Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink inquote:Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het bij jou, Vlinder?
Wat staan leven en dood toch dicht bij elkaar...
Ik krijg weer kippenvel van jouw bericht, hoe gaat het met jou? Lief dat je reageertquote:Op donderdag 23 april 2015 11:00 schreef Lingue het volgende:
Lieve LE wat een verschrikkelijk nieuws...!! Heel heel veel sterkte met alles. Ik wil je een hele mooie kennismaking met jullie dochter toewensen. Doe alles op je eigen tempo en op jullie manier. Ook al word je heel erg geleefd door alles, maar neem alles goed in je op en creëer mooie herinneringen!![]()
het voelt bijna als de dag van gisteren... herinneringen die terugkomen...kippenvel...
Snap ik. Bizarre dag zo... Zet m op!quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in![]()
Vind het zo sneu... Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
Dat snap ik heel goed. We lezen je vanzelf weerquote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Infuus met wee opwekkers zit er in, nog geen wee gehad. Het nieuws van LE hakt er wel flink in![]()
Vind het zo sneu.. Denk niet dat ik nog updates doe hier. Voelt nu even niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |