yaaay!quote:Op donderdag 23 april 2015 07:38 schreef pinquit het volgende:
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht![]()
Er is dus toch een uitgang![]()
excitedddd!
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang benquote:Op donderdag 23 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaay!
wilde je nou bv proberen ook?
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang benen die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer
Das ook zo natuurlijk, maar heb nu wel borstreductie gehad, dus de kans dat het lukt is gewoon heel klein omdat ze de melkkanaaltjes naar tepel hebben doorgesnedenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.
Succes Vlindur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |