Who care's?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
Misschien waren er wel klachten, dat ze ons daarom weer terugzetten in GC
Laat maar gewoon lekker doornummeren, kunnen we af en toe terug in het verleden kijken.....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Dan zou deze eigenlijk nummer 1 moeten staan bij SC, want de vorige delen was alleen gejank![]()
op onze leeftijd zijn nummertjes overratedquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Dan zou deze eigenlijk nummer 1 moeten staan bij SC, want de vorige delen was alleen gejank![]()
* just me heeft de hele avond Koen op schoot gehadquote:
Dan hoop ik dat het gezellig wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft de hele avond Koen op schoot gehad
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond wasquote:
Ik heb nog 2 gestoorde beesten hier rond lopen. Daar struikel ik elke dag meerdere malen over.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond was
kopjes geven en aangehaald willen worden
Dat mocht die andere Koen willenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond was
kopjes geven en aangehaald willen worden
dan moet ie bij Mw. Koen op schoot springenquote:
Denk dat Mw Koen daar niet zo'n behoefte aan heeft... Maar dat is vast een slechte aannamequote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ie bij Mw. Koen op schoot springen
Dat doen ze vaker wanneer ze iets lekker vinden....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:51 schreef just me het volgende:
Deze Koen werd er heel gelukkig van toen ik onze zijn kin ging aaien. ik was minder blij toen Koen zijn pootjes in mijn benen ging zetten
Ik heb ook hele lekkere benenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker wanneer ze iets lekker vinden....
Doei doeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Truste.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Dat is fijnquote:
Succesquote:
Diegene wil ik ook wel even sprekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:57 schreef chufi het volgende:
Geen idee wie ons weer terug in GC heeft gezet, maar om dan na 4 dagen al weer thuis te zijn vind ik wat magertjes.
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene wil ik ook wel even spreken
Deze is leukerquote:
Ik weet niet wie Y is, maar als ik die Y te pakken krijg....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dit staat nu onder aan het topic....
Voordat je reageert
De 40+ tournee, we bezoeken ieder forum. Reisleidster yvonne zorgt voor de reisroute.
Okéeeeeeeeeee maar dan snap ik nog steeds die stomme Kaas niet
Yvonne...?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:22 schreef yvonne het volgende:
Oy! Waarom staan jullie weer in GC? Sjongejhongejonge gebemoei.
naar Yvonne@Fok.nl mailenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen worden
Opschieten dan en ga je klaar makenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
Ik moet me eigenlijk gereed gaan maken want ik ga met 2 zussen naar zus 3
Nou ja zoveel werk heb ik ook weer niet, ze komen me om half één pas halenquote:
Dan heb je nog wel even iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja zoveel werk heb ik ook weer niet, ze komen me om half één pas halen![]()
effe douchen en aankleden, eerst effe mijn koffie ....
Ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Welk subforum zou jij willen bezoeken op onze verkenningsreis Chuf?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
Ik ga geen subforum noemen, anders krijg ik nog de schuld ook
de schuld van wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
Ik ga geen subforum noemen, anders krijg ik nog de schuld ook
Nergens last van vandaag tenminste.... Net gedouchtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:30 schreef FANN het volgende:
Sorry hoor maar dat is écht lastig dit gekloot, elke keer als ik op Actieve Topics wil klikken
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Zo kan ik toch niet lekker rondzappen
Fijne zussenmiddag Fannquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
Ik moet me eigenlijk gereed gaan maken want ik ga met 2 zussen naar zus 3
enjoy!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je Chuf, ik zit al met mijn jas aan te wachten
George Carlin.quote:
Ik zei meteen al dat die KAAS alleen logisch is als ie achter de 40+ staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen worden
Ja maar soms heeft men een bord voor hun ...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei meteen al dat die KAAS alleen logisch is als ie achter de 40+ staat.
oh, goed idee, smoothie maken, ik ga straks kijken of de Lidl weer zakken diepvriesfruit heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een smoothie, maar wel zonder kaas
Ik had er oa bramen door, was dus een donkerrode smoothiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, goed idee, smoothie maken, ik ga straks kijken of de Lidl weer zakken diepvriesfruit heeft
ik werd geroepen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar soms heeft men een bord voor hun ...
bramen zijn zo lekker, ik heb wel een bramenstruik, maar die geeft waarschijnlijk nog geen oogst dit jaar. In het najaar gaat hij de volle grond in, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er oa bramen door, was dus een donkerrode smoothie
wij hebben daar geen invloed op, poef gone ?quote:
Tja mensen met knopjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben daar geen invloed op, poef gone ?
heb ik nooit gedaan toen ik blauw wasquote:
Maar laat even weten of de Lidl gevroren fruit heeft.. Ga ik die ook eens proberen.. Die van de AH zitten los in een doosje, niet mn ding, die van de Vomar zitten wel nog in een apart zakje, die je iig weer goed af kunt sluitenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bramen zijn zo lekker, ik heb wel een bramenstruik, maar die geeft waarschijnlijk nog geen oogst dit jaar. In het najaar gaat hij de volle grond in, dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maareh bloemetjes buiten zetten dus maar
quote:
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
maareh bloemetjes buiten zetten dus maar
aardig geitje erbij hebben we straks geitenkaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgen
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat weer hier gras gaan duinen, om toch nog kaas te krijgen
als het maar 40 plus isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaas
schapenkaas ( die gaat ook op mijn lijstje voor de Lidl)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Graskaas, komijnenkaas, kruidnagelkaas
Klimopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb wel een mooie topiclijst in F&F al zeg ik het zelf
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Met als uitschieters:
F&F / Vachtegel !
F&F / Catalpa
F&F / Ode aan de klimop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |