abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151929406
Zwangerschap en Geboorte!

2015

Ereplaatsje voor Vlindur die als het goed is als eerste zal bevallen nu op 23 april

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
15 mei: Luuksor (meisje)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Schudden voor gebruik
pi_151929417
en go! *O*

Ik ben zelf voornamelijk in lurkstand na onze spannende aflevering "zwanger en nu..." naar het ziekenhuis. Gewoon alles maar op het gemakje en hier en daar een beetje knuffelen met mijn kleine neefje.

Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?
Schudden voor gebruik
pi_151929511
Dun laagje vaseline in je neus smeren.
En ik geloof dat mn vk iets vertelde over een middel dat mag bij zwangerschap, even langs HA gaan :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151929617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:

Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?

Ik heb neusspray (natriumcromoglicaat). Fijn spul!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151929680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:
en go! *O*

Ik ben zelf voornamelijk in lurkstand na onze spannende aflevering "zwanger en nu..." naar het ziekenhuis. Gewoon alles maar op het gemakje en hier en daar een beetje knuffelen met mijn kleine neefje.

Gewoon even langs de HA gaan en aangeven dat je zwanger bent, er zijn vrij veel middeltjes die je gewoon mag gebruiken, van neussprays tot antihistaminica.
:)
pi_151929897
Die blog inderdaad :X
Wij hebben het ook wel eens over ons kleine parasietje, maar dan vooral omdat ik dus bijna niks aangekomen ben (en de kleine dus vrij letterlijk wat kilo's van mij heeft afgesnoept) én omdat we ons nog een hilarische aflevering van House herinneren, waarin hij een vrouw probeert uit te leggen dat ze zwanger is (en dan dus uitlegt dat ze een parasiet in d'r lijf heeft, maar dat het niet erg is en dat sommige vrouwen die parasiet juist lief/leuk vinden en zelfs aankleden enzo) _O-

Maar kan me voorstellen dat het er wel heel erg aan ligt hoe zoiets gebracht wordt als iemand anders het zegt ja :Y en als hulpverlener vind ik het ook wel een gevalletje 'ken je publiek' (of doe het gewoon niet)

Ochtendje met m'n neefje prima doorgekomen en zelfs nog lekker gekroeld (voor zover dat nog gaat met m'n buik) O+ maar net wel voor het eerst een dutje gedaan overdag, heerlijk! :z
pi_151930172
Thnx voor de tips Mignonne! Ik mail het nog even door naar vriend :)

Dat blogje inderdaad omg. Ik vond de eerste periode na de bevalling bij beide meisjes ook zwaar, maar overdrijven is ook een vak.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151930864
Die aflevering van house _O_

Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
pi_151931303
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
Onder spoiler, want laat ik nou normaal nooit mijn poepverhalen met de hele wereld delen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151931608
quote:

Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151931635
quote:

je kunt beter binnen 1 of 2 dagen naar de wc moeten ;) een week gaat je vk niet afwachten zeg maar...

Het is vaak meer het idee dat alles dicht bij elkaar ligt enzo. maar als je je er echt druk om maakt, haal gerust bijvoorbeeld roosvicee laxo in huis zodat je dat kunt starten direct na je bevalling. Zelfde geldt voor gedroogd fruit enzo. Kan geen kwaad. als je metkt dat je ontlasting echt dundun wordt dan stoppen uiteraard.
Ik deed t zelf ook zo bij mn oudste 2, gewoon omdat ik bang was dat t de eerste keer hard zou zijn en dat ging prima.
pi_151931664
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.
Hoe weet ze dat? Staat ze ernaast dan of vraagt ze ernaar?
pi_151931694
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
pi_151931722
quote:

[..]

Ik dacht dat je dat in moest vullen in zo'n kraamboekje. En ze vroeg ernaar, als ze ontbijt kwam brengen: en nog gepoept? :D
pi_151931762
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:

[..]

Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
dat ja. en soms wegen ze het ook :Y
pi_151931790
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja dat eruit vissen was dus echt niet tof hé :{
pi_151931819
quote:

[..]

Ah nu snap ik ook waarom ze me een postoel aanraadde tijdens de intake (8>
pi_151931821
quote:

[..]

Klopt. En als het niet genoeg is dan krijg je alsnog een klysma. Het moet ook na een week minstens 10% meer zijn.
pi_151931844
quote:

[..]

Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
pi_151931869
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:

[..]

Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevalling :+
pi_151931872
:D zit ik hier ook eens serieus te reageren...
pi_151931907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevalling :+
O, vandaar dat ze er zo over bezig bleef bij mij :+
pi_151931917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:

[..]

Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoek :D

Eerst al die ballon voor de inleiding waar 6 zusters extra bij op de kamer stonden als leer momentje :')
Daarna weet ik hoeveel mensen gezien die dag en bij mijn bevalling.
Daarna de kraam die kwam kijken als ik onder de douche stond, (kijken of alles goed gaat en ik niet flauw zou vallen) Kraam die elke dag mijn temparmatuur (Rectaal) moest meten. Hulp bij de borstvoeding. En dan de VK die weer van alles ging vragen.

Het boeide mij allemaal echt niet meer.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151931919
Ik ben bang dat ik wel een beetje geïrriteerd raak van dat 'alles willen checken'. Dat beeld heb ik nu van de kraamperiode. Als ik me niet lekker voel, niet kan poepen of plassen, pijn heb of whatever dan geef ik het heus zelf wel aan. Ja natuurlijk weet ik niet alles en kan er vanalles zijn waarvoor controles nuttig zijn, maar mij bekruipt het gevoel dat er heel veel gechecklist gaat worden en dat ik blij ben als ik mijn eigen gang kan gaan. Maar misschien komt dat door mijn intaketrauma :P
pi_151931968
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:55 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ah nu snap ik ook waarom ze me een postoel aanraadde tijdens de intake (8>
ja dat schept fijner dan met zo'n diepvrieszakje in de wc. :Y
pi_151931999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoek :D

Eerst al die ballon voor de inleiding waar 6 zusters extra bij op de kamer stonden als leer momentje :')
Daarna weet ik hoeveel mensen gezien die dag en bij mijn bevalling.
Daarna de kraam die kwam kijken als ik onder de douche stond, (kijken of alles goed gaat en ik niet flauw zou vallen) Kraam die elke dag mijn temparmatuur (Rectaal) moest meten. Hulp bij de borstvoeding. En dan de VK die weer van alles ging vragen.

Het boeide mij allemaal echt niet meer.
Ik las daar dus serieus 3 keer m'n naam in :') _O-

Verder ben je na een bevalling wel de schaamte voorbij ja. En anders heb je een baby om je op te concentreren als de kraam naar je onderkantje staat te loer
pi_151932071
Mijn schatje lag lekker met d'r billen op mijn endeldarm te drukken, dus na de keizersnede moest ik meteen. Gelukkig hebben ze een postoel in het ziekenhuis en mocht ik lekker met katheter en al op dat ding terwijl mijn buik net dichtgehecht was. Auw :X Gelukkig ging het poepen zelf eigenlijk vanzelf. (Gewoon lekker zitten wiebelen)
Plassen was een gek gevoel van binnen, maar ging ook vanzelf goed. Dat gekke gevoel heb ik nu nog, maar in veel mindere mate.
pi_151932084
Ik werd echt niet goed van dat geloer naar mijn borsten en weer met de billen bloot voor de controles :(.
Maar gelukkig duurt het maar een week :).
pi_151932183
Hmm dus een kraamhulp is eigenlijk gewoon de hele dag op je aan het letten :o :{
pi_151932184
Ja dat vond ik ook niet fijn. Tijdens de bevalling vond ik het logisch, maar daarna.. Als ik zeg te willen voeden want baby heeft honger, dan wil ik dus dat je oprot en niet in de kamer gaat zitten wachten tot ik je weggekeken heb. Nu kan ik tenminste zelf een andere kamer opzoeken. Tijdens de bevalling had ik sowieso geen benul meer van wie er in de kamer stond. Lekker persweeen zitten 'wegzuchten'
Dat rectaal temperaturen vond ik na een week ook wel welletjes. Volgende keer doe ik het zelf wel. :{w
pi_151932220
Kraamhulp doet ook veel in het huishouden, maar ik hoef die ene handoek niet te wassen hoor. Kan ook morgen als er nog een vies is... Ze was gewoon aan het wassen om maar bezig te zijn denk ik.
Badkamer elke dag schoon was wel fijn. :)
pi_151932328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef Minarosa het volgende:
Hmm dus een kraamhulp is eigenlijk gewoon de hele dag op je aan het letten :o :{
Nee hoor :)

De borstvoeding liep hier goed en ze kwam alleen even kijken of ik hulp nodig had, nieuwe houdingen wilde proberen of wilde kletsen bijvoorbeeld.
Verder was ze bezig met de basishuishouding en zorgen dat zowel baby als ik genoeg konden rusten, beschuitjes smeren, ontbijt en lunch verzorgen.

Ik heb mijn kraam nooit als controlerend ervaren in ieder geval. Dagelijks wel temp opmeten en hechting bekijken, maar in mn blote reet liggen interesseert me niet :P
pi_151932342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:

[..]

Niet?!

Hier is echt nooit in de wc pot gekeken. En ook niet dat ze ER steeds maar vroeg.
pi_151932358
Het is niet alsof ik dit allemaal voor het eerst lees (lurk overal al een tijdje mee), maar jullie weten het weer heerlijk te brengen allemaal :')
pi_151932383
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Niet?!

Hier is echt nooit in de wc pot gekeken. En ook niet dat ze ER steeds maar vroeg.
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
pi_151932458
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:

[..]

Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
:') :D
pi_151932498
quote:

[..]

Door t aan me te vragen!? 1x geloif ik. Verder echt niet na elk toilet bezoek
pi_151932555
Te makkelijk dit :D
  woensdag 22 april 2015 @ 18:23:31 #39
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151932569
Huh?!
pi_151932581
Hahahahahaha ik lach me helemaal slap!!
pi_151932629
quote:

[..]

_O-
pi_151932694
:D
pi_151932754
:D :'( :D

Foto maken volstaat ook werd ons verteld tijdens de intake. :Y)
pi_151932827
quote:

[..]

De geur!
pi_151932846
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef ingee het volgende:

[..]

De geur!
Je gewicht before and after!
pi_151932851
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Selvaria het volgende:
:D :'( :D

Foto maken volstaat ook werd ons verteld tijdens de intake. :Y)
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.
pi_151932917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:

[..]

O+ Die gaat in het kraamboek. O+
pi_151932945
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:

[..]

_O-
pi_151933450
Ik moest zo hard lachen van jullie verhalen dat ik moest spugen :') :'( :') 9 weken ahoy
pi_151933813
Kappen nou, ik heb nu al twee keer mn dreumes wakker geschud van het lachen :@ :D
pi_151934061
Over alle poepverhalen lees ik heen hoor ;).

Heb net mijn eerste draagdoek gekocht O+. Overgenomen van Moppert :). En nu ben ik blij!
pi_151936120
Vanmorgen een bezoekje gebracht aan de kinderarts, dit om de gevolgen van mijn medicijngebruik (bloedverdunners en anti-depressivum) te spreken. En daarvan raakte ik een beetje van slag ;(

Nu was ik al de hoogte van het risico op een laag geboortegewicht en een eventuele vroegbevalling, maar vooralsnog zag alles er bij elke echo steeds goed uit dus heb dat wat naast me neergelegd.

Echter kreeg ik vandaag te horen dat er een (erg) kleine kans bestaat dat het er zuurstoftekort op kan treden na de geboorte omdat de werking van de longetjes niet goed inzet. Maar dan zou de baby gelijk zuurstof toegediend krijgen, maar toch geen fijne gedachte.

Ook bestaat er het risico op bloedingen die niet zullen stollen vanwege de bloedverdunners. Dit is wel echt een angst. Straks verlies ik enorm veel bloed :o :{ .

En tot slot kreeg ik te horen dat de vermoeidheid die komt kijken bij het geven van borstvoeding een verergering van depressieve klachten met zich kan brengen. Wat dus zou betekenen dat we voor flesvoeding zouden gaan. En met name dat vond ik echt heel vervelend nieuws. Want ik wil niets liever dan borstvoeding geven. Ik ga het ook zeker gewoon proberen. En dan kijken hoe het uitpakt. Misschien valt het wel mee?

Het zijn allemaal dingen om rekening mee te houden en voor hetzelfde geld gaat alles gewoon goed en verloopt zonder problemen, maar ik ben er niet veel geruster op geworden.

Ik wil niets liever dan een gezond kindje op de wereld zetten die het gelijk "goed" doet en daarna fijn een half jaar of langer borstvoeding geven. O+
pi_151936242
De vermoeidheid die komt kijken bij het geven van bv kan depressieve klachten verergeren? Sja... Wat te denken van het mooie van het op die manier opbouwen van de band met je kleintje? Dat lijkt me zeker ook een factor hoor! Als jij graag bv wilt geven kan dat ook een superfijne ervaring zijn die je 'beschermt' tegen depressieve gedachten. (Yup, ervaring hier..)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151936445
De vermoeidheid van iedere 3 uur wakker worden om een flesje te geven lijkt me ook niet bevorderlijk voor eventuele depressieve klachten. Bevallen an sich lijkt me niet bevorderlijk voor eventuele depressieve klachten. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151936610
quote:
99s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vanmorgen een bezoekje gebracht aan de kinderarts, dit om de gevolgen van mijn medicijngebruik (bloedverdunners en anti-depressivum) te spreken. En daarvan raakte ik een beetje van slag ;(

Nu was ik al de hoogte van het risico op een laag geboortegewicht en een eventuele vroegbevalling, maar vooralsnog zag alles er bij elke echo steeds goed uit dus heb dat wat naast me neergelegd.

Echter kreeg ik vandaag te horen dat er een (erg) kleine kans bestaat dat het er zuurstoftekort op kan treden na de geboorte omdat de werking van de longetjes niet goed inzet. Maar dan zou de baby gelijk zuurstof toegediend krijgen, maar toch geen fijne gedachte.

Ook bestaat er het risico op bloedingen die niet zullen stollen vanwege de bloedverdunners. Dit is wel echt een angst. Straks verlies ik enorm veel bloed :o :{ .

En tot slot kreeg ik te horen dat de vermoeidheid die komt kijken bij het geven van borstvoeding een verergering van depressieve klachten met zich kan brengen. Wat dus zou betekenen dat we voor flesvoeding zouden gaan. En met name dat vond ik echt heel vervelend nieuws. Want ik wil niets liever dan borstvoeding geven. Ik ga het ook zeker gewoon proberen. En dan kijken hoe het uitpakt. Misschien valt het wel mee?

Het zijn allemaal dingen om rekening mee te houden en voor hetzelfde geld gaat alles gewoon goed en verloopt zonder problemen, maar ik ben er niet veel geruster op geworden.

Ik wil niets liever dan een gezond kindje op de wereld zetten die het gelijk "goed" doet en daarna fijn een half jaar of langer borstvoeding geven. O+
Ja want voor flesvoeding hoef je niet 's nachts je nest uit :D En flesgevoede baby's hebben nooit krampjes of huiltjes die je uit je slaap houden.

Het is een feit dat vermoeidheid en slechte voedingsstatus een depressie in de hand kúnnen werken of een bestaande depressie kúnnen verergeren. Het is geen feit dat borstvoeding hiervoor verantwoordelijk is. Je baby is hiervoor verantwoordelijk, ongeacht het soort voeding (klinkt negatiever dan ik bedoel :+ ) Borstvoeding is vraag-aanbod, lang niet overal is het dikke ellende in het begin, maar de eerste week of twee weken is het wel aftasten en leren enz.
Doe iets met die wetenschap! Zorg dat je tussen de middag gaat slapen, zorg dat je gezond en voldoende eet, schakel laagdrempelig lactatiekundige hulp in en modder niet te lang door met klachten.

Natuurlijk kun jij gewoon borstvoeding geven, je lijf is daar gewoon toe in staat en je kind is daartoe in staat. Hou voor jezelf de kanttekeningen in t oog en dan ben je een heel eind. De meeste AD kun je ook gebruiken tijdens de borstvoeding overigens, daar kun je ook een LK voor bellen voor een medicatie-consult.
pi_151936660
En hier op het forum is er het fijne bv-topic voor spuien, tips, tricks en harten onder riemen O+
pi_151937102
Ok, dank jullie wel O+

Ik had zelf ook al bedacht dat flesvoeding geven net zo uitputtend kan zijn natuurlijk. En het vooruitzicht van zo;n kleintje aan de borst is zo'n fijne gedachte O+ . Ik wil dat zooo graag!!!

Ik wil het op zijn minst proberen. Valt het me echt heel zwaar dan kan ik altijd nog omschakelen en kan mijn partner ook helpen met voeden.

En het bv-topic had ik al doorgelurkt ja O+
pi_151937237
Als je graag bv wilt geven, lijkt het me juist deprimerend om bij voorbaat al voor fles moet gaan. Ik zou dat bijvoorbeeld heel erg hebben gevonden, mocht het niet gelukt zijn. Bv is in het begin wel even doorzetten, maar van het idee te moeten flesvoeden werd ik alleen maar neerslachtig. En het is zo heerlijk intiem. O+
Ik zeg ga ervoor en bereid je goed voor.
pi_151937418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:40 schreef Risu het volgende:
Als je graag bv wilt geven, lijkt het me juist deprimerend om bij voorbaat al voor fles moet gaan. Ik zou dat bijvoorbeeld heel erg hebben gevonden, mocht het niet gelukt zijn. Bv is in het begin wel even doorzetten, maar van het idee te moeten flesvoeden werd ik alleen maar neerslachtig. En het is zo heerlijk intiem. O+
Ik zeg ga ervoor en bereid je goed voor.
Dank je :)

De kraamhulp is er ook al van op de hoogte, dus ik hoop dat ik tzt een kundig, ervaren iemand krijg.
pi_151937705
Omg die poepverhalen van jullie! :') Ga echt stuk hier :D
pi_151937861
Vanavond de eerste foto gemaakt van de buik. Hallo, overgangsfase :') Er mag van mij nu wel gauw een duidelijke zwangerschapsbuik zichtbaar worden, dit is geen potje. :+

Heb ook gelachen om een hele reeks reacties hier!
pi_151939857
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:52 schreef JantinaGr het volgende:
Vanavond de eerste foto gemaakt van de buik. Hallo, overgangsfase :') Er mag van mij nu wel gauw een duidelijke zwangerschapsbuik zichtbaar worden, dit is geen potje. :+

Heb ook gelachen om een hele reeks reacties hier!
Ik wil al die poep verhalen niet lezen hoor! }:| :r :')

Mijn buik heeft een soort van "poef" gedaan want je kan er niet meer omheen. Met 12 weken al. Belooft wat..
pi_151939992
Ah Jan en Sil, doe es een ploatje in t dikke-buuk-topic! Benieuwd! c_/
pi_151940436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:38 schreef Sara82 het volgende:
Ah Jan en Sil, doe es een ploatje in t dikke-buuk-topic! Benieuwd! c_/
Vooruit..
pi_151946917
Bedankt lieve allemaal!

Het is zover! :o *O* *O* *O* *O* oO<
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151946926
Succes Vlindur!
pi_151946942
Vlindur! Zet m op ^O^ *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 06:21:04 #68
386633 Adnap
I love Life !
pi_151946947
*inbreekt voor Vlindur*

You go girl !

*sluipt weer weg*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 23 april 2015 @ 06:24:26 #69
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151946950
Toi toi toi Vlindur! Op een spoedige bevalling!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151946952
Go Vlindurrrr!!!! Spannend...! Succes!

^O^
pi_151946962
Gooooo Vlindur! :%
pi_151946979
Vlindur je gaat straks gewoon kennis maken met je zoon O+ ineens mama van 3 knullen!!! Succes :%
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151946993
Go Vlinder! Sterkte en vooral veel geluk met je 3e zoontje :) *G* *G* *G*
pi_151947017
Spannend Vlindur. Succes vandaag. Je derde zoontje ontmoeten. O+
  donderdag 23 april 2015 @ 06:56:35 #75
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151947036
even ontlurken om Vlindur veel succes te wensen! Heb je goed kunnen slapen?
Veel plezier alvast met genieten! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 april 2015 @ 07:06:53 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151947066
succes vlindur!!! :% :%
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151947067
Vlindur succes en ga genieten! *O*
pi_151947075
Succes Vlindur! Straks jullie knulletje nummer 3 ontmoeten O+
pi_151947083
Ohh vlindur, succes en wooaaah O+ genieten daarna!
pi_151947142
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 06:00 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt lieve allemaal!

Zet m op!
Heel veel succes en straks zoon nummer 3 in je armen! O+
pi_151947158
Succes Vlindur!!
pi_151947209
heel veel succes vlindur O+ bijna je menneke ♡
pi_151947242
Go vlindur!! *O* b5 is onderweg!!!!
pi_151947248
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht :o
Er is dus toch een uitgang :D O+ excitedddd!
pi_151947253
Go go go Vlindur! *O*
pi_151947254
Succes Vlindur!!
pi_151947296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:38 schreef pinquit het volgende:
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht :o
Er is dus toch een uitgang :D O+ excitedddd!
yaaay! *O*
wilde je nou bv proberen ook?
pi_151947326
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

yaaay! *O*
wilde je nou bv proberen ook?
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang ben :') en die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer :)
pi_151947336
Ik wil sowieso overleg met lactatiekundige binnenkort :)
pi_151947339
Succes Vlindur!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Spellchecker donderdag 23 april 2015 @ 07:56:06 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151947348
Vlindur: zet 'm op buiten! ^O^
  donderdag 23 april 2015 @ 08:00:13 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151947379
Succes Vlindur! Jullie gaan bijna je zoon ontmoeten O+ *G*
pi_151947396
Zet 'm op Vlinder!
pi_151947415
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang ben :') en die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer :)
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.

Succes Vlindur!
pi_151947426
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.

Succes Vlindur!
Das ook zo natuurlijk, maar heb nu wel borstreductie gehad, dus de kans dat het lukt is gewoon heel klein omdat ze de melkkanaaltjes naar tepel hebben doorgesneden :P duurt ff voordat dat teruggroeit (is nu 6 jaar geleden).
pi_151947435
Ik droomde vannacht dat ik beviel :D zou t daardoor komen, die lektiet? :D
  donderdag 23 april 2015 @ 08:22:29 #97
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151947540
Succes Vlinder *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151947548
Hup Vlindur en B5!
pi_151947567
Succes Vlindur!! *G*
pi_151947631
Go Vlindur *O*
S. 2014
J. 2016
pi_151947641
Vlinder succes *O*

En Pinq met een lektiet (dat doe je snel! Hier nog niks). Kan me indenken dat je twijfelt, misschien breng de LK meer verheldering. Mijn tante heeft na een reductie een tweeling zelf gevoed en dat ging goed. Maar het schijnt bij iedereen anders te zijn.

Over depressie en bv; ik las laatst ergens (ik weet niet meer waar) dat van de borstvoeding een bepaald hormoon stijgt waardoor de dopamine daalt. Dopamine is je happystofje zeg maar, daardoor zou je depressieve gevoelens kunnen krijgen. Ik weet echt niet of het wetenschappelijk bewezen waar is, maar ik vond het wel aannemelijk klinken. Toen ik bij Sara stopte met bv voelde ik me psychisch een heel stuk beter. Bij Merel ben ik er helemaal niet aan begonnen (op de eerste voedingen na) ende kraamtijd was ik een stuk stabieler. Maar ik heb er vreselijk veel spijt van gehad. Bij deze uk gaan we starten met bv en ik hoop dat ik nu meer kan relativeren en het door ga zetten.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151947660
Hup Vlindur hup! *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 08:37:23 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151947698
Go Vlindur! Vandaag is het zover!
F5 dagje vandaag dus!

Fuente, ik voel me altijd labiel tijdens de kraamweek heb ik nu weer ontdekt. Heerlijk dat mijn kraam nu 2 dagen langer bleef: op de achtste dag begon mijn hoofd namelijk weeer helder te worden en dag 9 en 10 zat ze me echt aan te kijken van "wow, wat is er met jou gebeurt? Je bent rustig!". En je lichaam maakt tijdens het voeden ook oxytocine aan, daar wordt je ook gelukkig van ;)
  donderdag 23 april 2015 @ 08:42:34 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_151947745
Hup Vlindur! Succes! :%
disclaimer
pi_151947754
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv O+
Sara
Merel
Ukje
pi_151947770
O ja, vergeet ik door de Vlindur-jompels gewoon mezelf! :o

*O* *O* *O* 37 weken vandaag, MELD! *O* *O* *O*

Dit voelt wel als een mega-mijlpaal zeg. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 23-04-2015 09:08:54 (kompeldejompel!) ]
pi_151947812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv O+
Huh? Wtf! Wat een raar mens. :(
pi_151947824
En een kompel voor Selvaria! *O*
pi_151947833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:47 schreef Limone het volgende:

[..]

Huh? Wtf! Wat een raar mens. :(
Ja en zo waren er wel meer dingen. Uiteindelijk verlenging gehad met andere kraam, toen klacht ingediend en eerste kraam werkt er inmiddels niet meer, er schenen wel meer klachten en vreemde dingen te zijn achteraf.
Sara
Merel
Ukje
pi_151947843
Selvaria *O* Aftellen maar!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 23 april 2015 @ 08:51:26 #111
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151947886
37 weken Selveria! *O*

En go Vlindur! *O* Pak die sticker! *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 08:53:39 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151947933
Wow Fuente :o dat dat mag he, zulke kraamverzorgenden :X bah
pi_151947947
Vlindur succes!!
pi_151947995
Go vlindur, Go!! *O* :%
pi_151947999
Succes vandaag Vlindur *O*

23 april kindjes zijn heel leuk O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_151948040
Succes Vlindur!!! *G*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151948088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
:o Ik denk dat mijn man haar buiten had gezet :(
pi_151948115
Ik had al 3 centimeter :o
De vliezen zijn gebroken! *O*

Kusjes voor jullie O+
pi_151948119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

:o Ik denk dat mijn man haar buiten had gezet :(
Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!
Maar achteraf hadden we veel eerder wat moeten doen. Ik was te onzeker en dacht echt dat het bij mij lag.
Sara
Merel
Ukje
pi_151948130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik had al 3 centimeter :o
De vliezen zijn gebroken! *O*

Kusjes voor jullie O+
Bonus centimeters *O* Voor de lunch een baby? Zettumop *O*
Sara
Merel
Ukje
pi_151948145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Fuente het volgende:

[..]

Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!
Maar achteraf hadden we veel eerder wat moeten doen. Ik was te onzeker en dacht echt dat het bij mij lag.
Ja je bent ook zo onzeker als wat bij de eerste. Dat gaat dit keer helemaal goed komen lees ik ^O^
  donderdag 23 april 2015 @ 09:15:00 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151948319
Mignonne, of andere dames die t weten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151948411
Gewoon al 3cm!! Had je al veel last van voorwerk? Of heb je ze ongemerkt cadeau gekregen?
pi_151948440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef klumsy het volgende:
Gewoon al 3cm!! Had je al veel last van voorwerk? Of heb je ze ongemerkt cadeau gekregen?
Cadeau!
pi_151948468
Vlinduuur *O* zet m op!! 3 cm al :o
pi_151948528
Vlinder succes! *O* *O*
pi_151948586
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overleden ;( We zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi ;(
  donderdag 23 april 2015 @ 09:27:25 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151948589
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:15 schreef pinquit het volgende:
Mignonne, of andere dames die t weten!

SPOILER
http://www.allesoverkinderen.nl/ne_woordenlijst.htm

Vlindur succes *O*
KuikenGuppy
  donderdag 23 april 2015 @ 09:29:06 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151948633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overleden ;( We zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi ;(
:o L-E, wtf, neeeeeeee!
Wat een klap, hoe kan dat nou... :'( :'( jeetje, meis... Knuffel...
KuikenGuppy
pi_151948643
Jezus L-E, er zijn geen woorden voor. :'( heel veel sterkte. :*
pi_151948664
LE, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Ik denk aan jullie. :*
  donderdag 23 april 2015 @ 09:31:02 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151948679
LE, nee! Wat verschrikkelijk! ;(
Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een nachtmerrie..
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 09:31:39 #133
5428 crew  miss_sly
pi_151948695
O LE, wat vreselijk :'( Ik heb er geen woorden voor. Sterkte voor jullie allemaal :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 april 2015 @ 09:32:58 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151948728
L-E wat verschrikkelijk :'(
pi_151948738
L-E wat een vreselijk bericht!!! Iets watje als ouder nooit hoopt mee te maken... Heel veel sterkte met dit enorme verlies :*
pi_151948762
Oh, L-E, wat verschrikkelijk :'(
Heel veel sterkte voor jullie :*

Geen woorden voor..
Live the life you love, love the life you live.
pi_151948772
Oh nee L-E, wat vreselijk! ;( Geen woorden, maar heel veel sterkte gewenst.
pi_151948807
L-E wat een vreselijk bericht, ik word er helemaal naar van. Heel veel sterkte ;(
pi_151948821
Wat vreselijk L-E :'(
Heel veel sterkte gewenst voor jullie :*
pi_151948842
quote:
Ooooh L-E. Hier zijn geen woorden voor. :'( . :'( .
Heeel veel sterkte. Hoop dat jullie goede hulp en begeleiding krijgen, :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151948852
Wat een verschrikkelijk nieuws L-E. :'(
Heel veel sterkte met dit verlies.
  donderdag 23 april 2015 @ 09:38:07 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151948861
LE, nee!!!!!!!!!! Mijn God wat een horror :'( :'( :'(
Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat enorm vreselijk :'(
pi_151948904
Oh mijn god LE, ik weet niet wat te zeggen, wat een ongelofelijk afschuwelijk bericht. :'(

Heel heel heel veel sterkte met deze vreselijke gebeurtenis.
  donderdag 23 april 2015 @ 09:39:47 #144
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151948908
LE :'(! Ik zit hier met 40 lagen kippenvel. Wat een verschrikkelijk nieuws, wat een vreselijk verdriet :'(
Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen je. Wat een ongelooflijke kutzooi
pi_151948938
Wat vreselijk L-E. Inderdaad geen woorden voor. Heel veel sterkte.
pi_151948949
Mijn god LE, wat een afschuwelijk bericht, ik heb het er koud van.
Niet te bevatten. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. :'(
pi_151948962
L-E wat vreselijk erg, onvoorstelbaar. Dit gun ik niemand, maar dat uitgerekend jullie dit overkomt.. Heel heel veel liefs en sterkte.
pi_151948964
LE wat vreselijk :'( Heel veel sterkte
pi_151948975
LE wat verschrikkelijk :'( Ik word er helemaal naar van. Meisje toch :'(
pi_151948993
quote:
Och nee ;( ik wens jullie heel veel sterkte... :*
  donderdag 23 april 2015 @ 09:43:11 #151
140412 Danaa
&#127822;
pi_151948999
L-E, wat een klap!! Wat een verdriet!!
Heel veel sterkte voor jullie!!
Liefs
  donderdag 23 april 2015 @ 09:43:33 #152
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_151949008
LE, wat een vreselijk nieuws... Ik wens jullie heel veel sterkte met dit heftige verlies :'(
pi_151949011
LE. Nee wat erg ;( wat verdrietig ;(
Heel erg veel sterkte :*
pi_151949014
Jeetje L-E, wat een vreselijk nieuws :'(
pi_151949056
Ah nee le ;(
Wat een ontzettend verdrietig nieuws.
Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte :*
pi_151949120
quote:
NEE ;( Wat verschrikkelijk. Ik weet niets te zeggen. Er zijn geen woorden die troost kunnen bieden. Wat afschuwelijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 23 april 2015 @ 09:48:26 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_151949123
quote:
NEE!!! damn, lieve schat, heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter :* ;(
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 09:49:10 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151949146
Kom ik voor vlindur jompelen (zet hem op meid! :% ) lees ik dit intens verdrietige bericht ;(

L-E woorden schieten tekort om dit immense verdriet te verwoorden. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware periode :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_151949272
LE.. Kippenvel over mijn hele lijf.. Nee! :'( ik heb niet eens woorden voor dit vreselijke verdriet.. Ik weet niets te zeggen, ik wil je een hele dikke knuffel geven!
E.
pi_151949307
Gadverdakkie L-E... wat een klotesituatie! Sterkte... :*
pi_151949319
L-E, ik weet niet wat te zeggen. Wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte voor jullie met dit verlies. :*
pi_151949320
LE, wat intens verdrietig... Sterkte voor jullie allemaal! :*
pi_151949332
Fuuuuuuuck. LE.
IJskoude rillingen hier. Wat een klap.

Heel veel sterkte :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151949341
Oh nee L-E wat afschuwelijk :o
:'(
pi_151949347
LE, wat verschrikkelijk ;( Ik weet niet wat ik moet zeggen.... heel veel sterkte :*
Sara
Merel
Ukje
pi_151949469
quote:
Oh nee.... Dit is echt verschrikkelijk verdrietig. Ik weet niet wat te zeggen want er is niets wat de lading zal dekken. Ik wens jullie veel sterkte.
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 10:04:54 #168
43556 miss_dynastie
pi_151949581
Ach L-E, wat een nachtmerrie, je kleine meisje ;( :'( :* ...
pi_151949656
Oh nee LE! Ongelooflijk... Wat een verdriet. Heel veel sterkte, dat is alles wat ik je nu kan wensen.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:10:13 #170
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_151949775
LE heel veel sterkte :* :*
Be happy with the little things in life
pi_151949810
L-E heel veel sterkte met dit onmenselijke verdriet.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:11:23 #172
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_151949812
L-E, wat een nachtmerrie :'( Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Heel veel sterkte gewenst :*
pi_151949820
Omg wat afgrijselijk, heeel veel sterkte
pi_151949827
Oh LE, wat vreselijk... Heel veel sterkte..
pi_151949889
Godver L-E, wat ontiegelijk kut! Echt superveel sterkte met het verwerken hiervan.. :'( Heb het helaas onlangs bij een goede vriendin van dichtbij meegemaakt en gezien wat het met hun doet.. Hoop dat jullie goede ondersteuning krijgen want dit is niet niks. Pff heel veel sterkte!! :*
  donderdag 23 april 2015 @ 10:13:54 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_151949898
Oh mijn God L-E. Ik heb geen woorden. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie. :'(
disclaimer
pi_151949937
Voelt een beetje raar zo na dit bericht, maar natuurlijk wel een zet em op! voor Vlindur nog steeds!
  donderdag 23 april 2015 @ 10:15:45 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151949967
L-E...Verdomme! Wat ongelofelijk kut en onvoorstelbaar verdrietig :'( ;(
Heel veel sterkte voor jullie... :*
pi_151950040
L-E wat vreselijk ;( er zijn geen woorden voor. Sterkte samen.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:19:35 #180
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_151950082
LE, wat vreselijk. Heel veel sterkte voor jullie
  donderdag 23 april 2015 @ 10:19:57 #181
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_151950094
Kippenvel van dit ontzettend verdrietige bericht.

L-E en familie, heel veel sterkte :*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:23:39 #182
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_151950207
Mijn hemel. Kippenvel. Wat een onmenselijke nachtmerrie. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte L-E en man.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 23 april 2015 @ 10:24:41 #183
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151950229
L-E, wat een afschuwelijke nachtmerrie!! Jullie meisje! :'( :'(
Ik vind het zo erg dat jullie dit moeten meemaken ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 23 april 2015 @ 10:31:33 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_151950407
LE, wat afschuwelijk :'(. Woorden schieten tekort... Heel veel sterkte meis... Ik ben er echt verdrietig van.. ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_151950431
30 lagen kippevel, tranen in mm ogen en een brok in mijn keel en ik weet niet wat ik moet zeggen LE... heel heel veel sterkte. :*
S. 2014
J. 2016
  donderdag 23 april 2015 @ 10:33:29 #186
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151950461
Le wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jullie
pi_151950510
Godver LE... Wat een nachtmerrie, afgrijselijk. Sterkte :'(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 april 2015 @ 10:36:10 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151950532
woorden zijn er niet voor dit verdriet .. heel veel sterkte L-E ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151950585
Verschrikkelijk L-E heel veel sterkte!
pi_151950614
L-E wat verschrikkelijk! enorm veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode
  donderdag 23 april 2015 @ 10:40:13 #191
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_151950645
L-E, wat verschrikkelijk :'(

Heel veel sterkte...
.... met gevoel voor drama....
pi_151950753
L-E...........................

Ik heb alleen maar intense oorverdovende stilte..

Heel erg veel licht, kracht, sterkte, alles.................

.........................

En alsnog de allermooiste ontmoeting met jullie meisje, binnenkort :* :* :* :*
  donderdag 23 april 2015 @ 10:45:37 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151950796
L-E neeee :o :'(

Ik heb het er ijskoud van, wat een verschrikkelijk bericht ;(
pi_151950946
Jezus L-E, wat een vreselijk bericht... kippenvel all over.
Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte en kracht.... woorden schieten tekort.
Tralalalaaa
pi_151951053
Wat verschrikkelijk L-E! :'( Heel veel sterkte!

vlindur, veel succes vandaag
pi_151951057
LE, wat vreselijk. Niet te bevatten, wat een intens verdriet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 23 april 2015 @ 10:59:30 #197
381212 Gulara
From the future
pi_151951198
LE wat verschrikkelijk. :'( :'( :'( Jullie kleine meisje... ;(
Heel veel sterkte gewenst. :*
pi_151951249
Lieve LE wat een verschrikkelijk nieuws...!! Heel heel veel sterkte met alles. Ik wil je een hele mooie kennismaking met jullie dochter toewensen. Doe alles op je eigen tempo en op jullie manier. Ook al word je heel erg geleefd door alles, maar neem alles goed in je op en creëer mooie herinneringen!
:*

het voelt bijna als de dag van gisteren... herinneringen die terugkomen...kippenvel...
pi_151951281
Jezus L-E, wat een nachtmerrie... :'( :'(
Heel veel sterkte!
  donderdag 23 april 2015 @ 11:02:29 #200
409579 LuDann
All the way
pi_151951313
Wat een afschuwelijk nieuws LE, verschrikkelijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen...
pi_151951361
L-E :* :'(
pi_151951413
Hoe gaat het bij jou, Vlinder?

Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar...
  donderdag 23 april 2015 @ 11:06:21 #203
409579 LuDann
All the way
pi_151951414
Ik zit hier gewoon te janken. Wat een nachtmerrie moet dat zijn, echt afschuwelijk.
pi_151951449
Vlindur :% al "lekker" aan het puffen? Of is het nog rustig?
  donderdag 23 april 2015 @ 11:07:48 #205
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151951455
Heel veel sterkte L-E. Voor jou en iedereen dichtbij je.
pi_151951498
Heel veel sterkte lieve LE en familie :*
pi_151951500
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het bij jou, Vlinder?

Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar...
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in ;(

Vind het zo sneu.. Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
pi_151951503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Lingue het volgende:
Lieve LE wat een verschrikkelijk nieuws...!! Heel heel veel sterkte met alles. Ik wil je een hele mooie kennismaking met jullie dochter toewensen. Doe alles op je eigen tempo en op jullie manier. Ook al word je heel erg geleefd door alles, maar neem alles goed in je op en creëer mooie herinneringen!
:*

het voelt bijna als de dag van gisteren... herinneringen die terugkomen...kippenvel...
Ik krijg weer kippenvel van jouw bericht, hoe gaat het met jou? Lief dat je reageert O+
pi_151951524
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in ;(

Vind het zo sneu... Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Snap ik. Bizarre dag zo... Zet m op! :*
pi_151951546
Succes vandaag Vlindur :*
pi_151951551
L-E wat vreselijk! Heel veel sterkte!
pi_151951571
Dank jullie :*
pi_151951716
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vind het zo sneu.. Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Dat snap ik heel goed. We lezen je vanzelf weer :) Probeer je gedachten te richten op B5, zet hem op! :*
  donderdag 23 april 2015 @ 11:17:10 #214
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151951731
L-E wat is dit een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte met het vervolg nu :* . Woorden schieten tekort...
  donderdag 23 april 2015 @ 11:21:34 #215
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_151951835
L-E, wat een vreselijk nieuws :'(. Heel veel sterkte en kracht toegewenst in de komende tijd :* .
pi_151951862
Och L-E wat een vreselijk nieuws ;( :*
pi_151951866
Jezus LE! Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Wat verdrietig zeg...
Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte, kracht en liefde toe. :*
pi_151951881
Lieve LE! Wat een vreselijk nieuws!
Heel veel sterkte en kracht voor jullie!

Woorden schieten te kort!
♥ J & S
pi_151952000
LE kippevel all over. Wat een intens verdriet voor jullie ;(
Heel veel kracht en sterkte, dat is alles wat ik nu bedenken kan te zeggen :*
pi_151952078
L-E wat afschuwelijk!
Heel veel sterkte voor jou en je gezin. :*
pi_151952413
LE, wat een vreselijk nieuws..

Heel veel sterkte voor jou en je gezin :*
pi_151952436
LE :'( Wat enorm verdrietig... Ik wens jullie heel veel sterkte.

Lingue :*
pi_151952497
LE wat vreselijk...ik weet niet wat ik moet zeggen....heel veel sterkte de komende tijd :'(
pi_151952590
Le, wat onzettend verschrikkelijk!
  donderdag 23 april 2015 @ 11:57:57 #225
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151952841
Ik heb niets meer toe te voegen aan alle lieve woorden die jullie steun kunnen bieden lieve L-E en FF :*

Ik wens jullie en al jullie naasten veel sterkte toe :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_151952867
Mijn god, lieve lieve L-E. Ik heb niets om te zeggen, behalve dat ik je een hele dikke knuffel zou willen geven. En dat vandaag. Heel veel sterkte voor jullie. :*
pi_151952987
L-E, woorden schieten te kort. Tranen in mijn ogen, wat een vreselijk nieuws :'( Heel veel sterkte en liefde :*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_151953009
Jezus L-E, wat een vreselijke nachtmerrie :'(. Hoe kan dat nou?!
Dit zou echt niemand mogen gebeuren, het is te erg...
Een hele hele dikke knuffel en heel veel sterkte samen, al voelen die woorden echt heel loos...
pi_151953013
Ik ben er stil van. Wat een vreselijk nieuws :'( Heel veel sterkte toegewenst L-E :*
pi_151953171
L-E :'( :* Heel veel sterkte!
pi_151953229
L-E wat verschrikkelijk :'( Heel veel sterkte!
pi_151953407
Jeetje LE wat een ongelofelijk nieuws, de angst van iedere aanstaande ouder.
Ik weet ook gewoon niet wat te zeggen. Heel veel sterkte :*
pi_151953614
......

LE, woorden schieten tekort. Heel veel sterkte toegewenst.

Ook ik wens je een mooie kennismaking met jullie dochter toe. :*
pi_151953725
quote:
Ohnee... L-E. :'( :'( Wat vreselijk voor jullie. Sprakeloos... :'(
pi_151953750
Heel veel sterkte lieve LE :*
pi_151953752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:49 schreef MaJo het volgende:
Kom ik voor vlindur jompelen (zet hem op meid! :% ) lees ik dit intens verdrietige bericht ;(

L-E woorden schieten tekort om dit immense verdriet te verwoorden. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware periode :*
Precies hetzelfde hier. Jeetje LE wat moet dat verschrikkelijk zijn om dat te horen. Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Oost west, mij best.
pi_151953980
L-E:
Nee! Wat vreselijk verdrietig!

Ik wens jullie heel veel sterkte toe. :*
Schudden voor gebruik
pi_151954091
L-E wat onvoorstelbaar en verschrikkelijk. Heel veel sterkte :*
pi_151954371
Wat verschrikkelijk verdrietig LE, heel veel sterkte voor jou, je gezin en familie...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 23 april 2015 @ 13:02:44 #240
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151954709
LE nee :'(

Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151955199
Wat afschuwelijk L-E :'( :'(
  donderdag 23 april 2015 @ 13:27:36 #242
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151955385
L-E wat vreselijk :'( :'( :'(
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie in deze verschrikkelijke nachtmerrie.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 23 april 2015 @ 13:30:02 #243
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151955444
Lieve LE, wat verschrikkelijk :'( :'( heel veel sterkte.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 23 april 2015 @ 13:35:53 #244
386633 Adnap
I love Life !
pi_151955653
quote:

wat een immens verdriet, woorden schieten te kort en iets anders dan veel kracht toegewenst met dit verdriet kan ik even niet verzinnen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_151955950
LE wat verschrikkelijk... :'( Heel veel kracht gewenst met dit onbegrijpelijke verlies (En wat schieten woorden dan tekort...)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_151955976
Jemig L-E, wat een ongelooflijk, niet te bevatten en onmenselijk verdriet zomaar ineens. Heel erg veel sterkte en kracht gewenst om de komende dagen (en lange tijd daarna) samen door de komen. Ik hoop dat je in al jullie verdriet toch in korte tijd elk prachtig stukje van jullie perfecte meisje kunt opnemen en voor altijd diep in je hart zult bewaren, meer woorden schieten gewoon tekort :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door Poppedein op 23-04-2015 14:07:33 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_151956029
Stil....

wat een verdriet L-E en familie. Ik gun jullie alle kracht samen en een mooie kennismaking met jullie dochter/zusje. Wat ontzettend zwaar om afscheid te moeten nemen. :*
  Spellchecker donderdag 23 april 2015 @ 13:52:55 #248
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151956152
Heel veel sterkte L-E .... hopelijk vind je een klein beetje troost in alle lieve woorden en meelevendheid hier .....
pi_151956209
Arme L-E, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je omgeving.
Professioneel gifmenger.
pi_151956397
Oh L-E... Heel, heel, heel veel sterkte gewenst. Wat een nachtmerrie :'( :*
Home is where the O+ is...
  donderdag 23 april 2015 @ 14:03:21 #251
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151956438
Oh nee L-E, wat een nachtmerrie... Heel veel sterkte voor jou en je gezin...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_151956490
L-E, heel veel sterkte. Het is zo onbegrijpelijk, zo verdrietig, zo geen woorden voor.

Sterkte :*
  donderdag 23 april 2015 @ 14:16:11 #253
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_151956741
Heel veel sterkte L-E! Verschrikkelijk nieuws....
pi_151956763
Lieve LE
ik ben sprakeloos
hier zijn geen woorden voor
Heel veel sterkte
  donderdag 23 april 2015 @ 14:27:26 #255
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_151956997
:'( L-E wat afschuwelijk! Heel heel veel sterkte voor jou en je gezin.
pi_151957024
quote:
LE wat afgrijselijk, onvoorstelbaar en verdrietig ;(. Jullie mooie en zo gewenste meisje :'(. Hoe kan dat nou? Heel veel sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151957281
Oh nee!!! Lieve L-E Hoe kan dat nou??
Ik zit echt met tranen ion mijn ogen en een brok in mijn keel. Wat een intens groot verdriet :'(
Ik wil jullie alle vier heel veel sterkte wensen :*
pi_151957361
LE :'(
Wat een verdriet. Vreselijk. Veel sterkte voor jullie :*
Met een meidenkwartet
pi_151958382
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
pi_151958446
Wat heftig allemaal LE! Ik denk aan je :*
♥ J & S
pi_151958454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Beterschap en heel veel sterkte. :*
Professioneel gifmenger.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:21:48 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151958478
Wat heftig allemaal L-E. Ik denk al de hele dag aan je. Take care :*
  donderdag 23 april 2015 @ 15:24:06 #263
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151958546
Alle kracht gewenst lieve L-E
pi_151958567
Jemig LE... Sterkte :*
Tralalalaaa
  donderdag 23 april 2015 @ 15:26:35 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151958613
Jeetje LE... ik denk aan je, veel sterkte... :*
KuikenGuppy
pi_151958615
quote:
.
Jeetje, ik lees het ja :o Wat ontzettend heftig zeg, dat je in Rotterdam bent zelfs. Heel veel sterkte gewenst, moet steeds aan jullie denken. :*
pi_151958645
Ach L-E......alle kracht toegewenst.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 23 april 2015 @ 15:27:50 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_151958654
Je bent hier ook constant in m'n gedachten LE. Ik vind het zo vreselijk voor jullie. Nogmaals veel sterkte.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 15:28:40 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151958672
Oh L-E dat ook nog ;( Nogmaals sterkte :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_151958791
Gunst L-E, ook dat nog... Heel veel beterschap en sterkte.
Home is where the O+ is...
pi_151958796
quote:
.
Ach tjee. ;( Veel sterkte en ik denk aan jullie. :*
pi_151958838
LE, heel veel sterkte...
pi_151958844
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 06:00 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt lieve allemaal!

Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.

los topic openen waar we je mogen aanmoedigen/toejuichen?
Professioneel gifmenger.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:36:56 #274
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151958896
Sterkte L-E.. :*
Ziggy played guitar
  donderdag 23 april 2015 @ 15:36:57 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151958898
quote:
.
Denk al de hele dag aan je, vind het zo onbeschrijflijk erg ;( ;(. Heel veel sterkte en heel veel beterschap. Hou je taai :*
pi_151959108
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.

los topic openen waar we je mogen aanmoedigen/toejuichen?
Ik ben toch ook vreselijk benieuwd!
Schudden voor gebruik
pi_151959124
LE :*
pi_151959145
Ook dat nog LE.. Ieder moment dat er tijd is zitten jullie in mijn gedachten. Lieve lieve LE, een dikke knuffel voor jou en ik wens je alle kracht toe.
E.
pi_151959159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik ben toch ook vreselijk benieuwd!
Kun je een vlindur-topic openen waarin je haar quote? Ik zit mobiel, dus dat lukt mij niet...
en dan hopen dat ze haar quote-alerts aan heeft staan..
Professioneel gifmenger.
pi_151959170
Jemig L-E, je klinkt luchtig maar ik geloof het niet. Je ligt niet voor niks op de ic.
Heel heel heel veel sterkte mop :*
  donderdag 23 april 2015 @ 15:52:01 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151959249
Nee................... jeetje L-E.
Ik heb even geen woorden. Wat een afschuwelijk, afgrijselijk nieuws.Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht. En een hele dikke knuffel.

Ook even gegoogled. Jemig, jullie wordt ook niks bespaard zeg. Heel veel sterkte.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:53:10 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151959290
Vlindur, leven en dood liggen zo inderdaad heel dicht bij elkaar. Maar dat neemt niet weg dat we jouw updates ook graag blijven lezen. Hopelijk heb je snel B5 in je armen :*
  donderdag 23 april 2015 @ 15:53:52 #283
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_151959308
Oh LE.... wat een verschrikkelijk nieuws. .. :*
pi_151959322
Jeetje le wat een ontzettende nachtmerrie ;(
Ik denk steeds aan jullie. Sterkte :*
  donderdag 23 april 2015 @ 15:55:16 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151959356
L-E :* Ook dit er nog eens bij.. Beterschap.
pi_151959414
LE, er wordt hier heel hard aan je gedacht. Wat een verschrikking, hoe plots alle angsten waarheid kunnen worden. Heel veel sterkte voor nu, jouw eigen gezondheid en hopelijk zal de ontmoeting met jullie meisje en zusje een liefdevol moment zijn, ondanks dat dit nooit de manier was hoe de ontmoeting zou moeten gebeuren. ;(
  donderdag 23 april 2015 @ 15:57:41 #287
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_151959426
Kanonne hoeveel kan er op 1 mens zn bord in korte tijd. Heel veel sterkte LE.
S. 2014
J. 2016
pi_151959552
L-E, mijn gedachten zijn de hele dag bij jou en nu nog op de ic ook. Sterkte :*
pi_151959725
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:47 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Kun je een vlindur-topic openen waarin je haar quote? Ik zit mobiel, dus dat lukt mij niet...
en dan hopen dat ze haar quote-alerts aan heeft staan..
Ik denk dat ze zelf wel een update erin gooit als ze er aan toe is..

Tijdens het puffen en zulks heb je daar toch geen tijd voor :9
Schudden voor gebruik
pi_151959877
quote:
.
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.

Ik realiseer me nu dat je oudste nu voor de tweede keer moet meemaken dat je op de ic ligt :'( :'(. Wat een nachtmerrie, alsof een kindje verliezen niet al ellendig genoeg is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_151959925
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik realiseer me nu dat je oudste nu voor de tweede keer moet meemaken dat je op de ic ligt :'( :'(. Wat een nachtmerrie, alsof een kindje verliezen niet al ellendig genoeg is.
Ja, dat krijg ik ook niet uit mijn hoofd. ;(
pi_151960039
Jeetje LE, wat een hel.... ik weet echt niet wat ik zeggen moet... Heel veel sterkte voor jullie!
  donderdag 23 april 2015 @ 16:26:10 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151960070
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat idd. En haar man ;(. Het is zoveel ellende bij elkaar dat het me duizelig maakt als ik er lang over nadenk. Wat moeten jullie wel niet voelen allemaal.
pi_151960347
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat idd. En haar man ;(. Het is zoveel ellende bij elkaar dat het me duizelig maakt als ik er lang over nadenk. Wat moeten jullie wel niet voelen allemaal.
Dit helemaal idd ;(
Blijft ook maar door mijn hoofd rondspoken.
pi_151960545
LE wat een afschuwelijk bericht. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
pi_151960733
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dit helemaal idd ;(
Blijft ook maar door mijn hoofd rondspoken.
Precies dit heb ik ook. Godsamme..
E.
pi_151960803
Vlindur, ik hoop dat je een mooie bevalling hebt vandaag!

Oudste weet niets van het ic-ic-verhaal, vorige keer ook niet. Neemt niet weg dat het hartverscheurend is natuurlijk.

Jullie zijn lief trouwens :)
pi_151960815
Bah LE, ik lees net het nieuws.
Heel, heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Potverdorie. ;(
  donderdag 23 april 2015 @ 16:57:51 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_151960826
Als ik Google op leverhematoom is dat een ernstige complicatie bij HELLP. Dat je dat nóg een keer moet meemaken, en met deze uitkomst, ik vind het zo onbeschrijfelijk verschrikkelijk ;(
disclaimer
pi_151961031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:56 schreef L-E het volgende:
Vlindur, ik hoop dat je een mooie bevalling hebt vandaag!

Oudste weet niets van het ic-ic-verhaal, vorige keer ook niet. Neemt niet weg dat het hartverscheurend is natuurlijk.

Jullie zijn lief trouwens :)
Lieve L-E, ik wou dat ik iets tegen je kon zeggen om de pijn te verzachten of in ieder geval dragelijker te maken, maar daarvoor schieten woorden gewoon te kort.
Weet dat er aan je gedacht wordt en dat we jou, en je gezin, alle kracht toewensen om met dit verlies om te gaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')