show eens een foto, in F&F zitten natuurlijk wel de kenners.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.
Nee, er staat wel op halfschaduw en 2 x p wk water, maar niet welke plant het is dus. Maar hij is groen en daarom kocht ik hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
staat ws wel op het kaartje wat voor plant het is en hoevaak die wel of geen water moet hebben
of een of andere grapjas heeft kaartjes verwisseld
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.quote:
Jullie zijn hier net!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er staat wel op halfschaduw en 2 x p wk water, maar niet welke plant het is dus. Maar hij is groen en daarom kocht ik hem.
Yvonne is niet de enige die ons verplaatst volgens mij, ze zitten "achter" te dobbelen wie de eer krijgt ons te mogen ontvangenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan Yvonne om te bepalen wanneer die aan de beurt komt... Wij zijn slechts meegaand voorwerp.
Oeis dat ruikt zo lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
Bij de Lidl (in mijn regio dan) hebben ze donderdag Lavendel in de aanbieding
Ja weet ik en ik begin er ook niet over ... Ik opperde eerder al dat we minimaal het recht op 1 dag hebben. Vandaag was een uitzondering omdat we al in GC waren geweestquote:
in mijn voortuin komt ook weer lavendel, langs het pad, zodat ik het makkelijk even kan aanraken.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
show eens een foto, in F&F zitten natuurlijk wel de kenners.
duidelijk een bloemenvaas met groene plantquote:
zou jij geen 2 pussies in je mandje willen ?quote:
Verwacht je nu een Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
zou jij geen 2 pussies in je mandje willen ?
quote:
Zo kan ie wel weer...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:12 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik ga de poes van de buurvrouw even eten geven
Witlof, ingerold in ham en kaas en gebaken aardappeltjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer...
Ik ga eens bedenken wat ik zelf ga eten...
Ach, ik heb iig 1 plant in huis. Ga me wel nog 2 kopen voor buiten op balkon met een beetje kleur, iets roods of paars, ik heb er 2 potten hangen die zijn nu nog leeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lijkt me een varen, hertshoornvaren
Salade, met tomaat, komkommer, olijven pijnboompitten en tonijn klaar en de argentijnse steakjes staan opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
Witlof, ingerold in ham en kaas en gebaken aardappeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |