LE wat afgrijselijk, onvoorstelbaar en verdrietigquote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ik kom met het slechtste nieuws denkbaar: na een nacht van pijnlijke harde buiken en vanmorgen bloedverlies hebben we vanmorgen gehoord dat onze dochter in mijn buik is overledenWe zijn beduusd, geschrokken, en intens verdrietig nu. Kutzooi
Beterschap en heel veel sterkte.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Jeetje, ik lees het jaquote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
Thanks liefjes. Ik lig nu op de ic in het erasmus in Rotterdam. Ik heb blijkbaar een leverhematoom, ik kende t niet maar het is vrij ernstig. Zodra ik stabiel genoeg ben mag ik bevallen
.
Ach tjee.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
Gaat t bij jou naar wens? Ben toch wel benieuwd.quote:
Denk al de hele dag aan je, vind het zo onbeschrijflijk ergquote:Op donderdag 23 april 2015 15:18 schreef L-E het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |