abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151947641
Vlinder succes *O*

En Pinq met een lektiet (dat doe je snel! Hier nog niks). Kan me indenken dat je twijfelt, misschien breng de LK meer verheldering. Mijn tante heeft na een reductie een tweeling zelf gevoed en dat ging goed. Maar het schijnt bij iedereen anders te zijn.

Over depressie en bv; ik las laatst ergens (ik weet niet meer waar) dat van de borstvoeding een bepaald hormoon stijgt waardoor de dopamine daalt. Dopamine is je happystofje zeg maar, daardoor zou je depressieve gevoelens kunnen krijgen. Ik weet echt niet of het wetenschappelijk bewezen waar is, maar ik vond het wel aannemelijk klinken. Toen ik bij Sara stopte met bv voelde ik me psychisch een heel stuk beter. Bij Merel ben ik er helemaal niet aan begonnen (op de eerste voedingen na) ende kraamtijd was ik een stuk stabieler. Maar ik heb er vreselijk veel spijt van gehad. Bij deze uk gaan we starten met bv en ik hoop dat ik nu meer kan relativeren en het door ga zetten.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151947660
Hup Vlindur hup! *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 08:37:23 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151947698
Go Vlindur! Vandaag is het zover!
F5 dagje vandaag dus!

Fuente, ik voel me altijd labiel tijdens de kraamweek heb ik nu weer ontdekt. Heerlijk dat mijn kraam nu 2 dagen langer bleef: op de achtste dag begon mijn hoofd namelijk weeer helder te worden en dag 9 en 10 zat ze me echt aan te kijken van "wow, wat is er met jou gebeurt? Je bent rustig!". En je lichaam maakt tijdens het voeden ook oxytocine aan, daar wordt je ook gelukkig van ;)
  donderdag 23 april 2015 @ 08:42:34 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_151947745
Hup Vlindur! Succes! :%
disclaimer
pi_151947754
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv O+
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151947770
O ja, vergeet ik door de Vlindur-jompels gewoon mezelf! :o

*O* *O* *O* 37 weken vandaag, MELD! *O* *O* *O*

Dit voelt wel als een mega-mijlpaal zeg. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 23-04-2015 09:08:54 (kompeldejompel!) ]
pi_151947812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
Pessie, ik denk dat ik bij de oudste ook gewoon geen idee had wat me overkwam. Dat samen met een crappy kraam (toen ik midden in de kraamtranen zat vroeg ze me of ik soms liever een abortus had gehad, Sara was namelijk niet gepland en ik was nog behoorlijk jong). Dat hielp ook niet. Ik moet ook echt meer relativeren en los kunnen laten. Bij de tweede ging dat stukken beter en ik hoop nu bij de derde ook en dan fijn met bv O+
Huh? Wtf! Wat een raar mens. :(
pi_151947824
En een kompel voor Selvaria! *O*
pi_151947833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:47 schreef Limone het volgende:

[..]

Huh? Wtf! Wat een raar mens. :(
Ja en zo waren er wel meer dingen. Uiteindelijk verlenging gehad met andere kraam, toen klacht ingediend en eerste kraam werkt er inmiddels niet meer, er schenen wel meer klachten en vreemde dingen te zijn achteraf.
Sara
Merel
Ukje
pi_151947843
Selvaria *O* Aftellen maar!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 23 april 2015 @ 08:51:26 #111
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151947886
37 weken Selveria! *O*

En go Vlindur! *O* Pak die sticker! *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 08:53:39 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151947933
Wow Fuente :o dat dat mag he, zulke kraamverzorgenden :X bah
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151947947
Vlindur succes!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151947995
Go vlindur, Go!! *O* :%
pi_151947999
Succes vandaag Vlindur *O*

23 april kindjes zijn heel leuk O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_151948040
Succes Vlindur!!! *G*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151948088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:43 schreef Fuente het volgende:
:o Ik denk dat mijn man haar buiten had gezet :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151948115
Ik had al 3 centimeter :o
De vliezen zijn gebroken! *O*

Kusjes voor jullie O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151948119
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

:o Ik denk dat mijn man haar buiten had gezet :(
Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!
Maar achteraf hadden we veel eerder wat moeten doen. Ik was te onzeker en dacht echt dat het bij mij lag.
Sara
Merel
Ukje
pi_151948130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik had al 3 centimeter :o
De vliezen zijn gebroken! *O*

Kusjes voor jullie O+
Bonus centimeters *O* Voor de lunch een baby? Zettumop *O*
Sara
Merel
Ukje
pi_151948145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Fuente het volgende:

[..]

Vriend was die week aan het werk, zodat hij daarna 2 weken vrij kon. Dat hebben we bij de tweede ook anders gedaan. Inmiddels werkt hij in het onderwijs en ik ben in de zomervakantie uitgerekend, dus whoop!
Maar achteraf hadden we veel eerder wat moeten doen. Ik was te onzeker en dacht echt dat het bij mij lag.
Ja je bent ook zo onzeker als wat bij de eerste. Dat gaat dit keer helemaal goed komen lees ik ^O^
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 23 april 2015 @ 09:15:00 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151948319
Mignonne, of andere dames die t weten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151948411
Gewoon al 3cm!! Had je al veel last van voorwerk? Of heb je ze ongemerkt cadeau gekregen?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151948440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:19 schreef klumsy het volgende:
Gewoon al 3cm!! Had je al veel last van voorwerk? Of heb je ze ongemerkt cadeau gekregen?
Cadeau!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151948468
Vlinduuur *O* zet m op!! 3 cm al :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')