Who care's?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
Misschien waren er wel klachten, dat ze ons daarom weer terugzetten in GC
Laat maar gewoon lekker doornummeren, kunnen we af en toe terug in het verleden kijken.....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Dan zou deze eigenlijk nummer 1 moeten staan bij SC, want de vorige delen was alleen gejank![]()
op onze leeftijd zijn nummertjes overratedquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Dan zou deze eigenlijk nummer 1 moeten staan bij SC, want de vorige delen was alleen gejank![]()
* just me heeft de hele avond Koen op schoot gehadquote:
Dan hoop ik dat het gezellig wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft de hele avond Koen op schoot gehad
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond wasquote:
Ik heb nog 2 gestoorde beesten hier rond lopen. Daar struikel ik elke dag meerdere malen over.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond was
kopjes geven en aangehaald willen worden
Dat mocht die andere Koen willenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond was
kopjes geven en aangehaald willen worden
dan moet ie bij Mw. Koen op schoot springenquote:
Denk dat Mw Koen daar niet zo'n behoefte aan heeft... Maar dat is vast een slechte aannamequote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ie bij Mw. Koen op schoot springen
Dat doen ze vaker wanneer ze iets lekker vinden....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:51 schreef just me het volgende:
Deze Koen werd er heel gelukkig van toen ik onze zijn kin ging aaien. ik was minder blij toen Koen zijn pootjes in mijn benen ging zetten
Ik heb ook hele lekkere benenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker wanneer ze iets lekker vinden....
Doei doeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Truste.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Dat is fijnquote:
Succesquote:
Diegene wil ik ook wel even sprekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:57 schreef chufi het volgende:
Geen idee wie ons weer terug in GC heeft gezet, maar om dan na 4 dagen al weer thuis te zijn vind ik wat magertjes.
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene wil ik ook wel even spreken
Deze is leukerquote:
Ik weet niet wie Y is, maar als ik die Y te pakken krijg....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dit staat nu onder aan het topic....
Voordat je reageert
De 40+ tournee, we bezoeken ieder forum. Reisleidster yvonne zorgt voor de reisroute.
Okéeeeeeeeeee maar dan snap ik nog steeds die stomme Kaas niet
Yvonne...?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:22 schreef yvonne het volgende:
Oy! Waarom staan jullie weer in GC? Sjongejhongejonge gebemoei.
naar Yvonne@Fok.nl mailenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen worden
Opschieten dan en ga je klaar makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
Ik moet me eigenlijk gereed gaan maken want ik ga met 2 zussen naar zus 3
Nou ja zoveel werk heb ik ook weer niet, ze komen me om half één pas halenquote:
Dan heb je nog wel even iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja zoveel werk heb ik ook weer niet, ze komen me om half één pas halen![]()
effe douchen en aankleden, eerst effe mijn koffie ....
Ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Welk subforum zou jij willen bezoeken op onze verkenningsreis Chuf?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
Ik ga geen subforum noemen, anders krijg ik nog de schuld ook
de schuld van wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
Ik ga geen subforum noemen, anders krijg ik nog de schuld ook
Nergens last van vandaag tenminste.... Net gedouchtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:30 schreef FANN het volgende:
Sorry hoor maar dat is écht lastig dit gekloot, elke keer als ik op Actieve Topics wil klikken
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Zo kan ik toch niet lekker rondzappen
Fijne zussenmiddag Fannquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
Ik moet me eigenlijk gereed gaan maken want ik ga met 2 zussen naar zus 3
enjoy!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je Chuf, ik zit al met mijn jas aan te wachten
George Carlin.quote:
Ik zei meteen al dat die KAAS alleen logisch is als ie achter de 40+ staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen worden
Ja maar soms heeft men een bord voor hun ...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei meteen al dat die KAAS alleen logisch is als ie achter de 40+ staat.
oh, goed idee, smoothie maken, ik ga straks kijken of de Lidl weer zakken diepvriesfruit heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een smoothie, maar wel zonder kaas
Ik had er oa bramen door, was dus een donkerrode smoothiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, goed idee, smoothie maken, ik ga straks kijken of de Lidl weer zakken diepvriesfruit heeft
ik werd geroepen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar soms heeft men een bord voor hun ...
bramen zijn zo lekker, ik heb wel een bramenstruik, maar die geeft waarschijnlijk nog geen oogst dit jaar. In het najaar gaat hij de volle grond in, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er oa bramen door, was dus een donkerrode smoothie
wij hebben daar geen invloed op, poef gone ?quote:
Tja mensen met knopjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben daar geen invloed op, poef gone ?
heb ik nooit gedaan toen ik blauw wasquote:
Maar laat even weten of de Lidl gevroren fruit heeft.. Ga ik die ook eens proberen.. Die van de AH zitten los in een doosje, niet mn ding, die van de Vomar zitten wel nog in een apart zakje, die je iig weer goed af kunt sluitenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bramen zijn zo lekker, ik heb wel een bramenstruik, maar die geeft waarschijnlijk nog geen oogst dit jaar. In het najaar gaat hij de volle grond in, dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maareh bloemetjes buiten zetten dus maar
quote:
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maareh bloemetjes buiten zetten dus maar
aardig geitje erbij hebben we straks geitenkaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgen
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgen
als het maar 40 plus isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaas
schapenkaas ( die gaat ook op mijn lijstje voor de Lidl)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaas
Klimopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb wel een mooie topiclijst in F&F al zeg ik het zelf
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Met als uitschieters:
F&F / Vachtegel !
F&F / Catalpa
F&F / Ode aan de klimop!
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggenquote:
Joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggen
Even control+F5 doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:30 schreef FANN het volgende:
Sorry hoor maar dat is écht lastig dit gekloot, elke keer als ik op Actieve Topics wil klikken
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Zo kan ik toch niet lekker rondzappen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggen
Camenbert kunnen we tegen die tijd wel uit de kast halenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat het tour de france forum nog niet open is anders had "graskaas on tour de france" prima gepast
* Spezza19 vermoedt dat die vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat het tour de france forum nog niet open is anders had "graskaas on tour de france" prima gepast
2 tientje of zo was het toch... Veel plezierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga mijn belastingteruggave bij de Lidl uitgeven
Laat het eerst even tot ons bezinken.. We zouden overal minimaal een dag vertoeven ....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens willen jullie in het flora of fauna subforum
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het eerst even tot ons bezinken.. We zouden overal minimaal een dag vertoeven ....
Ja, en nu hier met dat bord!!quote:
OK ga ik donderdag eens neuzen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust geen lammetjes![]()
Chufi, ze hadden volop zakken diepvriesfruit bij de Lidl: bosvruchten, frambozen en aardbeien
Bij jou bevindt de natuur zich dus buiten, best bijzonder voor een 'oud natuurwetenschapper'.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
Buiten wat ik in de koelkast heb liggen, heb ik weinig met flora en fauna zelf... Bedoelende ik heb geen huisdieren en ook geen planten in huis...
Maar als oud natuurwetenschapper heb ik wel respect voor de natuur
Wanneer ik buiten kom wel, maar dan moet ik meestal het overige verkeer ontwijken op mn fietsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou bevindt de natuur zich dus buiten, best bijzonder voor een 'oud natuurwetenschapper'.![]()
Zelf ben ik helemaal niks zonder mijn poezen, die zijn voor mij als een soort medicijn i.p.v. kalmeringsmiddelen. En ik heb zelfs 1 plant (zeer prominent op tafel staan).![]()
Misschien hebben ze er hier wel een topic over?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog wat grotere planten voor de woonkamer aanschaffen, in mijn vorige huis had ik er te weinig ruimte voor.
ik heb nog cadeaukaarten van Intratuin en Ikea, moet er alleen een keer zin voor makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er hier wel een topic over?
ik toon mijn ware gezichtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en nu hier met dat bord!!
Dat is om kaas op te leggen en niet om voor je kop te houden.
Het zal wel geen vingerplant zijn Moquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik heb zelfs 1 plant (zeer prominent op tafel staan).![]()
Als ze zich bedreigd voelen gaan ze dat doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah een kleintje... Maar waarom spugen die beesten?
kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze zich bedreigd voelen gaan ze dat doen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit in UTO dus maak je niet al te druk
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.quote:
Kom op, on topic blijven dit is F&F.quote:
staat ws wel op het kaartje wat voor plant het is en hoevaak die wel of geen water moet hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.
Ik gun Frutsel deze reeks gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Vulkanen en Aardbevingen en aanverwante topics
Sorry... Ik ben ooit door de stier op de horens genomen in Spanje .... dat zal wel mn korte concentratievermogen verklarenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op, on topic blijven dit is F&F.
show eens een foto, in F&F zitten natuurlijk wel de kenners.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.
Nee, er staat wel op halfschaduw en 2 x p wk water, maar niet welke plant het is dus. Maar hij is groen en daarom kocht ik hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
staat ws wel op het kaartje wat voor plant het is en hoevaak die wel of geen water moet hebben
of een of andere grapjas heeft kaartjes verwisseld
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.quote:
Jullie zijn hier net!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er staat wel op halfschaduw en 2 x p wk water, maar niet welke plant het is dus. Maar hij is groen en daarom kocht ik hem.
Yvonne is niet de enige die ons verplaatst volgens mij, ze zitten "achter" te dobbelen wie de eer krijgt ons te mogen ontvangenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.
Oeis dat ruikt zo lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
Bij de Lidl (in mijn regio dan) hebben ze donderdag Lavendel in de aanbieding
Ja weet ik en ik begin er ook niet over ... Ik opperde eerder al dat we minimaal het recht op 1 dag hebben. Vandaag was een uitzondering omdat we al in GC waren geweestquote:
in mijn voortuin komt ook weer lavendel, langs het pad, zodat ik het makkelijk even kan aanraken.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
show eens een foto, in F&F zitten natuurlijk wel de kenners.
duidelijk een bloemenvaas met groene plantquote:
zou jij geen 2 pussies in je mandje willen ?quote:
Verwacht je nu een Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
zou jij geen 2 pussies in je mandje willen ?
quote:
Zo kan ie wel weer...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:12 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik ga de poes van de buurvrouw even eten geven
Witlof, ingerold in ham en kaas en gebaken aardappeltjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer...
Ik ga eens bedenken wat ik zelf ga eten...
Ach, ik heb iig 1 plant in huis. Ga me wel nog 2 kopen voor buiten op balkon met een beetje kleur, iets roods of paars, ik heb er 2 potten hangen die zijn nu nog leeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lijkt me een varen, hertshoornvaren
Salade, met tomaat, komkommer, olijven pijnboompitten en tonijn klaar en de argentijnse steakjes staan opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
Witlof, ingerold in ham en kaas en gebaken aardappeltjes
Is het ook.. Jouw witlof maakte mn moeder altijd... Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd... Is niet zo mn ding witlofquote:
Nee Kaas als in kaas. Voor mij dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
de schuld van wat?![]()
Ik was aan het zoeken waar de afkorting KAAS voor staat...
Knowledge as a Service
Van witlof ga ik zowel gekookt, gebakken als rauw over mijn nek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het ook.. Jouw witlof maakte mn moeder altijd... Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd... Is niet zo mn ding witlof
Heerlijk, en de witlof is niet meer zo als het was. Stuk minder bitter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van witlof ga ik zowel gekookt, gebakken als rauw over mijn nek.
(letterlijk)
Whutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
xAAS in internet staat idd voor as a Service.. De Letter ervoor verschilt dan per dienst in de Cloud
Dan is het een jeugdtrauma.... Daar hadden we vroeger een topic voor.....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk, en de witlof is niet meer zo als het was. Stuk minder bitter.
Blame it on the boogiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het een jeugdtrauma.... Daar hadden we vroeger een topic voor.....
Is dat het zijn er ook Fok imkers topic?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook iets over imkers! Al eens gepost of geien?
OK, dat is hier (check, voordat we weer verhuisd worden)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat het zijn er ook Fok imkers topic?
Ja die ken ik.
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dat is hier (check, voordat we weer verhuisd worden)![]()
Net naar de kapper geweest zie ikquote:
Vanuit ESF terug naar GC maar toen naar hier... We hebben het niet in de hand helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?
Wat ook weer overbodig is, hou gewoon dit topic op 1 plek tenminste een week of langer, dat verhuisgedoe hoeft helemaal niet.
Yvonne is op dreef.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit ESF terug naar GC maar toen naar hier... We hebben het niet in de hand helaas
Wie heeft er dan last van?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?
Wat ook weer overbodig is, hou gewoon dit topic op 1 plek tenminste een week of langer, dat verhuisgedoe hoeft helemaal niet.
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaanquote:
Je bent ook nog maar een jongere 40+ er .. Over een paar moves ben je er aan gewendquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaan
Jij en hyper? Dan blijken die yoga, massage en andere 'wazige dingen' dus niet echt te helpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaan
Heb ik ook hard nodig die dingen! Wazigheid hou ik dan ook graag op 1 plek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en hyper? Dan blijken die yoga, massage en andere 'wazige dingen' dus niet echt te helpen.
Mij maakt het na een blowtje niet zoveel uit waar ik weer wakker word.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
duidelijk een bloemenvaas met groene plant
én, als het uitgewerkt is? ben je je weleens het schompus geschrokken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en hyper? Dan blijken die yoga, massage en andere 'wazige dingen' dus niet echt te helpen.
Mij maakt het na een blowtje niet zoveel uit waar ik weer wakker word.
Bedankt voor de info, hier geen DvdB in de buurtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Ow... en Chuf die zakken fruit van de Lidl zijn niet lekker, zit een chemisch bijsmakie aan![]()
die van Ah zijn wel goed hoor, bij D. v.d. Broek verkopen ze doosjes en daar zitten de
vruchten weer om met een zakkie eromheen, maar je proeft geen verschil.
anyway's.... tot zover de huishoudelijke mededelingen
die indruk krijg ik nu ook, maar dat komt door jou, anders was het me niet opgevallenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef just me het volgende:
Ik krijg zo de indruk dat Sjoef geen vertrouwen heeft in de smaak van Fann
jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
En nu wordt ik door de smaakpolitie veroordeeld?
Om eerlijk te zijn zit jij natuurlijk nog gewoon onder de medicijnen en daarnaast rook je ook nog eens... Just me rookt ook, misschien heb ik meer vertrouwen in DDM iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
wacht maar lekker het oordeel van DDM af, ik geef nooit meer raad
dat zijn meteen 2 goede redenen om het even aan DDM te vragen, misschien is mijn smaakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zit jij natuurlijk nog gewoon on der de medicijnen en daarnaast rook je ook nog eens... Just me rookt ook, misschien heb ik meer vertrouwen in DDM idd
maar dit is wél jouw schuldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef just me het volgende:
dus omdat ik rook zou ik geen smaak hebben en ik heb met geen woord gesproken over die diepvriesproducten, ik heb nooit diepvriesaardbeiden e.d.
![]()
maar ik gebruik wel medicijnen voor mijn hoge bloeddrukquote:
ik weet niet of die de bijwerking ''smaakverlies'' kunnen hebben, maar ik geloof van niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
maar ik gebruik wel medicijnen voor mijn hoge bloeddruk
Aardbeien zijn nu vers redelijk goedkoop, maar buiten het seizoen, ingevroren prima voor in de smoothie te gebruiken, gelijk lekker koudquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef just me het volgende:
dus omdat ik rook zou ik geen smaak hebben en ik heb met geen woord gesproken over die diepvriesproducten, ik heb nooit diepvriesaardbeiden e.d.
![]()
ik heb net nieuwe gehaald zal even de bijsluiter lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of die de bijwerking ''smaakverlies'' kunnen hebben, maar ik geloof van niet...
toch?
Sommige dingen wel, daar sta je van te kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of die de bijwerking ''smaakverlies'' kunnen hebben, maar ik geloof van niet...
toch?
Ja, maar ik weet niks van bloemetjes enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Maar we drijven af richting CUL en dat is weer niet de bedoeling
Ik had het van dat CellCept, ineens lustte ik geen koffie meer en ik vond bijna álles vies,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, daar sta je van te kijken
Ik heb nu een recept van de tandarts en dat tast het ook wel een beetje aanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het van dat CellCept, ineens lustte ik geen koffie meer en ik vond bijna álles vies,
ik heb tig pakken Chocomelk gedronken in die tijd, iets anders lustte ik bijna niet![]()
idioot spul
wat voor recept heb je van de tandarts dan? iets voor een ontsteking?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu een recept van de tandarts en dat tast het ook wel een beetje aan
Nee joh, waarom zou ik schrikken? Ik word gewoon wakker en dan draai ik me eerst een peuk en dan kijk ik pas waar ik ben, zowel virtueel als irl.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
én, als het uitgewerkt is? ben je je weleens het schompus geschrokken?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef just me het volgende:
Ik krijg zo de indruk dat Sjoef geen vertrouwen heeft in de smaak van Fann
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou ik schrikken? Ik word gewoon wakker en dan draai ik me eerst een peuk en dan kijk ik pas waar ik ben, zowel virtueel als irl.
Aardbeien zijn anders gewoon flora hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardbeien zijn nu vers redelijk goedkoop, maar buiten het seizoen, ingevroren prima voor in de smoothie te gebruiken, gelijk lekker koudMaar we drijven af richting CUL en dat is weer niet de bedoeling
scherp....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aardbeien zijn anders gewoon flora hoor.
Ja, waarom zou ik me druk gaan maken, voorlopig heb ik geen feestjes meer, wel overmorgen een concertje met zoon samen, maar dat is voor mij ontspanning.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
misschien maar het besteklinkt wel relaxed....
ben jij er zo eentje, van geen zorgen, voor morgen?
Dat bedoel ik, als je geen afspraken verder hebt, is dat de beste manier, oké peuk is mischien ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik me druk gaan maken, voorlopig heb ik geen feestjes meer, wel overmorgen en concertje met zoon samen, maar dat is voor mij ontspanning.
geraniumquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niks van bloemetjes enzoik heb geen tuin ook,
nooit gehad...
Waar zit je dan de hele dag achter?quote:
niet achter het raamquote:
Al eens cactussen geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
niet achter het raammaar ik snap wat je bedoeld
![]()
Er zit speciaal UV werend folie op d ramen en dan niet van dat goedkope spul van de Gamma,
maar de échte folie, kon je ook niet zelf doen, is door een bedrijf gedaan, is toen nog wel
door de gemeente vergoed, maar dit soort dingen is nu ook afgelast zag ik laatst, maar goed
ik had dus nog mazzel, want ik kan niet zoveel uren per dag daglicht op mijn huid verdragen,
vandaag was eigenlijk ook al te lang, al had mijn zus wel alles dicht, lamellen enzo, dus viel
mee...
maar goed, ik dwaal af![]()
daarom kunnen hier geen planten groeien
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens op ''kort en bondig'' oefenen, want ik lul weer teveel
maar wel gezellig hoor FANNquote:
Eigenlijk heb ik geen idee. Ze groeien in de woestijn dus misschien hebben ze wel juist veel zon nodig. We wachten af of er zich een 'flora-kenner' meldt die ons opheldering kan geven, dan zitten we tenminste niet voor nop hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm.... nee, zouden die geen daglicht nodig hebben dan denk je?
ik ben nog een beetje hyper van vanmiddag ... omdat het gewoon leuk was denk ikquote:
dat zien we morgen dan wel weerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je dit nu elke dag doen Sas?dan moet je ze bundelen
Lijkt op mijn broers en ik en 3 zonen, afgelopen zaterdag waren we met 6 hanen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje hyper van vanmiddag ... omdat het gewoon leuk was denk ik![]()
maar we lullen allemaal wel veel heb ik gemerktdus was net een kippehok en mijn
zwager was toevallig ook thuis die zat er middenin, maar hij vermaakte zich wel geloof
ik met al die verhalen
is ook leuk denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt op mijn broers en ik en 3 zonen, afgelopen zaterdag waren we met 6 hanen.
En er waren nog 4 kleinzonen van mijn broer bij, maar die zijn nog jong, praten minder.quote:
Vanavond om 9 uur de eerste halve finale, donderdag de 2e dacht ik en zaterdag het eindquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
is nu op TV/
wanneer is dat songfestival eigenlijk, volgende week ofzo?
dan zullen op elkaar lijken!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op zich is dat wel grappig, ik ben een beetje de onbekende die de familie van mijn schoonzus niet kennen, maar iedereen komt op me af en zegt, jij moet een broer van de jarige zijn.
3 broers, 3 zonen en 4 kleinzonen dus, ja die kleintjes moet je er eigenlijk niet bijhebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En er waren nog 4 kleinzonen van mijn broer bij, maar die zijn nog jong, praten minder.
vanavond al? komt Trijntje dan ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond om 9 uur de eerste halve finale, donderdag de 2e dacht ik en zaterdag het eind
Ik had best een leuke avond, maar vooraf heb ik er echt nooit zin in, daarom ben ik ook degene die ze het minst zien, als ik een smoes kan verzinnen om niet te komen doe ik het vaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
3 broers, 3 zonen en 4 kleinzonen dus, ja die kleintjes moet je er eigenlijk niet bijhebben![]()
maar ja, was natuurlijk een familiefeestje toch? broer werd 60 jaar... dat heb ik wel onthouden
en dat je het wel mee vond vallen, maar stiekem vond je het dus gewoon eigenlijk best wel
gezellig?![]()
Ben je toch niet zo'n zwartkijker als je dacht
Trijntje heeft nog maar één scheur en die trekt ze open.quote:
ow... en ow...quote:
Doe je voordeel er meequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... en ow...![]()
thanks Chuf, nu weet ik wel genoeg, vanavond 9 uur en Trijntje is vierde...
ik heb het
moet je minder vaak een smoes verzinnen, dat kan je toch gaan en heb je af en toe een leukequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had best een leuke avond, maar vooraf heb ik er echt nooit zin in, daarom ben ik ook degene die ze het minst zien, als ik een smoes kan verzinnen om niet te komen doe ik het vaak.
Best nog een grote familie als je het zo optelt, vader en zonen avondje af en toe is ook leukquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
En Fann, mijn broer miste nog 2 zonen die er niet waren waarvan er eentje ook nog kinderen heeft.
Mijn 2 dochters waren er overigens ook niet.
Wij kunnen goed met elkaar opschieten, mijn broertje zie ik meerdere keren per week, maar mijn broer minder omdat ie in Luxemburg woont.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je minder vaak een smoes verzinnen, dat kan je toch gaan en heb je af en toe een leuke
avond met je broers, kan heel leuk zijn... áls jullie tenminste een beetje met
elkaar kunnen opschieten...
Toch?of zeg ik nu iets heel geks?
maar goed, waar bemoei ik me mee?
Als ze allemaal zoveel als jij kletsen en dan ook nog door elkaar, heb ik idd medelijden met je zwager . Maar als ze ook net zo als jou lullen denk ik ook wel dat k me zou vermakenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje hyper van vanmiddag ... omdat het gewoon leuk was denk ik![]()
maar we lullen allemaal wel veel heb ik gemerktdus was net een kippehok en mijn
zwager was toevallig ook thuis die zat er middenin, maar hij vermaakte zich wel geloof
ik met al die verhalen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoveel als jij kletsen en dan ook nog door elkaar, heb ik idd medelijden met je zwager . Maar als ze ook net zo als jou lullen denk ik ook wel dat k me zou vermaken
Dat is het nou juist, zulke types lullen altijd door elkaar heen, zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoveel als jij kletsen en dan ook nog door elkaar, heb ik idd medelijden met je zwager . Maar als ze ook net zo als jou lullen denk ik ook wel dat k me zou vermaken
Onzin die zijn heerlijk. De rode vruchten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Ow... en Chuf die zakken fruit van de Lidl zijn niet lekker, zit een chemisch bijsmakie aan![]()
die van Ah zijn wel goed hoor, bij D. v.d. Broek verkopen ze doosjes en daar zitten de
vruchten weer om met een zakkie eromheen, maar je proeft geen verschil.
anyway's.... tot zover de huishoudelijke mededelingen
zulke types klinkt dan weer niet aardigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, zulke types lullen altijd door elkaar heen, zeer herkenbaar.
Oké Chuf je hoort hetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin die zijn heerlijk. De rode vruchten.
Mijn broers en ik samen zijn een ramp voor anderen, komt niemand meer tussen.quote:
Nou ja, geen ramp voor diegene die er helemáál niet tussen willen komen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broers en ik samen zijn een ramp voor anderen, komt niemand meer tussen.
Laat het hem zijn mening geven. Het is top fruit. Lekker in de Griekse yoghurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Chuf je hoort het![]()
Soury vindt het onzin dus is het onzin
Bel hem evenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Chuf je hoort het![]()
Soury vindt het onzin dus is het onzin
die yoghurt van de Llidl is geen Griekse yoghurt, da's nepquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat het hem zijn mening geven. Het is top fruit. Lekker in de Griekse yoghurt.
En jij rookt ook nog steeds ... Maar volgens mij koop je alleen bij de Lidl en is er geen vergelijkingsmateriaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin die zijn heerlijk. De rode vruchten.
Als je konijn van de Lidl vreet uit de diepvries dan heb je sowieso geen smaakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij rookt ook nog steeds ... Maar volgens mij koop je alleen bij de Lidl en is er geen vergelijkingsmateriaal
Waar wel? Overal Griekse Stijlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die yoghurt van de Llidl is geen Griekse yoghurt, da's nep
die kleine bakkies bij Dirk zijn wel échtquote:
Ja, maar ga eerst maar zelf proberen... dan horen we het wel van jouquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
3 smaakdames die me informeren over de smaak van ingevroren Fruit ....
Ontdooid zou beter zijn om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ga eerst maar zelf proberen... dan horen we het wel van jou
beter voor je blender bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ontdooid zou beter zijn om eerlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |