Misschien hebben ze er hier wel een topic over?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog wat grotere planten voor de woonkamer aanschaffen, in mijn vorige huis had ik er te weinig ruimte voor.
ik heb nog cadeaukaarten van Intratuin en Ikea, moet er alleen een keer zin voor makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er hier wel een topic over?
ik toon mijn ware gezichtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en nu hier met dat bord!!
Dat is om kaas op te leggen en niet om voor je kop te houden.
Het zal wel geen vingerplant zijn Moquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik heb zelfs 1 plant (zeer prominent op tafel staan).![]()
Als ze zich bedreigd voelen gaan ze dat doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah een kleintje... Maar waarom spugen die beesten?
kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze zich bedreigd voelen gaan ze dat doen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit in UTO dus maak je niet al te druk
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.quote:
Kom op, on topic blijven dit is F&F.quote:
staat ws wel op het kaartje wat voor plant het is en hoevaak die wel of geen water moet hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in van de AH, daar staat op 'bloemenvaas met groene plant'. Jeetje, zover was ik zelf ook al. Geen idee wat het voor eentje is, dat staat er niet op, maar groen is ie wel.
Ik gun Frutsel deze reeks gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Vulkanen en Aardbevingen en aanverwante topics
Sorry... Ik ben ooit door de stier op de horens genomen in Spanje .... dat zal wel mn korte concentratievermogen verklarenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op, on topic blijven dit is F&F.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |