dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggenquote:
Joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggen
Even control+F5 doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:30 schreef FANN het volgende:
Sorry hoor maar dat is écht lastig dit gekloot, elke keer als ik op Actieve Topics wil klikken
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Zo kan ik toch niet lekker rondzappen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggen
Camenbert kunnen we tegen die tijd wel uit de kast halenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat het tour de france forum nog niet open is anders had "graskaas on tour de france" prima gepast
* Spezza19 vermoedt dat die vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat het tour de france forum nog niet open is anders had "graskaas on tour de france" prima gepast
2 tientje of zo was het toch... Veel plezierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga mijn belastingteruggave bij de Lidl uitgeven
Laat het eerst even tot ons bezinken.. We zouden overal minimaal een dag vertoeven ....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens willen jullie in het flora of fauna subforum
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het eerst even tot ons bezinken.. We zouden overal minimaal een dag vertoeven ....
Ja, en nu hier met dat bord!!quote:
OK ga ik donderdag eens neuzen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust geen lammetjes![]()
Chufi, ze hadden volop zakken diepvriesfruit bij de Lidl: bosvruchten, frambozen en aardbeien
Bij jou bevindt de natuur zich dus buiten, best bijzonder voor een 'oud natuurwetenschapper'.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
Buiten wat ik in de koelkast heb liggen, heb ik weinig met flora en fauna zelf... Bedoelende ik heb geen huisdieren en ook geen planten in huis...
Maar als oud natuurwetenschapper heb ik wel respect voor de natuur
Wanneer ik buiten kom wel, maar dan moet ik meestal het overige verkeer ontwijken op mn fietsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou bevindt de natuur zich dus buiten, best bijzonder voor een 'oud natuurwetenschapper'.![]()
Zelf ben ik helemaal niks zonder mijn poezen, die zijn voor mij als een soort medicijn i.p.v. kalmeringsmiddelen. En ik heb zelfs 1 plant (zeer prominent op tafel staan).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |