abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151929406
Zwangerschap en Geboorte!

2015

Ereplaatsje voor Vlindur die als het goed is als eerste zal bevallen nu op 23 april

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
15 mei: Luuksor (meisje)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Schudden voor gebruik
pi_151929417
en go! *O*

Ik ben zelf voornamelijk in lurkstand na onze spannende aflevering "zwanger en nu..." naar het ziekenhuis. Gewoon alles maar op het gemakje en hier en daar een beetje knuffelen met mijn kleine neefje.

Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?
Schudden voor gebruik
pi_151929511
Dun laagje vaseline in je neus smeren.
En ik geloof dat mn vk iets vertelde over een middel dat mag bij zwangerschap, even langs HA gaan :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151929617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:

Beetje de hooikoorts overleven momenteel. Zijn daar nog tips voor of beter gezegd tegen?

Ik heb neusspray (natriumcromoglicaat). Fijn spul!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151929680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Stippelrientje het volgende:
en go! *O*

Ik ben zelf voornamelijk in lurkstand na onze spannende aflevering "zwanger en nu..." naar het ziekenhuis. Gewoon alles maar op het gemakje en hier en daar een beetje knuffelen met mijn kleine neefje.

Gewoon even langs de HA gaan en aangeven dat je zwanger bent, er zijn vrij veel middeltjes die je gewoon mag gebruiken, van neussprays tot antihistaminica.
:)
pi_151929897
Die blog inderdaad :X
Wij hebben het ook wel eens over ons kleine parasietje, maar dan vooral omdat ik dus bijna niks aangekomen ben (en de kleine dus vrij letterlijk wat kilo's van mij heeft afgesnoept) én omdat we ons nog een hilarische aflevering van House herinneren, waarin hij een vrouw probeert uit te leggen dat ze zwanger is (en dan dus uitlegt dat ze een parasiet in d'r lijf heeft, maar dat het niet erg is en dat sommige vrouwen die parasiet juist lief/leuk vinden en zelfs aankleden enzo) _O-

Maar kan me voorstellen dat het er wel heel erg aan ligt hoe zoiets gebracht wordt als iemand anders het zegt ja :Y en als hulpverlener vind ik het ook wel een gevalletje 'ken je publiek' (of doe het gewoon niet)

Ochtendje met m'n neefje prima doorgekomen en zelfs nog lekker gekroeld (voor zover dat nog gaat met m'n buik) O+ maar net wel voor het eerst een dutje gedaan overdag, heerlijk! :z
pi_151930172
Thnx voor de tips Mignonne! Ik mail het nog even door naar vriend :)

Dat blogje inderdaad omg. Ik vond de eerste periode na de bevalling bij beide meisjes ook zwaar, maar overdrijven is ook een vak.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151930864
Die aflevering van house _O_

Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
pi_151931303
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik heb met angst de verhalen uit het vorige topic gelezen, plassen zal wel gaan, maar poepen.. Ik hoop dat ik met de bevalling zo hard pers dat ik een week niet meer hoef. Daarna zal het wel meevallen toch?
Verder.. Ik ben zwanger maar bevallen doe ik niet aan * Cassandra87 steekt haar hoofd nog even in het zand de komende 25 weken
Onder spoiler, want laat ik nou normaal nooit mijn poepverhalen met de hele wereld delen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151931608
quote:

Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151931635
quote:

je kunt beter binnen 1 of 2 dagen naar de wc moeten ;) een week gaat je vk niet afwachten zeg maar...

Het is vaak meer het idee dat alles dicht bij elkaar ligt enzo. maar als je je er echt druk om maakt, haal gerust bijvoorbeeld roosvicee laxo in huis zodat je dat kunt starten direct na je bevalling. Zelfde geldt voor gedroogd fruit enzo. Kan geen kwaad. als je metkt dat je ontlasting echt dundun wordt dan stoppen uiteraard.
Ik deed t zelf ook zo bij mn oudste 2, gewoon omdat ik bang was dat t de eerste keer hard zou zijn en dat ging prima.
pi_151931664
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat mag dan weer niet. Mijn kraamzorg dreigde op dag drie of vier met een klysma als ik niet ging poepen.
Hoe weet ze dat? Staat ze ernaast dan of vraagt ze ernaar?
pi_151931694
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:49 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
pi_151931722
quote:

[..]

Ik dacht dat je dat in moest vullen in zo'n kraamboekje. En ze vroeg ernaar, als ze ontbijt kwam brengen: en nog gepoept? :D
pi_151931762
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:

[..]

Elke keer als je naar de wc gaat, controleert de kraam je wc na en dan mag je pas doortrekken.
dat ja. en soms wegen ze het ook :Y
pi_151931790
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja dat eruit vissen was dus echt niet tof hé :{
pi_151931819
quote:

[..]

Ah nu snap ik ook waarom ze me een postoel aanraadde tijdens de intake (8>
pi_151931821
quote:

[..]

Klopt. En als het niet genoeg is dan krijg je alsnog een klysma. Het moet ook na een week minstens 10% meer zijn.
pi_151931844
quote:

[..]

Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
pi_151931869
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:

[..]

Ja, je krijgt ineens vragen over dingen die he normaal gesproken liever ook niet met je partner deelt bijvoorbeeld. Dat vond ik eigenlijk het meest vervelende aan het hele zwangerschaps en bevallings avontuur. Controles bij vk heb ik mijn broek niet 1x naar beneden hoeven trekken, bevalling was goed te doen en je bent zo met jezelf bezig dat er geen ruimte voor schaamte is. Maar daarna ben je ineens publiek bezit met al je ontlasting en tepels en hechtingen.
Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevalling :+
pi_151931872
:D zit ik hier ook eens serieus te reageren...
pi_151931907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik had nog steeds maar twee tepels na de bevalling :+
O, vandaar dat ze er zo over bezig bleef bij mij :+
pi_151931917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:56 schreef ingee het volgende:

[..]

Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoek :D

Eerst al die ballon voor de inleiding waar 6 zusters extra bij op de kamer stonden als leer momentje :')
Daarna weet ik hoeveel mensen gezien die dag en bij mijn bevalling.
Daarna de kraam die kwam kijken als ik onder de douche stond, (kijken of alles goed gaat en ik niet flauw zou vallen) Kraam die elke dag mijn temparmatuur (Rectaal) moest meten. Hulp bij de borstvoeding. En dan de VK die weer van alles ging vragen.

Het boeide mij allemaal echt niet meer.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151931919
Ik ben bang dat ik wel een beetje geïrriteerd raak van dat 'alles willen checken'. Dat beeld heb ik nu van de kraamperiode. Als ik me niet lekker voel, niet kan poepen of plassen, pijn heb of whatever dan geef ik het heus zelf wel aan. Ja natuurlijk weet ik niet alles en kan er vanalles zijn waarvoor controles nuttig zijn, maar mij bekruipt het gevoel dat er heel veel gechecklist gaat worden en dat ik blij ben als ik mijn eigen gang kan gaan. Maar misschien komt dat door mijn intaketrauma :P
pi_151931968
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:55 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ah nu snap ik ook waarom ze me een postoel aanraadde tijdens de intake (8>
ja dat schept fijner dan met zo'n diepvrieszakje in de wc. :Y
pi_151931999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Oh ik vond dat echt niet meer boeiend na mijn bevalling. Ik trok nog net niet mijn broek naar beneden voor het kraambezoek :D

Eerst al die ballon voor de inleiding waar 6 zusters extra bij op de kamer stonden als leer momentje :')
Daarna weet ik hoeveel mensen gezien die dag en bij mijn bevalling.
Daarna de kraam die kwam kijken als ik onder de douche stond, (kijken of alles goed gaat en ik niet flauw zou vallen) Kraam die elke dag mijn temparmatuur (Rectaal) moest meten. Hulp bij de borstvoeding. En dan de VK die weer van alles ging vragen.

Het boeide mij allemaal echt niet meer.
Ik las daar dus serieus 3 keer m'n naam in :') _O-

Verder ben je na een bevalling wel de schaamte voorbij ja. En anders heb je een baby om je op te concentreren als de kraam naar je onderkantje staat te loer
pi_151932071
Mijn schatje lag lekker met d'r billen op mijn endeldarm te drukken, dus na de keizersnede moest ik meteen. Gelukkig hebben ze een postoel in het ziekenhuis en mocht ik lekker met katheter en al op dat ding terwijl mijn buik net dichtgehecht was. Auw :X Gelukkig ging het poepen zelf eigenlijk vanzelf. (Gewoon lekker zitten wiebelen)
Plassen was een gek gevoel van binnen, maar ging ook vanzelf goed. Dat gekke gevoel heb ik nu nog, maar in veel mindere mate.
pi_151932084
Ik werd echt niet goed van dat geloer naar mijn borsten en weer met de billen bloot voor de controles :(.
Maar gelukkig duurt het maar een week :).
pi_151932183
Hmm dus een kraamhulp is eigenlijk gewoon de hele dag op je aan het letten :o :{
pi_151932184
Ja dat vond ik ook niet fijn. Tijdens de bevalling vond ik het logisch, maar daarna.. Als ik zeg te willen voeden want baby heeft honger, dan wil ik dus dat je oprot en niet in de kamer gaat zitten wachten tot ik je weggekeken heb. Nu kan ik tenminste zelf een andere kamer opzoeken. Tijdens de bevalling had ik sowieso geen benul meer van wie er in de kamer stond. Lekker persweeen zitten 'wegzuchten'
Dat rectaal temperaturen vond ik na een week ook wel welletjes. Volgende keer doe ik het zelf wel. :{w
pi_151932220
Kraamhulp doet ook veel in het huishouden, maar ik hoef die ene handoek niet te wassen hoor. Kan ook morgen als er nog een vies is... Ze was gewoon aan het wassen om maar bezig te zijn denk ik.
Badkamer elke dag schoon was wel fijn. :)
pi_151932328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef Minarosa het volgende:
Hmm dus een kraamhulp is eigenlijk gewoon de hele dag op je aan het letten :o :{
Nee hoor :)

De borstvoeding liep hier goed en ze kwam alleen even kijken of ik hulp nodig had, nieuwe houdingen wilde proberen of wilde kletsen bijvoorbeeld.
Verder was ze bezig met de basishuishouding en zorgen dat zowel baby als ik genoeg konden rusten, beschuitjes smeren, ontbijt en lunch verzorgen.

Ik heb mijn kraam nooit als controlerend ervaren in ieder geval. Dagelijks wel temp opmeten en hechting bekijken, maar in mn blote reet liggen interesseert me niet :P
pi_151932342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef Skittles het volgende:

[..]

Niet?!

Hier is echt nooit in de wc pot gekeken. En ook niet dat ze ER steeds maar vroeg.
pi_151932358
Het is niet alsof ik dit allemaal voor het eerst lees (lurk overal al een tijdje mee), maar jullie weten het weer heerlijk te brengen allemaal :')
pi_151932383
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Niet?!

Hier is echt nooit in de wc pot gekeken. En ook niet dat ze ER steeds maar vroeg.
Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
pi_151932458
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:15 schreef Skittles het volgende:

[..]

Hoe moet ze dan weten dat je gepoept had? Of liet je een remspoor voor haar achter?
:') :D
pi_151932498
quote:

[..]

Door t aan me te vragen!? 1x geloif ik. Verder echt niet na elk toilet bezoek
pi_151932555
Te makkelijk dit :D
  woensdag 22 april 2015 @ 18:23:31 #39
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151932569
Huh?!
pi_151932581
Hahahahahaha ik lach me helemaal slap!!
pi_151932629
quote:

[..]

_O-
pi_151932694
:D
pi_151932754
:D :'( :D

Foto maken volstaat ook werd ons verteld tijdens de intake. :Y)
pi_151932827
quote:

[..]

De geur!
pi_151932846
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef ingee het volgende:

[..]

De geur!
Je gewicht before and after!
pi_151932851
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Selvaria het volgende:
:D :'( :D

Foto maken volstaat ook werd ons verteld tijdens de intake. :Y)
Jup, leuk voor later: Mama's eerste poepje.
pi_151932917
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:

[..]

O+ Die gaat in het kraamboek. O+
pi_151932945
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef ingee het volgende:

[..]

_O-
pi_151933450
Ik moest zo hard lachen van jullie verhalen dat ik moest spugen :') :'( :') 9 weken ahoy
pi_151933813
Kappen nou, ik heb nu al twee keer mn dreumes wakker geschud van het lachen :@ :D
pi_151934061
Over alle poepverhalen lees ik heen hoor ;).

Heb net mijn eerste draagdoek gekocht O+. Overgenomen van Moppert :). En nu ben ik blij!
pi_151936120
Vanmorgen een bezoekje gebracht aan de kinderarts, dit om de gevolgen van mijn medicijngebruik (bloedverdunners en anti-depressivum) te spreken. En daarvan raakte ik een beetje van slag ;(

Nu was ik al de hoogte van het risico op een laag geboortegewicht en een eventuele vroegbevalling, maar vooralsnog zag alles er bij elke echo steeds goed uit dus heb dat wat naast me neergelegd.

Echter kreeg ik vandaag te horen dat er een (erg) kleine kans bestaat dat het er zuurstoftekort op kan treden na de geboorte omdat de werking van de longetjes niet goed inzet. Maar dan zou de baby gelijk zuurstof toegediend krijgen, maar toch geen fijne gedachte.

Ook bestaat er het risico op bloedingen die niet zullen stollen vanwege de bloedverdunners. Dit is wel echt een angst. Straks verlies ik enorm veel bloed :o :{ .

En tot slot kreeg ik te horen dat de vermoeidheid die komt kijken bij het geven van borstvoeding een verergering van depressieve klachten met zich kan brengen. Wat dus zou betekenen dat we voor flesvoeding zouden gaan. En met name dat vond ik echt heel vervelend nieuws. Want ik wil niets liever dan borstvoeding geven. Ik ga het ook zeker gewoon proberen. En dan kijken hoe het uitpakt. Misschien valt het wel mee?

Het zijn allemaal dingen om rekening mee te houden en voor hetzelfde geld gaat alles gewoon goed en verloopt zonder problemen, maar ik ben er niet veel geruster op geworden.

Ik wil niets liever dan een gezond kindje op de wereld zetten die het gelijk "goed" doet en daarna fijn een half jaar of langer borstvoeding geven. O+
pi_151936242
De vermoeidheid die komt kijken bij het geven van bv kan depressieve klachten verergeren? Sja... Wat te denken van het mooie van het op die manier opbouwen van de band met je kleintje? Dat lijkt me zeker ook een factor hoor! Als jij graag bv wilt geven kan dat ook een superfijne ervaring zijn die je 'beschermt' tegen depressieve gedachten. (Yup, ervaring hier..)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151936445
De vermoeidheid van iedere 3 uur wakker worden om een flesje te geven lijkt me ook niet bevorderlijk voor eventuele depressieve klachten. Bevallen an sich lijkt me niet bevorderlijk voor eventuele depressieve klachten. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151936610
quote:
99s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vanmorgen een bezoekje gebracht aan de kinderarts, dit om de gevolgen van mijn medicijngebruik (bloedverdunners en anti-depressivum) te spreken. En daarvan raakte ik een beetje van slag ;(

Nu was ik al de hoogte van het risico op een laag geboortegewicht en een eventuele vroegbevalling, maar vooralsnog zag alles er bij elke echo steeds goed uit dus heb dat wat naast me neergelegd.

Echter kreeg ik vandaag te horen dat er een (erg) kleine kans bestaat dat het er zuurstoftekort op kan treden na de geboorte omdat de werking van de longetjes niet goed inzet. Maar dan zou de baby gelijk zuurstof toegediend krijgen, maar toch geen fijne gedachte.

Ook bestaat er het risico op bloedingen die niet zullen stollen vanwege de bloedverdunners. Dit is wel echt een angst. Straks verlies ik enorm veel bloed :o :{ .

En tot slot kreeg ik te horen dat de vermoeidheid die komt kijken bij het geven van borstvoeding een verergering van depressieve klachten met zich kan brengen. Wat dus zou betekenen dat we voor flesvoeding zouden gaan. En met name dat vond ik echt heel vervelend nieuws. Want ik wil niets liever dan borstvoeding geven. Ik ga het ook zeker gewoon proberen. En dan kijken hoe het uitpakt. Misschien valt het wel mee?

Het zijn allemaal dingen om rekening mee te houden en voor hetzelfde geld gaat alles gewoon goed en verloopt zonder problemen, maar ik ben er niet veel geruster op geworden.

Ik wil niets liever dan een gezond kindje op de wereld zetten die het gelijk "goed" doet en daarna fijn een half jaar of langer borstvoeding geven. O+
Ja want voor flesvoeding hoef je niet 's nachts je nest uit :D En flesgevoede baby's hebben nooit krampjes of huiltjes die je uit je slaap houden.

Het is een feit dat vermoeidheid en slechte voedingsstatus een depressie in de hand kúnnen werken of een bestaande depressie kúnnen verergeren. Het is geen feit dat borstvoeding hiervoor verantwoordelijk is. Je baby is hiervoor verantwoordelijk, ongeacht het soort voeding (klinkt negatiever dan ik bedoel :+ ) Borstvoeding is vraag-aanbod, lang niet overal is het dikke ellende in het begin, maar de eerste week of twee weken is het wel aftasten en leren enz.
Doe iets met die wetenschap! Zorg dat je tussen de middag gaat slapen, zorg dat je gezond en voldoende eet, schakel laagdrempelig lactatiekundige hulp in en modder niet te lang door met klachten.

Natuurlijk kun jij gewoon borstvoeding geven, je lijf is daar gewoon toe in staat en je kind is daartoe in staat. Hou voor jezelf de kanttekeningen in t oog en dan ben je een heel eind. De meeste AD kun je ook gebruiken tijdens de borstvoeding overigens, daar kun je ook een LK voor bellen voor een medicatie-consult.
pi_151936660
En hier op het forum is er het fijne bv-topic voor spuien, tips, tricks en harten onder riemen O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151937102
Ok, dank jullie wel O+

Ik had zelf ook al bedacht dat flesvoeding geven net zo uitputtend kan zijn natuurlijk. En het vooruitzicht van zo;n kleintje aan de borst is zo'n fijne gedachte O+ . Ik wil dat zooo graag!!!

Ik wil het op zijn minst proberen. Valt het me echt heel zwaar dan kan ik altijd nog omschakelen en kan mijn partner ook helpen met voeden.

En het bv-topic had ik al doorgelurkt ja O+
pi_151937237
Als je graag bv wilt geven, lijkt het me juist deprimerend om bij voorbaat al voor fles moet gaan. Ik zou dat bijvoorbeeld heel erg hebben gevonden, mocht het niet gelukt zijn. Bv is in het begin wel even doorzetten, maar van het idee te moeten flesvoeden werd ik alleen maar neerslachtig. En het is zo heerlijk intiem. O+
Ik zeg ga ervoor en bereid je goed voor.
pi_151937418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:40 schreef Risu het volgende:
Als je graag bv wilt geven, lijkt het me juist deprimerend om bij voorbaat al voor fles moet gaan. Ik zou dat bijvoorbeeld heel erg hebben gevonden, mocht het niet gelukt zijn. Bv is in het begin wel even doorzetten, maar van het idee te moeten flesvoeden werd ik alleen maar neerslachtig. En het is zo heerlijk intiem. O+
Ik zeg ga ervoor en bereid je goed voor.
Dank je :)

De kraamhulp is er ook al van op de hoogte, dus ik hoop dat ik tzt een kundig, ervaren iemand krijg.
pi_151937705
Omg die poepverhalen van jullie! :') Ga echt stuk hier :D
pi_151937861
Vanavond de eerste foto gemaakt van de buik. Hallo, overgangsfase :') Er mag van mij nu wel gauw een duidelijke zwangerschapsbuik zichtbaar worden, dit is geen potje. :+

Heb ook gelachen om een hele reeks reacties hier!
pi_151939857
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:52 schreef JantinaGr het volgende:
Vanavond de eerste foto gemaakt van de buik. Hallo, overgangsfase :') Er mag van mij nu wel gauw een duidelijke zwangerschapsbuik zichtbaar worden, dit is geen potje. :+

Heb ook gelachen om een hele reeks reacties hier!
Ik wil al die poep verhalen niet lezen hoor! }:| :r :')

Mijn buik heeft een soort van "poef" gedaan want je kan er niet meer omheen. Met 12 weken al. Belooft wat..
pi_151939992
Ah Jan en Sil, doe es een ploatje in t dikke-buuk-topic! Benieuwd! c_/
pi_151940436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:38 schreef Sara82 het volgende:
Ah Jan en Sil, doe es een ploatje in t dikke-buuk-topic! Benieuwd! c_/
Vooruit..
pi_151946917
Bedankt lieve allemaal!

Het is zover! :o *O* *O* *O* *O* oO<
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151946926
Succes Vlindur!
pi_151946942
Vlindur! Zet m op ^O^ *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 06:21:04 #68
386633 Adnap
I love Life !
pi_151946947
*inbreekt voor Vlindur*

You go girl !

*sluipt weer weg*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  donderdag 23 april 2015 @ 06:24:26 #69
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151946950
Toi toi toi Vlindur! Op een spoedige bevalling!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_151946952
Go Vlindurrrr!!!! Spannend...! Succes!

^O^
pi_151946962
Gooooo Vlindur! :%
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151946979
Vlindur je gaat straks gewoon kennis maken met je zoon O+ ineens mama van 3 knullen!!! Succes :%
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151946993
Go Vlinder! Sterkte en vooral veel geluk met je 3e zoontje :) *G* *G* *G*
pi_151947017
Spannend Vlindur. Succes vandaag. Je derde zoontje ontmoeten. O+
  donderdag 23 april 2015 @ 06:56:35 #75
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151947036
even ontlurken om Vlindur veel succes te wensen! Heb je goed kunnen slapen?
Veel plezier alvast met genieten! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 april 2015 @ 07:06:53 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151947066
succes vlindur!!! :% :%
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151947067
Vlindur succes en ga genieten! *O*
pi_151947075
Succes Vlindur! Straks jullie knulletje nummer 3 ontmoeten O+
pi_151947083
Ohh vlindur, succes en wooaaah O+ genieten daarna!
pi_151947142
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 06:00 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt lieve allemaal!

Het is zover! :o *O* *O* *O* *O* oO<
Zet m op!
Heel veel succes en straks zoon nummer 3 in je armen! O+
pi_151947158
Succes Vlindur!!
pi_151947209
heel veel succes vlindur O+ bijna je menneke ♡
pi_151947242
Go vlindur!! *O* b5 is onderweg!!!!
pi_151947248
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht :o
Er is dus toch een uitgang :D O+ excitedddd!
pi_151947253
Go go go Vlindur! *O*
pi_151947254
Succes Vlindur!!
pi_151947296
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:38 schreef pinquit het volgende:
Ik had een nat shirt bij linkerboob vannacht :o
Er is dus toch een uitgang :D O+ excitedddd!
yaaay! *O*
wilde je nou bv proberen ook?
pi_151947326
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

yaaay! *O*
wilde je nou bv proberen ook?
Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang ben :') en die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer :)
pi_151947336
Ik wil sowieso overleg met lactatiekundige binnenkort :)
pi_151947339
Succes Vlindur!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Spellchecker donderdag 23 april 2015 @ 07:56:06 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151947348
Vlindur: zet 'm op buiten! ^O^
  donderdag 23 april 2015 @ 08:00:13 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151947379
Succes Vlindur! Jullie gaan bijna je zoon ontmoeten O+ *G*
pi_151947396
Zet 'm op Vlinder!
pi_151947415
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik was/ben nog heel erg in twijfel, omdat ik bij Max (voor de reductie) constant borstontstekingen had, borsten leken niet leeg te komen ofzo. Heb het toen 3mnd volgehouden. Ben wel bang dat als ik het nu probeer, met hulp uiteraard, dat de kans op BO ook groot is, deze keer juist vanwege de reductie. Ik ben daar zo godsgruwelijk ziek van geweest, dat ik een beetje bang ben :') en die eerste dagen/weken/maanden zijn al zo zwaar.
Ik neigde dus heel erg naar nee, maar nu er spontaan al wat uitkomt twijfel ik weer wat meer :)
Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.

Succes Vlindur!
pi_151947426
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb het bij de oudste maar kort gedaan en niet al te beste ervaring en dus had bij de tweede zoiets van ik zie het wel. Ga het proberen maar gaat het niet dan is er ook geen man over boord. En ik hield het met gemak zeven maanden vol. Dus misschien niet bij voorbaat al afschieten. Het kan heel anders gaan nu natuurlijk.

Succes Vlindur!
Das ook zo natuurlijk, maar heb nu wel borstreductie gehad, dus de kans dat het lukt is gewoon heel klein omdat ze de melkkanaaltjes naar tepel hebben doorgesneden :P duurt ff voordat dat teruggroeit (is nu 6 jaar geleden).
pi_151947435
Ik droomde vannacht dat ik beviel :D zou t daardoor komen, die lektiet? :D
  donderdag 23 april 2015 @ 08:22:29 #97
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151947540
Succes Vlinder *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151947548
Hup Vlindur en B5!
pi_151947567
Succes Vlindur!! *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')