quote:Op donderdag 23 april 2015 09:15 schreef pinquit het volgende:
Mignonne, of andere dames die t weten!http://www.allesoverkinderen.nl/ne_woordenlijst.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlindur succes![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Ooooh L-E. Hier zijn geen woorden voor.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Och neequote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |