moet je minder vaak een smoes verzinnen, dat kan je toch gaan en heb je af en toe een leukequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had best een leuke avond, maar vooraf heb ik er echt nooit zin in, daarom ben ik ook degene die ze het minst zien, als ik een smoes kan verzinnen om niet te komen doe ik het vaak.
Best nog een grote familie als je het zo optelt, vader en zonen avondje af en toe is ook leukquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
En Fann, mijn broer miste nog 2 zonen die er niet waren waarvan er eentje ook nog kinderen heeft.
Mijn 2 dochters waren er overigens ook niet.
Wij kunnen goed met elkaar opschieten, mijn broertje zie ik meerdere keren per week, maar mijn broer minder omdat ie in Luxemburg woont.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je minder vaak een smoes verzinnen, dat kan je toch gaan en heb je af en toe een leuke
avond met je broers, kan heel leuk zijn... áls jullie tenminste een beetje met
elkaar kunnen opschieten...
Toch?of zeg ik nu iets heel geks?
maar goed, waar bemoei ik me mee?
Als ze allemaal zoveel als jij kletsen en dan ook nog door elkaar, heb ik idd medelijden met je zwager . Maar als ze ook net zo als jou lullen denk ik ook wel dat k me zou vermakenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje hyper van vanmiddag ... omdat het gewoon leuk was denk ik![]()
maar we lullen allemaal wel veel heb ik gemerktdus was net een kippehok en mijn
zwager was toevallig ook thuis die zat er middenin, maar hij vermaakte zich wel geloof
ik met al die verhalen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoveel als jij kletsen en dan ook nog door elkaar, heb ik idd medelijden met je zwager . Maar als ze ook net zo als jou lullen denk ik ook wel dat k me zou vermaken
Dat is het nou juist, zulke types lullen altijd door elkaar heen, zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoveel als jij kletsen en dan ook nog door elkaar, heb ik idd medelijden met je zwager . Maar als ze ook net zo als jou lullen denk ik ook wel dat k me zou vermaken
Onzin die zijn heerlijk. De rode vruchten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Ow... en Chuf die zakken fruit van de Lidl zijn niet lekker, zit een chemisch bijsmakie aan![]()
die van Ah zijn wel goed hoor, bij D. v.d. Broek verkopen ze doosjes en daar zitten de
vruchten weer om met een zakkie eromheen, maar je proeft geen verschil.
anyway's.... tot zover de huishoudelijke mededelingen
zulke types klinkt dan weer niet aardigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, zulke types lullen altijd door elkaar heen, zeer herkenbaar.
Oké Chuf je hoort hetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin die zijn heerlijk. De rode vruchten.
Mijn broers en ik samen zijn een ramp voor anderen, komt niemand meer tussen.quote:
Nou ja, geen ramp voor diegene die er helemáál niet tussen willen komen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broers en ik samen zijn een ramp voor anderen, komt niemand meer tussen.
Laat het hem zijn mening geven. Het is top fruit. Lekker in de Griekse yoghurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Chuf je hoort het![]()
Soury vindt het onzin dus is het onzin
Bel hem evenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké Chuf je hoort het![]()
Soury vindt het onzin dus is het onzin
die yoghurt van de Llidl is geen Griekse yoghurt, da's nepquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat het hem zijn mening geven. Het is top fruit. Lekker in de Griekse yoghurt.
En jij rookt ook nog steeds ... Maar volgens mij koop je alleen bij de Lidl en is er geen vergelijkingsmateriaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin die zijn heerlijk. De rode vruchten.
Als je konijn van de Lidl vreet uit de diepvries dan heb je sowieso geen smaakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij rookt ook nog steeds ... Maar volgens mij koop je alleen bij de Lidl en is er geen vergelijkingsmateriaal
Waar wel? Overal Griekse Stijlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
die yoghurt van de Llidl is geen Griekse yoghurt, da's nep
die kleine bakkies bij Dirk zijn wel échtquote:
Ja, maar ga eerst maar zelf proberen... dan horen we het wel van jouquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
3 smaakdames die me informeren over de smaak van ingevroren Fruit ....
Ontdooid zou beter zijn om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ga eerst maar zelf proberen... dan horen we het wel van jou
beter voor je blender bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ontdooid zou beter zijn om eerlijk te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |