Doei doeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Truste.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Dat is fijnquote:
Succesquote:
Diegene wil ik ook wel even sprekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:57 schreef chufi het volgende:
Geen idee wie ons weer terug in GC heeft gezet, maar om dan na 4 dagen al weer thuis te zijn vind ik wat magertjes.
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene wil ik ook wel even spreken
Deze is leukerquote:
Ik weet niet wie Y is, maar als ik die Y te pakken krijg....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dit staat nu onder aan het topic....
Voordat je reageert
De 40+ tournee, we bezoeken ieder forum. Reisleidster yvonne zorgt voor de reisroute.
Okéeeeeeeeeee maar dan snap ik nog steeds die stomme Kaas niet
Yvonne...?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:22 schreef yvonne het volgende:
Oy! Waarom staan jullie weer in GC? Sjongejhongejonge gebemoei.
naar Yvonne@Fok.nl mailenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |