yaaay!quote:Op donderdag 23 april 2015 07:38 schreef pinquit het volgende:
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht![]()
Er is dus toch een uitgang![]()
excitedddd!
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang benquote:Op donderdag 23 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaay!
wilde je nou bv proberen ook?
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang benen die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer
Das ook zo natuurlijk, maar heb nu wel borstreductie gehad, dus de kans dat het lukt is gewoon heel klein omdat ze de melkkanaaltjes naar tepel hebben doorgesnedenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.
Succes Vlindur!
Huh? Wtf! Wat een raar mens.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv
Ja en zo waren er wel meer dingen. Uiteindelijk verlenging gehad met andere kraam, toen klacht ingediend en eerste kraam werkt er inmiddels niet meer, er schenen wel meer klachten en vreemde dingen te zijn achteraf.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv
Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:
[..]Ik denk dat mijn man haar buiten had gezet
Bonus centimetersquote:Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik had al 3 centimeter![]()
De vliezen zijn gebroken!![]()
Kusjes voor jullie
Ja je bent ook zo onzeker als wat bij de eerste. Dat gaat dit keer helemaal goed komen lees ikquote:Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Fuente het volgende:
[..]
Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!
Maar achteraf hadden we veel eerder wat moeten doen. Ik was te onzeker en dacht echt dat het bij mij lag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Cadeau!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef klumsy het volgende:
Gewoon al 3cm!! Had je al veel last van voorwerk? Of heb je ze ongemerkt cadeau gekregen?
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:15 schreef pinquit het volgende:
Mignonne, of andere dames die t weten!http://www.allesoverkinderen.nl/ne_woordenlijst.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlindur succes![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Ooooh L-E. Hier zijn geen woorden voor.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Och neequote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
NEEquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
NEE!!! damn, lieve schat, heel veel sterkte met het verlies van jullie dochterquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |