dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggenquote:
Joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggen
Even control+F5 doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:30 schreef FANN het volgende:
Sorry hoor maar dat is écht lastig dit gekloot, elke keer als ik op Actieve Topics wil klikken
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Zo kan ik toch niet lekker rondzappen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
dát moet je juist niet tegen Yvonne zeggen
Camenbert kunnen we tegen die tijd wel uit de kast halenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat het tour de france forum nog niet open is anders had "graskaas on tour de france" prima gepast
* Spezza19 vermoedt dat die vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat het tour de france forum nog niet open is anders had "graskaas on tour de france" prima gepast
2 tientje of zo was het toch... Veel plezierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga mijn belastingteruggave bij de Lidl uitgeven
Laat het eerst even tot ons bezinken.. We zouden overal minimaal een dag vertoeven ....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens willen jullie in het flora of fauna subforum
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het eerst even tot ons bezinken.. We zouden overal minimaal een dag vertoeven ....
Ja, en nu hier met dat bord!!quote:
OK ga ik donderdag eens neuzen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust geen lammetjes![]()
Chufi, ze hadden volop zakken diepvriesfruit bij de Lidl: bosvruchten, frambozen en aardbeien
Bij jou bevindt de natuur zich dus buiten, best bijzonder voor een 'oud natuurwetenschapper'.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
Buiten wat ik in de koelkast heb liggen, heb ik weinig met flora en fauna zelf... Bedoelende ik heb geen huisdieren en ook geen planten in huis...
Maar als oud natuurwetenschapper heb ik wel respect voor de natuur
Wanneer ik buiten kom wel, maar dan moet ik meestal het overige verkeer ontwijken op mn fietsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou bevindt de natuur zich dus buiten, best bijzonder voor een 'oud natuurwetenschapper'.![]()
Zelf ben ik helemaal niks zonder mijn poezen, die zijn voor mij als een soort medicijn i.p.v. kalmeringsmiddelen. En ik heb zelfs 1 plant (zeer prominent op tafel staan).![]()
Misschien hebben ze er hier wel een topic over?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog wat grotere planten voor de woonkamer aanschaffen, in mijn vorige huis had ik er te weinig ruimte voor.
ik heb nog cadeaukaarten van Intratuin en Ikea, moet er alleen een keer zin voor makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er hier wel een topic over?
ik toon mijn ware gezichtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en nu hier met dat bord!!
Dat is om kaas op te leggen en niet om voor je kop te houden.
Het zal wel geen vingerplant zijn Moquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik heb zelfs 1 plant (zeer prominent op tafel staan).![]()
Als ze zich bedreigd voelen gaan ze dat doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah een kleintje... Maar waarom spugen die beesten?
kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze zich bedreigd voelen gaan ze dat doen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit in UTO dus maak je niet al te druk
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.quote:
Kom op, on topic blijven dit is F&F.quote:
staat ws wel op het kaartje wat voor plant het is en hoevaak die wel of geen water moet hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.
Ik gun Frutsel deze reeks gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Vulkanen en Aardbevingen en aanverwante topics
Sorry... Ik ben ooit door de stier op de horens genomen in Spanje .... dat zal wel mn korte concentratievermogen verklarenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op, on topic blijven dit is F&F.
show eens een foto, in F&F zitten natuurlijk wel de kenners.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.
Nee, er staat wel op halfschaduw en 2 x p wk water, maar niet welke plant het is dus. Maar hij is groen en daarom kocht ik hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
staat ws wel op het kaartje wat voor plant het is en hoevaak die wel of geen water moet hebben
of een of andere grapjas heeft kaartjes verwisseld
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.quote:
Jullie zijn hier net!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er staat wel op halfschaduw en 2 x p wk water, maar niet welke plant het is dus. Maar hij is groen en daarom kocht ik hem.
Yvonne is niet de enige die ons verplaatst volgens mij, ze zitten "achter" te dobbelen wie de eer krijgt ons te mogen ontvangenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.
Oeis dat ruikt zo lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
Bij de Lidl (in mijn regio dan) hebben ze donderdag Lavendel in de aanbieding
Ja weet ik en ik begin er ook niet over ... Ik opperde eerder al dat we minimaal het recht op 1 dag hebben. Vandaag was een uitzondering omdat we al in GC waren geweestquote:
in mijn voortuin komt ook weer lavendel, langs het pad, zodat ik het makkelijk even kan aanraken.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
show eens een foto, in F&F zitten natuurlijk wel de kenners.
duidelijk een bloemenvaas met groene plantquote:
zou jij geen 2 pussies in je mandje willen ?quote:
Verwacht je nu een Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
zou jij geen 2 pussies in je mandje willen ?
quote:
Zo kan ie wel weer...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:12 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik ga de poes van de buurvrouw even eten geven
Witlof, ingerold in ham en kaas en gebaken aardappeltjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer...
Ik ga eens bedenken wat ik zelf ga eten...
Ach, ik heb iig 1 plant in huis. Ga me wel nog 2 kopen voor buiten op balkon met een beetje kleur, iets roods of paars, ik heb er 2 potten hangen die zijn nu nog leeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lijkt me een varen, hertshoornvaren
Salade, met tomaat, komkommer, olijven pijnboompitten en tonijn klaar en de argentijnse steakjes staan opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
Witlof, ingerold in ham en kaas en gebaken aardappeltjes
Is het ook.. Jouw witlof maakte mn moeder altijd... Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd... Is niet zo mn ding witlofquote:
Nee Kaas als in kaas. Voor mij dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
de schuld van wat?![]()
Ik was aan het zoeken waar de afkorting KAAS voor staat...
Knowledge as a Service
Van witlof ga ik zowel gekookt, gebakken als rauw over mijn nek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het ook.. Jouw witlof maakte mn moeder altijd... Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd... Is niet zo mn ding witlof
Heerlijk, en de witlof is niet meer zo als het was. Stuk minder bitter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van witlof ga ik zowel gekookt, gebakken als rauw over mijn nek.
(letterlijk)
Whutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
xAAS in internet staat idd voor as a Service.. De Letter ervoor verschilt dan per dienst in de Cloud
Dan is het een jeugdtrauma.... Daar hadden we vroeger een topic voor.....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk, en de witlof is niet meer zo als het was. Stuk minder bitter.
Blame it on the boogiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het een jeugdtrauma.... Daar hadden we vroeger een topic voor.....
Is dat het zijn er ook Fok imkers topic?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook iets over imkers! Al eens gepost of geien?
OK, dat is hier (check, voordat we weer verhuisd worden)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat het zijn er ook Fok imkers topic?
Ja die ken ik.
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dat is hier (check, voordat we weer verhuisd worden)![]()
Net naar de kapper geweest zie ikquote:
Vanuit ESF terug naar GC maar toen naar hier... We hebben het niet in de hand helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?
Wat ook weer overbodig is, hou gewoon dit topic op 1 plek tenminste een week of langer, dat verhuisgedoe hoeft helemaal niet.
Yvonne is op dreef.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit ESF terug naar GC maar toen naar hier... We hebben het niet in de hand helaas
Wie heeft er dan last van?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
vanuit esf hier gekomen of zijn er intussen meer sprongen gemaakt?
Wat ook weer overbodig is, hou gewoon dit topic op 1 plek tenminste een week of langer, dat verhuisgedoe hoeft helemaal niet.
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaanquote:
Je bent ook nog maar een jongere 40+ er .. Over een paar moves ben je er aan gewendquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaan
Jij en hyper? Dan blijken die yoga, massage en andere 'wazige dingen' dus niet echt te helpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon hyper van, en ben gewoon niet zo snel om ineens ergens anders heen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |