quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef just me het volgende:
Ik krijg zo de indruk dat Sjoef geen vertrouwen heeft in de smaak van Fann
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou ik schrikken? Ik word gewoon wakker en dan draai ik me eerst een peuk en dan kijk ik pas waar ik ben, zowel virtueel als irl.
Aardbeien zijn anders gewoon flora hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardbeien zijn nu vers redelijk goedkoop, maar buiten het seizoen, ingevroren prima voor in de smoothie te gebruiken, gelijk lekker koudMaar we drijven af richting CUL en dat is weer niet de bedoeling
scherp....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aardbeien zijn anders gewoon flora hoor.
Ja, waarom zou ik me druk gaan maken, voorlopig heb ik geen feestjes meer, wel overmorgen een concertje met zoon samen, maar dat is voor mij ontspanning.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
misschien maar het besteklinkt wel relaxed....
ben jij er zo eentje, van geen zorgen, voor morgen?
Dat bedoel ik, als je geen afspraken verder hebt, is dat de beste manier, oké peuk is mischien ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik me druk gaan maken, voorlopig heb ik geen feestjes meer, wel overmorgen en concertje met zoon samen, maar dat is voor mij ontspanning.
geraniumquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niks van bloemetjes enzoik heb geen tuin ook,
nooit gehad...
Waar zit je dan de hele dag achter?quote:
niet achter het raamquote:
Al eens cactussen geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
niet achter het raammaar ik snap wat je bedoeld
![]()
Er zit speciaal UV werend folie op d ramen en dan niet van dat goedkope spul van de Gamma,
maar de échte folie, kon je ook niet zelf doen, is door een bedrijf gedaan, is toen nog wel
door de gemeente vergoed, maar dit soort dingen is nu ook afgelast zag ik laatst, maar goed
ik had dus nog mazzel, want ik kan niet zoveel uren per dag daglicht op mijn huid verdragen,
vandaag was eigenlijk ook al te lang, al had mijn zus wel alles dicht, lamellen enzo, dus viel
mee...
maar goed, ik dwaal af![]()
daarom kunnen hier geen planten groeien
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens op ''kort en bondig'' oefenen, want ik lul weer teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |