten, niet van die van hem. Je vult vanalles voor hem in, wat misschien helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja op het moment zelf er om gelachen. Maar stiekem vond ik het natuurlijk niet leuk.
En nog niet eigenlijk
Waarom zit je dan te zeiken en doe je dat niet gewoon?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef Mishu het volgende:
Na een jaar vind ik sowieso dat ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat wou ik eigenlijk al vanaf dat het gebeurd is, gewoon verder op welke manier dan ook.
Nou ja in ieder geval is het eindstuk nu anders of niet. Een andere vriend kwam hem halen omdat ze al weg gingen. Nu de rest van het verhaal nog.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou toen hij doorhad dat ik er gewoon relaxed onaangeslagen bij ging staan ging hij opeens weg emotioneel. En dat meisje zag dat. Dus die had zoiets van toedeledokie ik ga lekker naar huis. En toen was hij dus weer alleen.
En toen kwam hij me weer tegen met dat die chick hem dus ook was gepeerd (je laat je namelijk liever niet gebruiken voor kinderachtige spelletjes) en toen zag hij mij, liep weer emo en gefrustreerd weg en toen kwam een vriend de andere vrienden halen, omdat ze gingen.
Wel toevallig dat jij in de gaten houdt wanneer jij precies gezien wordt en wat voor actie daarop wordt ondernomen. Je schrijft ook dat het zijn vriendengroep is, dus geen mensen waar je tussen hoeft te staan. Draai je rug toe en doe wat je hem aanraadt: Gewoon verder leven.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Mishu het volgende:
Punt is dat hij als enige van zijn vriendengroep extreem opvallend midden in een groep mensen een onbekende chick gaat zoenen exact op het moment dat hij mij ziet, terwijl zijn vrienden zodra ze dat zien hoofdschuddend lachen van oh god laat je niet zo kennen. Wel toevallig dat juist hij de enige op dat festival is die gelijk met iemand begint te zoenen zodra ik gezien wordt.
Ja, misschien heeft ie net te horen gekregen dat er een familielid overleden is of zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:01 schreef jodelahity het volgende:
Ik vermoed dat je heel veel zaken anders geinterpreteerd hebt dan ze zijn. O.a. ook het vroegtijdig weggaan bij het festival lol
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sommige (volwassen) stellen zijn in staat om dat uit te praten.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Mishu het volgende:
Ik heb zoiets van waarom gaat hij hier inderdaad zijn tijd (een heel jaar) hieraan besteden. Ik wil misschien ook gewoon verder...
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:26 schreef Mishu het volgende:
Het is niet goed, maar het kan gebeuren. En er kunnen omstandigheden zijn.
Zit er inmiddels wel over te denken. Maar ik wil uiteraard de hoge weg nemen en het niet erger laten worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:38 schreef den85 het volgende:
Laat jezelf de volgende keer voor zijn neus Daggeren.
Je vindt zijn aandacht dus gewoon fijn, anders ben je er niet op deze manier mee bezig.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zit er inmiddels wel over te denken. Maar ik wil uiteraard de hoge weg nemen en het niet erger laten worden.
Aandacht ja, mishandeling nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je vindt zijn aandacht dus gewoon fijn, anders ben je er niet op deze manier mee bezig.
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Aandacht ja, mishandeling nee.
En het liefst gewoon uitpraten en een normale situatie laten ontstaan.
Ditquote:Op maandag 8 juni 2015 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.
Je kunt wat is gebeurd niet terugdraaien. Je hebt hem belazerd, hij heeft nu de pest aan je. Move on.
Wellicht. In ieder geval nu weer even mijn aandacht op iets anders vestigen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nog aandacht van hem wil.
Je kunt wat is gebeurd niet terugdraaien. Je hebt hem belazerd, hij heeft nu de pest aan je. Move on.
Nieuw rampproject ontwikkelen zeg maarquote:Op maandag 8 juni 2015 20:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wellicht. In ieder geval nu weer even mijn aandacht op iets anders vestigen.
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:52 schreef jodelahity het volgende:
Wat valt er niet te accepteren. Hij zoent met anderen en heeft geen aandacht meer voor je. Lijkt bijna alsof hij dat juist niet mag van jou.
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
Wat raakt mannen hier zo aan?
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat raakt jou er zo aan kan je je beter afvragen.
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
Je moet alles maar accepteren als je ooit in je leven 1 fout hebt gemaakt.
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom verwacht je nog steeds iets van hem? Ga hem uit de weg. Punt!
Je hebt juist allerlei verwachtingen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik verwacht niks meer maar ik ga hem ook niet uit de weg. Ik zoek hem ook niet op. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals hij is.
Volgens mij ben jij niet voor rede vatbaar juist. Hij wil niet met je praten, jij wel. Hij mag niet met een andere meid zoenen bij jou in de buurt. Hij moet jou niet irriteren door dat te doen. Jullie hebben toch juist geen relatie meer. Ja misschien steekt hij je wat met opzet, nou en. Hij heeft gewoon recht om dat op die manier te doen. En hij is blijkbaar anders dan jij, ook iets wat blijkbaar niet mag.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat mannen in deze kwestie (vreemdgaan) voor geen enkele rede vatbaar zijn.
Ik zou boos zijn maar snel vergeven als iemand van me houdt en ik verliefd ben.
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoquote:Op maandag 8 juni 2015 02:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Dus als je ex is vreemdgegaan mag je die persoon constant lastig vallen? Okee!
Heb je een onderzoek gelezen of is dit meer in jouw omgeving zichtbaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Mishu het volgende:
Ik weet dus wel dat vreemdgaan bij mannen veel abusive gedrag uitlokt en dat mannen dat blijkbaar legitiem vinden.
De vraag blijft staan: waarom is Mishu überhaupt nog bij haar ex in de buurt? Het lijkt er niet op dat ze besloten hebben vrienden te blijven, gezien de gebeurtenissen. Waarom trekt ze er zich wat van aan wat hij doet? Hij mag doen en laten wat hij wil toch, als single man?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. mensne doen alsof je de doodstraf verdient als je vreemdgaat ofzoja zij is fout geweest maar die ex is dat net zo hoor. dat je boos bent en mss even wat geks terug doet oke, maar hij blijft maar doorgaan als ik TS moet geloven
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:16 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ben ook ooit eens vreemdgegaan. Gezoend met een ander, na 2 dagen opgebiecht. Zij enorm boos, relatie beëindigd (wel eerst nog break-up seks gehad waarbij ze niet gezoend wilde worden, was super-raar, maargoed).
Nu zitten we op dezelfde studie, en komen we elkaar nogal regelmatig tegen. De eerste paar maanden op haar verzoek nog een enkele keer gepraat, wat er op neer kwam dat zij haar woede kwijt kon en ik me daarna nog slechter voelde. Daar deed ik dan maar aan mee, want tsja, het was immers mijn schuld en als zij zich daardoor wat beter voelde ... Mee opgehouden toen ze eisen begon te stellen (bv dat ik niet naar dingen ging waar zij ook was). Een kleine 2 jaar later lijkt ze nog steeds erg boos. Mij negeert ze volkomen (echt recht door me heen kijken en zulks) om dan mijn vrienden (die zij niet eens echt goed kent) enorm hartelijk te begroeten en overdreven vriendelijk te doen.
Het eerste (half) jaar na mijn vreemdgaan heb ik me (terecht natuurlijk) enorm schuldig gevoeld. Voornamelijk geworsteld met het vraagstuk of ik iets verschrikkelijks stoms en gemeens gedaan had, zoals elk mens wel eens iets fout doet, of dat ik daadwerkelijk inherent slecht (of eerder egocentrisch) was, zoals zij me naar anderen afschilderde (of zoals op fok, "eens een vreemdganger, altijd ..."). Uiteindelijk wel verwerkt, stukje zelf-reflectie toegepast, er hopelijk van geleerd en zulks. Ik heb het mezelf iig vergeven (al zal ik het nooit vergeten, alleen al om eenzelfde soort egoïstisch gedrag waarbij ik niet genoeg aan de gevoelens van mijn partner denk, te voorkomen) maar zij mij niet.
En dat is haar goed recht. Ik vind het vervelend voor haar dat ze er nog zo mee zit, en denk dat het veel beter voor haar zou zijn als ze het ook beter kon verwerken. Maar het is niet aan mij om een mening te hebben over haar boosheid, het bestaan daarvan is immers mijn schuld. Dus nu geef ik haar en haar gedrag geen enkele aandacht meer. Lijkt me het beste voor haar en voor mij.
Deze bedoelde ik, veel leesplezier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef Mishu het volgende:
Ehm ik ben even weg en mensen proberen gelijk mijn karakter te vermoorden?
Ik blijf voorlopig weg uit dit topic. Heb wel andere dingen te doen dan incorrecte adviezen te lezen. Ciao.
Jij bent anders ook wel aardig met hem in de weer. Krijg stiekem ook het idee dat het geen toeval is dat je elkaar zo vaak treft op tal van plaatsen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm hij lette overduidelijk op me. Neem dat maar van mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |