Ik las daar dus serieus 3 keer m'n naam inquote:Op woensdag 22 april 2015 17:59 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoek
Eerst al die ballon voor de inleiding waar 6 zusters extra bij op de kamer stonden als leer momentje
Daarna weet ik hoeveel mensen gezien die dag en bij mijn bevalling.
Daarna de kraam die kwam kijken als ik onder de douche stond, (kijken of alles goed gaat en ik niet flauw zou vallen) Kraam die elke dag mijn temparmatuur (Rectaal) moest meten. Hulp bij de borstvoeding. En dan de VK die weer van alles ging vragen.
Het boeide mij allemaal echt niet meer.
Nee hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef Minarosa het volgende:
Hmm dus een kraamhulp is eigenlijk gewoon de hele dag op je aan het letten![]()
Niet?!quote:Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Niet?!
Hier is echt nooit in de wc pot gekeken. En ook niet dat ze ER steeds maar vroeg.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
Door t aan me te vragen!? 1x geloif ik. Verder echt niet na elk toilet bezoekquote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
De geur!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
![]()
Foto maken volstaat ook werd ons verteld tijdens de intake.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |