Who care's?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
Misschien waren er wel klachten, dat ze ons daarom weer terugzetten in GC
Laat maar gewoon lekker doornummeren, kunnen we af en toe terug in het verleden kijken.....quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Dan zou deze eigenlijk nummer 1 moeten staan bij SC, want de vorige delen was alleen gejank![]()
op onze leeftijd zijn nummertjes overratedquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Dan zou deze eigenlijk nummer 1 moeten staan bij SC, want de vorige delen was alleen gejank![]()
* just me heeft de hele avond Koen op schoot gehadquote:
Dan hoop ik dat het gezellig wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft de hele avond Koen op schoot gehad
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond wasquote:
Ik heb nog 2 gestoorde beesten hier rond lopen. Daar struikel ik elke dag meerdere malen over.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond was
kopjes geven en aangehaald willen worden
Dat mocht die andere Koen willenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Koen is de dikke rode kater van een vriendin waar ik vanavond was
kopjes geven en aangehaald willen worden
dan moet ie bij Mw. Koen op schoot springenquote:
Denk dat Mw Koen daar niet zo'n behoefte aan heeft... Maar dat is vast een slechte aannamequote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ie bij Mw. Koen op schoot springen
Dat doen ze vaker wanneer ze iets lekker vinden....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:51 schreef just me het volgende:
Deze Koen werd er heel gelukkig van toen ik onze zijn kin ging aaien. ik was minder blij toen Koen zijn pootjes in mijn benen ging zetten
Ik heb ook hele lekkere benenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker wanneer ze iets lekker vinden....
Doei doeiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Truste.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:55 schreef just me het volgende:
ik ga lekker slapen, bezoekje werd al iets langer dan de bedoeling wastrustuh
Dat is fijnquote:
Succesquote:
Diegene wil ik ook wel even sprekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:57 schreef chufi het volgende:
Geen idee wie ons weer terug in GC heeft gezet, maar om dan na 4 dagen al weer thuis te zijn vind ik wat magertjes.
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene wil ik ook wel even spreken
Deze is leukerquote:
Ik weet niet wie Y is, maar als ik die Y te pakken krijg....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteravond tussen 23-24 uur... De titel is vanochtend gewijzigd, waarschijnlijk door Y...
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dit staat nu onder aan het topic....
Voordat je reageert
De 40+ tournee, we bezoeken ieder forum. Reisleidster yvonne zorgt voor de reisroute.
Okéeeeeeeeeee maar dan snap ik nog steeds die stomme Kaas niet
Yvonne...?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:22 schreef yvonne het volgende:
Oy! Waarom staan jullie weer in GC? Sjongejhongejonge gebemoei.
naar Yvonne@Fok.nl mailenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie die teksten onderan nooit... Ja dat Kaas was een idee van Joezi, maar zoals het nu staat, staat het fout. De standaard zou bv [Top 40+ KAAS SC#704] kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |