Eigenlijk heb ik geen idee. Ze groeien in de woestijn dus misschien hebben ze wel juist veel zon nodig. We wachten af of er zich een 'flora-kenner' meldt die ons opheldering kan geven, dan zitten we tenminste niet voor nop hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm.... nee, zouden die geen daglicht nodig hebben dan denk je?
ik ben nog een beetje hyper van vanmiddag ... omdat het gewoon leuk was denk ikquote:
dat zien we morgen dan wel weerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je dit nu elke dag doen Sas?dan moet je ze bundelen
Lijkt op mijn broers en ik en 3 zonen, afgelopen zaterdag waren we met 6 hanen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nog een beetje hyper van vanmiddag ... omdat het gewoon leuk was denk ik![]()
maar we lullen allemaal wel veel heb ik gemerktdus was net een kippehok en mijn
zwager was toevallig ook thuis die zat er middenin, maar hij vermaakte zich wel geloof
ik met al die verhalen
is ook leuk denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt op mijn broers en ik en 3 zonen, afgelopen zaterdag waren we met 6 hanen.
En er waren nog 4 kleinzonen van mijn broer bij, maar die zijn nog jong, praten minder.quote:
Vanavond om 9 uur de eerste halve finale, donderdag de 2e dacht ik en zaterdag het eindquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
is nu op TV/
wanneer is dat songfestival eigenlijk, volgende week ofzo?
dan zullen op elkaar lijken!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op zich is dat wel grappig, ik ben een beetje de onbekende die de familie van mijn schoonzus niet kennen, maar iedereen komt op me af en zegt, jij moet een broer van de jarige zijn.
3 broers, 3 zonen en 4 kleinzonen dus, ja die kleintjes moet je er eigenlijk niet bijhebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En er waren nog 4 kleinzonen van mijn broer bij, maar die zijn nog jong, praten minder.
vanavond al? komt Trijntje dan ook?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond om 9 uur de eerste halve finale, donderdag de 2e dacht ik en zaterdag het eind
Ik had best een leuke avond, maar vooraf heb ik er echt nooit zin in, daarom ben ik ook degene die ze het minst zien, als ik een smoes kan verzinnen om niet te komen doe ik het vaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
3 broers, 3 zonen en 4 kleinzonen dus, ja die kleintjes moet je er eigenlijk niet bijhebben![]()
maar ja, was natuurlijk een familiefeestje toch? broer werd 60 jaar... dat heb ik wel onthouden
en dat je het wel mee vond vallen, maar stiekem vond je het dus gewoon eigenlijk best wel
gezellig?![]()
Ben je toch niet zo'n zwartkijker als je dacht
Trijntje heeft nog maar één scheur en die trekt ze open.quote:
ow... en ow...quote:
Doe je voordeel er meequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... en ow...![]()
thanks Chuf, nu weet ik wel genoeg, vanavond 9 uur en Trijntje is vierde...
ik heb het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |