NEEquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
NEE!!! damn, lieve schat, heel veel sterkte met het verlies van jullie dochterquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Oh nee.... Dit is echt verschrikkelijk verdrietig. Ik weet niet wat te zeggen want er is niets wat de lading zal dekken. Ik wens jullie veel sterkte.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |