Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink inquote:Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het bij jou, Vlinder?
Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar...
Ik krijg weer kippenvel van jouw bericht, hoe gaat het met jou? Lief dat je reageertquote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Lingue het volgende:
Lieve LE wat een verschrikkelijk nieuws...!! Heel heel veel sterkte met alles. Ik wil je een hele mooie kennismaking met jullie dochter toewensen. Doe alles op je eigen tempo en op jullie manier. Ook al word je heel erg geleefd door alles, maar neem alles goed in je op en creëer mooie herinneringen!![]()
het voelt bijna als de dag van gisteren... herinneringen die terugkomen...kippenvel...
Snap ik. Bizarre dag zo... Zet m op!quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in![]()
Vind het zo sneu... Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Dat snap ik heel goed. We lezen je vanzelf weerquote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in![]()
Vind het zo sneu.. Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Ohnee... L-E.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Precies hetzelfde hier. Jeetje LE wat moet dat verschrikkelijk zijn om dat te horen. Ik weet niet wat ik moet zeggen...quote:Op donderdag 23 april 2015 09:49 schreef MaJo het volgende:
Kom ik voor vlindur jompelen (zet hem op meid!) lees ik dit intens verdrietige bericht
L-E woorden schieten tekort om dit immense verdriet te verwoorden. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware periode
wat een immens verdriet, woorden schieten te kort en iets anders dan veel kracht toegewenst met dit verdriet kan ik even niet verzinnenquote:Kom ik voor vlindur jompelen (zet hem op meid!) lees ik dit intens verdrietige bericht
LE wat afgrijselijk, onvoorstelbaar en verdrietigquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Beterschap en heel veel sterkte.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Jeetje, ik lees het jaquote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Ach tjee.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.quote:
Denk al de hele dag aan je, vind het zo onbeschrijflijk ergquote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Ik ben toch ook vreselijk benieuwd!quote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.
los topic openen waar we je mogen aanmoedigen/toejuichen?
Kun je een vlindur-topic openen waarin je haar quote? Ik zit mobiel, dus dat lukt mij niet...quote:Op donderdag 23 april 2015 15:45 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik ben toch ook vreselijk benieuwd!
Ik denk dat ze zelf wel een update erin gooit als ze er aan toe is..quote:Op donderdag 23 april 2015 15:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je een vlindur-topic openen waarin je haar quote? Ik zit mobiel, dus dat lukt mij niet...
en dan hopen dat ze haar quote-alerts aan heeft staan..
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Ja, dat krijg ik ook niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.
Ik realiseer me nu dat je oudste nu voor de tweede keer moet meemaken dat je op de ic ligt![]()
. Wat een nachtmerrie, alsof een kindje verliezen niet al ellendig genoeg is.
Dat idd. En haar manquote:Op donderdag 23 april 2015 16:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook jijzelf nog op de ic. Wat een zorgen en tegenslagen voor jullie.
Ik realiseer me nu dat je oudste nu voor de tweede keer moet meemaken dat je op de ic ligt![]()
. Wat een nachtmerrie, alsof een kindje verliezen niet al ellendig genoeg is.
Dit helemaal iddquote:Op donderdag 23 april 2015 16:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat idd. En haar man. Het is zoveel ellende bij elkaar dat het me duizelig maakt als ik er lang over nadenk. Wat moeten jullie wel niet voelen allemaal.
Precies dit heb ik ook. Godsamme..quote:Op donderdag 23 april 2015 16:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dit helemaal idd
Blijft ook maar door mijn hoofd rondspoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |