bramen zijn zo lekker, ik heb wel een bramenstruik, maar die geeft waarschijnlijk nog geen oogst dit jaar. In het najaar gaat hij de volle grond in, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er oa bramen door, was dus een donkerrode smoothie

wij hebben daar geen invloed op, poef gone ?quote:

Tja mensen met knopjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben daar geen invloed op, poef gone ?

heb ik nooit gedaan toen ik blauw wasquote:

Maar laat even weten of de Lidl gevroren fruit heeft.. Ga ik die ook eens proberen.. Die van de AH zitten los in een doosje, niet mn ding, die van de Vomar zitten wel nog in een apart zakje, die je iig weer goed af kunt sluitenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bramen zijn zo lekker, ik heb wel een bramenstruik, maar die geeft waarschijnlijk nog geen oogst dit jaar. In het najaar gaat hij de volle grond in, dan komt het wel goed.

quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maareh bloemetjes buiten zetten dus maar

quote:

Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maareh bloemetjes buiten zetten dus maar

aardig geitje erbij hebben we straks geitenkaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgen

Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgen

als het maar 40 plus isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaas

schapenkaas ( die gaat ook op mijn lijstje voor de Lidl)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaas

Klimopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb wel een mooie topiclijst in F&F al zeg ik het zelf
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Met als uitschieters:
F&F / Vachtegel !
F&F / Catalpa
F&F / Ode aan de klimop!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |