Ik heb neusspray (natriumcromoglicaat). Fijn spul!quote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?
Gewoon even langs de HA gaan en aangeven dat je zwanger bent, er zijn vrij veel middeltjes die je gewoon mag gebruiken, van neussprays tot antihistaminica.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:
en go!
Ik ben zelf voornamelijk in lurkstand na onze spannende aflevering "zwanger en nu..." naar het ziekenhuis. Gewoon alles maar op het gemakje en hier en daar een beetje knuffelen met mijn kleine neefje.
Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?
Onder spoiler, want laat ik nou normaal nooit mijn poepverhalen met de hele wereld delen...quote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Die aflevering van house![]()
Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
je kunt beter binnen 1 of 2 dagen naar de wc moetenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe weet ze dat? Staat ze ernaast dan of vraagt ze ernaar?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.
Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat? Staat ze ernaast dan of vraagt ze ernaar?
Ik dacht dat je dat in moest vullen in zo'n kraamboekje. En ze vroeg ernaar, als ze ontbijt kwam brengen: en nog gepoept?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
dat ja. en soms wegen ze het ookquote:Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
Klopt. En als het niet genoeg is dan krijg je alsnog een klysma. Het moet ook na een week minstens 10% meer zijn.quote:
Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevallingquote:Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
O, vandaar dat ze er zo over bezig bleef bij mijquote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevalling
Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoekquote:Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
ja dat schept fijner dan met zo'n diepvrieszakje in de wc.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:55 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ah nu snap ik ook waarom ze me een postoel aanraadde tijdens de intake
Ik las daar dus serieus 3 keer m'n naam inquote:Op woensdag 22 april 2015 17:59 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoek
Eerst al die ballon voor de inleiding waar 6 zusters extra bij op de kamer stonden als leer momentje
Daarna weet ik hoeveel mensen gezien die dag en bij mijn bevalling.
Daarna de kraam die kwam kijken als ik onder de douche stond, (kijken of alles goed gaat en ik niet flauw zou vallen) Kraam die elke dag mijn temparmatuur (Rectaal) moest meten. Hulp bij de borstvoeding. En dan de VK die weer van alles ging vragen.
Het boeide mij allemaal echt niet meer.
Nee hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef Minarosa het volgende:
Hmm dus een kraamhulp is eigenlijk gewoon de hele dag op je aan het letten![]()
Niet?!quote:Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Niet?!
Hier is echt nooit in de wc pot gekeken. En ook niet dat ze ER steeds maar vroeg.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
Door t aan me te vragen!? 1x geloif ik. Verder echt niet na elk toilet bezoekquote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
De geur!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
![]()
Foto maken volstaat ook werd ons verteld tijdens de intake.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.
Ja want voor flesvoeding hoef je niet 's nachts je nest uitquote:Op woensdag 22 april 2015 20:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vanmorgen een bezoekje gebracht aan de kinderarts, dit om de gevolgen van mijn medicijngebruik (bloedverdunners en anti-depressivum) te spreken. En daarvan raakte ik een beetje van slag![]()
Nu was ik al de hoogte van het risico op een laag geboortegewicht en een eventuele vroegbevalling, maar vooralsnog zag alles er bij elke echo steeds goed uit dus heb dat wat naast me neergelegd.
Echter kreeg ik vandaag te horen dat er een (erg) kleine kans bestaat dat het er zuurstoftekort op kan treden na de geboorte omdat de werking van de longetjes niet goed inzet. Maar dan zou de baby gelijk zuurstof toegediend krijgen, maar toch geen fijne gedachte.
Ook bestaat er het risico op bloedingen die niet zullen stollen vanwege de bloedverdunners. Dit is wel echt een angst. Straks verlies ik enorm veel bloed![]()
.
En tot slot kreeg ik te horen dat de vermoeidheid die komt kijken bij het geven van borstvoeding een verergering van depressieve klachten met zich kan brengen. Wat dus zou betekenen dat we voor flesvoeding zouden gaan. En met name dat vond ik echt heel vervelend nieuws. Want ik wil niets liever dan borstvoeding geven. Ik ga het ook zeker gewoon proberen. En dan kijken hoe het uitpakt. Misschien valt het wel mee?
Het zijn allemaal dingen om rekening mee te houden en voor hetzelfde geld gaat alles gewoon goed en verloopt zonder problemen, maar ik ben er niet veel geruster op geworden.
Ik wil niets liever dan een gezond kindje op de wereld zetten die het gelijk "goed" doet en daarna fijn een half jaar of langer borstvoeding geven.
Dank jequote:Op woensdag 22 april 2015 20:40 schreef Risu het volgende:
Als je graag bv wilt geven, lijkt het me juist deprimerend om bij voorbaat al voor fles moet gaan. Ik zou dat bijvoorbeeld heel erg hebben gevonden, mocht het niet gelukt zijn. Bv is in het begin wel even doorzetten, maar van het idee te moeten flesvoeden werd ik alleen maar neerslachtig. En het is zo heerlijk intiem.![]()
Ik zeg ga ervoor en bereid je goed voor.
Ik wil al die poep verhalen niet lezen hoor!quote:Op woensdag 22 april 2015 20:52 schreef JantinaGr het volgende:
Vanavond de eerste foto gemaakt van de buik. Hallo, overgangsfaseEr mag van mij nu wel gauw een duidelijke zwangerschapsbuik zichtbaar worden, dit is geen potje.
![]()
Heb ook gelachen om een hele reeks reacties hier!
Vooruit..quote:Op woensdag 22 april 2015 21:38 schreef Sara82 het volgende:
Ah Jan en Sil, doe es een ploatje in t dikke-buuk-topic! Benieuwd!
yaaay!quote:Op donderdag 23 april 2015 07:38 schreef pinquit het volgende:
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht![]()
Er is dus toch een uitgang![]()
excitedddd!
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang benquote:Op donderdag 23 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaay!
wilde je nou bv proberen ook?
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang benen die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer
Das ook zo natuurlijk, maar heb nu wel borstreductie gehad, dus de kans dat het lukt is gewoon heel klein omdat ze de melkkanaaltjes naar tepel hebben doorgesnedenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.
Succes Vlindur!
Huh? Wtf! Wat een raar mens.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv
Ja en zo waren er wel meer dingen. Uiteindelijk verlenging gehad met andere kraam, toen klacht ingediend en eerste kraam werkt er inmiddels niet meer, er schenen wel meer klachten en vreemde dingen te zijn achteraf.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv
Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:
[..]Ik denk dat mijn man haar buiten had gezet
Bonus centimetersquote:Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik had al 3 centimeter![]()
De vliezen zijn gebroken!![]()
Kusjes voor jullie
Ja je bent ook zo onzeker als wat bij de eerste. Dat gaat dit keer helemaal goed komen lees ikquote:Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Fuente het volgende:
[..]
Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!
Maar achteraf hadden we veel eerder wat moeten doen. Ik was te onzeker en dacht echt dat het bij mij lag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Cadeau!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef klumsy het volgende:
Gewoon al 3cm!! Had je al veel last van voorwerk? Of heb je ze ongemerkt cadeau gekregen?
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:15 schreef pinquit het volgende:
Mignonne, of andere dames die t weten!http://www.allesoverkinderen.nl/ne_woordenlijst.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlindur succes![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Ooooh L-E. Hier zijn geen woorden voor.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Och neequote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
NEEquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
NEE!!! damn, lieve schat, heel veel sterkte met het verlies van jullie dochterquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Oh nee.... Dit is echt verschrikkelijk verdrietig. Ik weet niet wat te zeggen want er is niets wat de lading zal dekken. Ik wens jullie veel sterkte.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink inquote:Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het bij jou, Vlinder?
Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar...
Ik krijg weer kippenvel van jouw bericht, hoe gaat het met jou? Lief dat je reageertquote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Lingue het volgende:
Lieve LE wat een verschrikkelijk nieuws...!! Heel heel veel sterkte met alles. Ik wil je een hele mooie kennismaking met jullie dochter toewensen. Doe alles op je eigen tempo en op jullie manier. Ook al word je heel erg geleefd door alles, maar neem alles goed in je op en creëer mooie herinneringen!![]()
het voelt bijna als de dag van gisteren... herinneringen die terugkomen...kippenvel...
Snap ik. Bizarre dag zo... Zet m op!quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in![]()
Vind het zo sneu... Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Dat snap ik heel goed. We lezen je vanzelf weerquote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in![]()
Vind het zo sneu.. Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Ohnee... L-E.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Precies hetzelfde hier. Jeetje LE wat moet dat verschrikkelijk zijn om dat te horen. Ik weet niet wat ik moet zeggen...quote:Op donderdag 23 april 2015 09:49 schreef MaJo het volgende:
Kom ik voor vlindur jompelen (zet hem op meid!) lees ik dit intens verdrietige bericht
L-E woorden schieten tekort om dit immense verdriet te verwoorden. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware periode
wat een immens verdriet, woorden schieten te kort en iets anders dan veel kracht toegewenst met dit verdriet kan ik even niet verzinnenquote:Kom ik voor vlindur jompelen (zet hem op meid!) lees ik dit intens verdrietige bericht
LE wat afgrijselijk, onvoorstelbaar en verdrietigquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Beterschap en heel veel sterkte.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Jeetje, ik lees het jaquote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Ach tjee.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.quote:
Denk al de hele dag aan je, vind het zo onbeschrijflijk ergquote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Ik ben toch ook vreselijk benieuwd!quote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.
los topic openen waar we je mogen aanmoedigen/toejuichen?
Kun je een vlindur-topic openen waarin je haar quote? Ik zit mobiel, dus dat lukt mij niet...quote:Op donderdag 23 april 2015 15:45 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik ben toch ook vreselijk benieuwd!
Ik denk dat ze zelf wel een update erin gooit als ze er aan toe is..quote:Op donderdag 23 april 2015 15:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je een vlindur-topic openen waarin je haar quote? Ik zit mobiel, dus dat lukt mij niet...
en dan hopen dat ze haar quote-alerts aan heeft staan..
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Ja, dat krijg ik ook niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.
Ik realiseer me nu dat je oudste nu voor de tweede keer moet meemaken dat je op de ic ligt![]()
. Wat een nachtmerrie, alsof een kindje verliezen niet al ellendig genoeg is.
Dat idd. En haar manquote:Op donderdag 23 april 2015 16:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.
Ik realiseer me nu dat je oudste nu voor de tweede keer moet meemaken dat je op de ic ligt![]()
. Wat een nachtmerrie, alsof een kindje verliezen niet al ellendig genoeg is.
Dit helemaal iddquote:Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat idd. En haar man. Het is zoveel ellende bij elkaar dat het me duizelig maakt als ik er lang over nadenk. Wat moeten jullie wel niet voelen allemaal.
Precies dit heb ik ook. Godsamme..quote:Op donderdag 23 april 2015 16:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dit helemaal idd
Blijft ook maar door mijn hoofd rondspoken.
Lieve L-E, ik wou dat ik iets tegen je kon zeggen om de pijn te verzachten of in ieder geval dragelijker te maken, maar daarvoor schieten woorden gewoon te kort.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:56 schreef L-E het volgende:
Vlindur, ik hoop dat je een mooie bevalling hebt vandaag!
Oudste weet niets van het ic-ic-verhaal, vorige keer ook niet. Neemt niet weg dat het hartverscheurend is natuurlijk.
Jullie zijn lief trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |