Pak er!quote:
Sterkte en dat het vanavond gezellig mag wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet er vandoor, even lunch bij mijn vader en dan door naar de crematie
Sterkte vandaag DDMquote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet er vandoor, even lunch bij mijn vader en dan door naar de crematie
tnxquote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en dat het vanavond gezellig mag worden
Ja vast...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
DDM gaat vast eerder weg vanwege Fanns topickaap
Je bent gewoon gemeen bezig vandaag Fann, en ook nog net nuquote:
bij mijn vader is het niet zo gezellig hoor, beetje verplichting, maar ach, ik krijg te eten en kan meerijdenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
DDM gaat vast eerder weg vanwege Fanns topickaap
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent gewoon gemeen bezig vandaag Fann, en ook nog net nu
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vader is het niet zo gezellig hoor, beetje verplichting, maar ach, ik krijg te eten en kan meerijden
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?quote:
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
[..]
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?
heh... ik had er vandaag juist zin inquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
En bedankt voor het zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
En die radio waar jij naar geluisterd hebt met de UTO-SC is niet dezelfde als R49.
Klachten deponeer je maar in FB volgens Fann.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
Ook weer wakkerquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Schijterd!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Voor klachten over MM is er FBquote:
Niks met schijterd te maken…quote:
jaja iets met zoete broodjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...
Al een tijdjequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook weer wakkerkijk de foto's van mijn poesies zijn gevonden.
Link staat hier ergens nu.
Maar het is net zo leuk!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks met schijterd te maken…![]()
* Spezza19 houdt gewoon niet van overbodig drama
Have fun in het huisdierentopic dan Spezzaquote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
Ga jij maar even poesjes kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
* Spezza19 kijkt alleen in het kattenfoto's topic af en toequote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Have fun in het huisdierentopic dan Spezza
Ging jij niet stilletjes weg?quote:
Dag Spezzaquote:
En jij weer terug, gedouched of nog niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef chufi het volgende:
Geluid staat hier uit dus ik hoor hem niet gaan....
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....quote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij weer terug, gedouched of nog niet?
Dat is behoorlijk actief al.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Heb je mijn poesies nou nog gezien?
Echt niet? Dan spam ik de link nog even.quote:
Das al meer dan ik gedaan heb.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....
Daar zie ik geen foto's van jou?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet? Dan spam ik de link nog even.![]()
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Groot gelijk heb je. Je bent al flink bezig geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik de rest van de dag moet bijkomen ....
* Spezza19 zal even letterlijk spellenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ging toch ook over onze katten vannacht.Wel op blijven letten hoor.
![]()
Jullie hebben nog behoorlijk lang door gebaggerd vannacht.....quote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ging toch ook over onze katten vannacht.Wel op blijven letten hoor.
![]()
Succes met bijkomen dan. Ik ga me maar eens bezig houden met wat ik moet doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik de rest van de dag moet bijkomen ....
Staan er wel tussen hoor, maar 3 foto's dacht ik en met 4 katten in totaalquote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zal even letterlijk spellen
Ik zie geen foto's van jouw katten daar
Nu volg ik het niet meer. Ik zie ze wel en de woordspellingen snap ik nou niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zal even letterlijk spellen
Ik zie geen foto's van jouw katten daar
Klopt, ze deden heel de tijd wat jij deed, gedag zeggen en dan blijven hangen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie hebben nog behoorlijk lang door gebaggerd vannacht.....
* Spezza19 maakt nooit woordspelingenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet meer. Ik zie ze wel en de woordspellingen snap ik nou niet meer.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:16 schreef chufi het volgende:
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Hier
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 maakt nooit woordspelingen
Als ik zoek op Chocofan in dat topic krijg ik geen posts met foto's…
Lag inderdaad aan mij denk ikquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.
Die ene met z'n Hitler snorquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt het nou wel, dus dan deed ik weer iets niet goed.Maakt niet uit. Je hebt ze gezien nou.
Ja had beter de link naar je post doen dan naar de pagina.... Maar goed probleem opgelostquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.
Aan wie ligt het nou en laten we er maar gelijk over ophouden. Kut zomertijd, die heeft het gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lag inderdaad aan mij denk ik
* Spezza19 kijkt boos naar de zomertijd
Volgens mij weet ik eigenlijk niet hoe ik dat moet doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja had beter de link naar je post doen dan naar de pagina.... Maar goed probleem opgelost
Ga met de muis op de datum van de post staan, rechtermuis klik en dan copy link addressquote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik eigenlijk niet hoe ik dat moet doen.![]()
Maar het probleem is inderdaad opgelost, dank je wel chuf.![]()
Ja, als je zulke dingen gaat roepen dan vraag je om woordspelingen he?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga met de muis op de datum van de post staan, rechtermuis klik en dan copy link address
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, als je zulke dingen gaat roepen dan vraag je om woordspelingen he?
Dat was Gutter radio. De "concurrent" van R49.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef ChocoFan het volgende:
En bedankt voor het zoeken.![]()
![]()
En geen idee wat ik geluisterd heb toen. We zaten in de R49sc en luisterde naar Fylax die aan het draaien was. Tenminste, dat dacht ik. Is al een behoorlijke tijd geleden.
Mja, concurrent op het niveau van 538 party vs. 3FMquote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was Gutter radio. De "concurrent" van R49.
Yup, vandaar ook de aanhalingstekens.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, concurrent op het niveau van 538 party vs. 3FM
Oftewel, andere doelgroep, demografie etc. etc.
Maar dat was in dat topic toen ook. Nou ja, weet ik veel is echt al lang geleden en gelukkig onthoud ik niet alles.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was Gutter radio. De "concurrent" van R49.
Spezza weet het wrs beter, maar er zijn meerdere stations. Hier zitten een hoop 40 plussers:quote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dat was in dat topic toen ook. Nou ja, weet ik veel is echt al lang geleden en gelukkig onthoud ik niet alles.
Altijd grappig als mensen roepen dat ze nooit meer terugkomen en een dag later er alweer zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Je bent toch zo van het zoeken, is al meer dan een half jaar geleden, dat weet ik nog wel. Ga maar in mijn pohi graven dan kan je het vast vinden.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spezza weet het wrs beter, maar er zijn meerdere stations. Hier zitten een hoop 40 plussers:
MUZ / Radio 49 #22 - Ren Lenny Ren *FLITS*
Jouw puber draait hier: ONZ / [GUTTER-FM] #143 - dekatophetspek draait door tot 22:00
Dan zal het idd nog R49 geweest zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
Je bent toch zo van het zoeken, is al meer dan een half jaar geleden, dat weet ik nog wel. Ga maar in mijn pohi graven dan kan je het vast vinden.![]()
Was volgens mij echt 49, toen brak de pleuris uit, iets met de buma en toen ging hij ergens anders heen.
Ga je nou niet zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal het idd nog R49 geweest zijn.
Ik dacht dat je het over een recentere luistersessie had.
Nou vraag je er zelf omquote:Op maandag 30 maart 2015 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga je nou niet zoeken.![]()
En nee ik had het echt over een tijd geleden, een hele tijd geleden maar wel binnen een jaar nog.
Ik ben al tevree, voxs was erbij en haar geheugen is prima zover ik weet.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef chufi het volgende:
Ook weer opgelost, nog een linkje er bij en Choco is helemaal tevreden
quote:
zoek je R'49? Staat in m'n sigquote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Voxs het volgende:
Eens. Ik onthoud echter veel aan de hand van beelden ipv feitelijke dingen. Dus haal nog wel eens wat door elkaar.
Maar van de R49 wist ik nog. Ik ga het linkje zoeken aangezien Kt het niet doet.
Hey Koen. Zit je nog in je hoofd met 1 SC?quote:
Kingstown SCquote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij dat wilt Koen, zetten we wel een bakkie voor je
Nee, Choco vroeg zich af of Fylax eerst bij r49 draaide.. Ik meende ook van wel. We weten het niet meer zeker.quote:
Deel 1 pas. Voordat het de serie van 50 delen heeft verbroken die er ooit in de NWS-SC was zijn we wel een tijdje verder. Daar ging trouwens ook alles in mijn hol, dus wat dat betreft wel heel toepasselijk.quote:
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoietsquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoiets
Denk ook zo iets... Maar het is nog in de experimentele fase .... We gaan het zienquote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoiets
Dan is het dus al volkomen uitgehold.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh er waren al 50 delen over de hol van KT.
zoiets jaquote:
klopt, zandzakken voor de deurquote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
Morgen weer storm.... Was best wel fris vanochtend
En vergeet je sneeuwschuiver niet klaar te zetten.quote:
er komt ook ont weerquote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet je sneeuwschuiver niet klaar te zetten.
Een witte Pasen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet je sneeuwschuiver niet klaar te zetten.
Ik zou zeggen barst maar losquote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef drakin het volgende:
Presentatie is af, dus kom ik weer even buurten
Nee dat doe ik morgen.quote:
Leeuwarden, op de besloten afdelingquote:Op maandag 30 maart 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moeten we zijn om het te aanschouwen
Welke besloten afdeling zeg ik uiteraard niet, maar het is dus voor een besloten gezelschap.quote:
stoer wijf!quote:Op maandag 30 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke besloten afdeling zeg ik uiteraard niet, maar het is dus voor een besloten gezelschap.
Sorry Sas, ook jij mag niet komen kijken.
Als k mijn knikkende knieën onder bedwang heb weten te houden morgen geef ik je gelijk, nu nog niet.quote:
7 keer met de klok mee over je buik wrijven en je kan de hele wereld aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Als k mijn knikkende knieën onder bedwang heb weten te houden morgen geef ik je gelijk, nu nog niet.
Net gedaan en nu wordt ik moe, of ik krijg trek?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
7 keer met de klok mee over je buik wrijven en je kan de hele wereld aan
In je buik zit je maag, je nieren, je lever, bij jou een baarmoeder.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gedaan en nu wordt ik moe, of ik krijg trek?
In je buik zit je hara, je emotie, je kern, daarom houden mensen idd vaak hun handen daar.
Nooit van hara kiri gehoord ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je buik zit je maag, je nieren, je lever, bij jou een baarmoeder.
De hara ben ik bij biologie niet voorbij zien komen...
Het is Japans, dus het zou je toch aan moeten spreken....quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Hara Kiri is gewoon jezelf van kant maken op Japanse wijze.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit van hara kiri gehoord ook?
Een mens is meer dan alleen een fysiek lichaam.
Ik ben gek op zelfmoord...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is Japans, dus het zou je toch aan moeten spreken....
eerst met je hoofd naar je buik, gaat ie gloeien? 7 maal rond, dan zet je al het externe op slot zeg maarquote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gedaan en nu wordt ik moe, of ik krijg trek?
In je buik zit je hara, je emotie, je kern, daarom houden mensen idd vaak hun handen daar.
dat is correctquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst met je hoofd naar je buik, gaat ie gloeien? 7 maal rond, dan zet je al het externe op slot zeg maar
En waar gaat het mes precies naar binnen?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hara Kiri is gewoon jezelf van kant maken op Japanse wijze.
Een mens is van vlees en bloed met een beetje intelligentie en dat was het dan wel.
Meer echt niet, alhoewel ik weet dat jij daar anders over denkt...
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je hoofd richting je buik en dan de boel op slot zetten.
Kan niet missen...
Ben jij écht zo'n zweverig typje? Ik zag jou juist altijd als een heel nuchter typequote:Op maandag 30 maart 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst met je hoofd naar je buik, gaat ie gloeien? 7 maal rond, dan zet je al het externe op slot zeg maar
in Japanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar gaat het mes precies naar binnen?
Heerlijk dat zweven....quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit van hara kiri gehoord ook?
Een mens is meer dan alleen een fysiek lichaam.
ik ben heel nuchter en pak wat mij helpt vooruit te gaanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij écht zo'n zweverig typje? Ik zag jou juist altijd als een heel nuchter type
Ah... heb ik je toch goed ingeschatquote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben heel nuchter en pak wat mij helpt vooruit te gaan
Ik zie het altijd meer als gewoon iemands karakter, wilskracht, etc... maar je kan het ookquote:Op maandag 30 maart 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
Is het zweverig om gewoon te weten dat je ook een geest, een ziel hebt?
mind over bodyquote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het altijd meer als gewoon iemands karakter, wilskracht, etc... maar je kan het ook
geest en ziel noemen hoor.
Voor mij is het dat wat het lichaam aanzwengelt. Anders ben je maar een ingezakte plumpudding.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het altijd meer als gewoon iemands karakter, wilskracht, etc... maar je kan het ook
geest en ziel noemen hoor.
quote:
eigenlijk bedoelen we allemaal hetzelfde denk ik, maar we noemen het andersquote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor mij is het dat wat het lichaam aanzwengelt. Anders ben je maar een ingezakte plumpudding.
als het uiteindelijk allemaal mijn schuld is is het goedquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk bedoelen we allemaal hetzelfde denk ik, maar we noemen het anders
ik zeg Libido en Karmaquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn aannames.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ik weet het vandaag zo net nog nietquote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
als het uiteindelijk allemaal mijn schuld is is het goed
heb jij een rekening bij de Libidobank?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dikke bankrekening en dure auto bedoel je?
Uiteraard.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij een rekening bij de Libidobank?
Ik hoop niet dat dat ooit dood gaat.quote:
Is het denk ik ook nog steeds in leven.quote:
misschien is het gewoon even in rustequote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het denk ik ook nog steeds in leven.
O je bedoelt voor jouquote:
Dus elke woensdag zucht je diep dat het weer woensdag is en hij mag?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die van mij, met het Libido van die Griek is niks mis
We hebben geen vaste dagen, jullie wel?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus elke woensdag zucht je diep dat het weer woensdag is en hij mag?
vrijdag, zaterdag, zondag.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben geen vaste dagen, jullie wel?
Was dat niet een boek waar later bleek dat de moord op zijn vrouw daarin beschreven was?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op maandag gaat het toch altijd wel los als de wasmachine draait.
Ja, iets met een gehaktmolen toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat niet een boek waar later bleek dat de moord op zijn vrouw daarin beschreven was?
Niet elke vrijdag zaterdag en zondag. Dat net is er al wel weer wat van af.quote:
Gehakt smaakte iig prima in die tijdquote:
is Sas zo oud dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet elke vrijdag zaterdag en zondag. Dat net is er al wel weer wat van af.
Nadeel van verkering met een oude man.
Hij werd wel gearresteerd na dat boek weet ik nog, maar niet veroordeeld geloof ik, maar weetquote:
6 jaar ouder dan ik ben.quote:
ow.... dan valt het volgens mij nogal meequote:Op maandag 30 maart 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan ik ben.
Maar van binnen ben ik 24
We zijn beide nog steeds niet 50 +quote:Op maandag 30 maart 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... dan valt het volgens mij nogal mee
Nee zitten bijna op 1,5quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
Zijn jullie de grens van 2 jaar eigenlijk al voorbij?
ah.... ik dacht dat dat jouw grens wasquote:Op maandag 30 maart 2015 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zitten bijna op 1,5
En 2 jaar is volgens King he?
In den pens...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar gaat het mes precies naar binnen?
Nou met die chips uit de automaat hier gaat conducteur toch echt moeilijk doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, met chip, uit de automaat op het station.
Kost je anderhalve euro meer...
Paprika chips vinden ze heerlijk...quote:Op maandag 30 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou met die chips uit de automaat hier gaat conducteur toch echt moeilijk doen.
Dit zijn ze:quote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
"Goedemiddag uw plaatsbewijs graag"
- Moment ik maak even het zakje open.
"Mijnheer dat is een zak chips"
- Ja dat is veranderd volgens mij, vorige keer was het nog een papieren kaartje.
Positief nieuws, ondanks dat je wel wilt afvallenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker. Eten ging ook best goed, ben vandaag geen gewicht kwijtgeraakt
ik was de gewenste 5 kilo al kwijt, dus nu moet ik op krachten komen en dan zit het hopelijk goed en blijft het gewicht ongeveer stabiel. Morgen eet ik nog hier, dus hopelijk heb ik het dan doorbroken.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Positief nieuws, ondanks dat je wel wilt afvallen
OK laten we het hopen en hier is bij je zusjes neem ik aanquote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was de gewenste 5 kilo al kwijt, dus nu moet ik op krachten komen en dan zit het hopelijk goed en blijft het gewicht ongeveer stabiel. Morgen eet ik nog hier, dus hopelijk heb ik het dan doorbroken.
yup. Crematie was trouwens mooi, paste goed bij de bijzondere man die hij was. Gisteren had de voetbalclub waar hij meer dan 20 jaar voorzitter van was geweest een eerbetoon aan hem rondom de wedstrijd, daar was een deel van de familie bij geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK laten we het hopen en hier is bij je zusjes neem ik aan
het joelt hier ook flink, ik geloof niet dat ik wat ga ondernemenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht een onrustige dag op kantoor met deze wind.
Hoe staat het ervoor met je feestboek-ontvriendingsactie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht een onrustige dag op kantoor met deze wind.
Ik ga zo een poging op de fiets wagenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het joelt hier ook flink, ik geloof niet dat ik wat ga ondernemen
Ik ben er nog mee bezig en het wil niet vlotten, enkel en alleen omdat ik te nieuwsgierig ben. Mijn Facebook had ik op onzichtbaar gezet, want ik dacht dat mensen/vrienden mij dan niet meer konden vinden, maar afgelopen weekend kwam ik erachter dat ik niet "verdwenen" ben en dat mijn berichten en foto's uit het verleden nog steeds zichtbaar zijn voor vrienden, maar dat alles wat ik op Facebook heb gezet nadat ik mezelf onzichtbaar heb gemaakt niet meer te zien zou zijn. Maar ik heb niets meer op Facebook gezet, want ik wil alleen maar loeren en dat schijnt niet te kunnen, heel vreemdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met je feestboek-ontvriendingsactie?
Ik geloof dat, als het hier al zo tekeer gaat zal het bij jou wel helemaal gekkenhuis zijn. Heb je ook van alles vast moeten sjorren?quote:
alles het tuinhuis in en de trampoline ontmanteld, de schutting kan ik al niets meer aan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat, als het hier al zo tekeer gaat zal het bij jou wel helemaal gekkenhuis zijn. Heb je ook van alles vast moeten sjorren?
Curiosity is a bitch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er nog mee bezig en het wil niet vlotten, enkel en alleen omdat ik te nieuwsgierig ben. Mijn Facebook had ik op onzichtbaar gezet, want ik dacht dat mensen/vrienden mij dan niet meer konden vinden, maar afgelopen weekend kwam ik erachter dat ik niet "verdwenen" ben en dat mijn berichten en foto's uit het verleden nog steeds zichtbaar zijn voor vrienden, maar dat alles wat ik op Facebook heb gezet nadat ik mezelf onzichtbaar heb gemaakt niet meer te zien zou zijn. Maar ik heb niets meer op Facebook gezet, want ik wil alleen maar loeren en dat schijnt niet te kunnen, heel vreemd
Ik was dus te nieuwsgierig om mijn Facebook account te verwijderen, terwijl ik mij meer erger aan hetgeen er gepost wordt dan dat ik er plezier van heb.
Ik vind 1 april eigenlijk wel een mooie datum om ermee te stoppen.
We kijken met je meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:02 schreef sacha het volgende:
[..]
alles het tuinhuis in en de trampoline ontmanteld, de schutting kan ik al niets meer aan doen
Dan zou ik me weer verplicht voelen om vakantiefoto's van mijn nicht, die nog vaker dan ik op vakantie gaat, te liken. Of ik zou gewone een stille genieter moeten gaan worden, alles eraf en wel loeren. Eerst nog maar eens op zoek naar een manier om mijn foto's te redden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Curiosity is a bitch.![]()
Is er geen optie om je eigen berichten uit het verleden te verwijderen? Dan kun je alsnog in de lurkmodus blijven hangen. De enige reden dat ik er nog zit is omdat het wel een hele handige manier is om met de toch wel grote familie in contact te blijven. In de praktijk zijn dat vooral wat familiekiekjes e.d die geplaatst worden., dus vergeleken met de drama die er soms in het FB-topic voorbij komt valt dat nog reuze mee. Afgezien dan van 1 hyves-oom.
oh wow, dat kan ik me wel voorstellen ja. Ik ga zo terug richting huis, hoop niet dat ik het Hollands Diep in waai.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit in dit kantoor aan de Nieuwe Maas, we zitten dus aardig te shaken af en toe.
het is ook allemaal nep hoor, net als de zeehonden...quote:
In het begin is het ook allemaal leuk, je haalt er zoveel info af en ik vond het ook altijd leuk om foto's te zien, maar voor mij is de lol er een beetje af gegaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wow, dat kan ik me wel voorstellen ja. Ik ga zo terug richting huis, hoop niet dat ik het Hollands Diep in waai.
Oh en qua facebook, ik heb het sinds ruim een jaar, sinds vorige week een echte profielfoto en verder heb ik er welgeteld 3 keer iets opgezet. Ik feliciteer soms jarigen, vind het leuk om bijv. kinderen van familie en vrienden die ver weg wonen even te zien op een foto of in een berichtje, gebruik de chatfunctie, ik volg niet iedereen en heb me nog nooit verplicht gevoeld om foto's te liken. Maar jouw dilemma lijkt me wel lastig, als je eerder wel actief was.
ik ben er gelukkig nog geen drama's tegengekomen, afgezien dan van geblaat van sommigen en die volg ik niet, ik hoef niet elke 2 weken een berichtje te zien van een oud-klasgenote over hoe waardeloos de ex is of 3 zweverige postst per dag van een kennis. De meesten in mijn lijst zijn net zo inactief als ik en er zitten een paar tussen die echt heel grappige berichtjes neerzetten, dat zijn echt de krenten in de pap.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het begin is het ook allemaal leuk, je haalt er zoveel info af en ik vond het ook altijd leuk om foto's te zien, maar voor mij is de lol er een beetje af gegaan.
Jij hebt drakin als vriendin op Facebook?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
of 3 zweverige postst per dag van een kennis.
die kennis is een man en lijkt met de jaren vager te wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt drakin als vriendin op Facebook?
Het ergste vond ik de foto's van een ex-collega die haar 3 jarige dochtertje met een theeserviesje op het graf van oma lieten spelen op moederdag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er gelukkig nog geen drama's tegengekomen, afgezien dan van geblaat van sommigen en die volg ik niet, ik hoef niet elke 2 weken een berichtje te zien van een oud-klasgenote over hoe waardeloos de ex is of 3 zweverige postst per dag van een kennis. De meesten in mijn lijst zijn net zo inactief als ik en er zitten een paar tussen die echt heel grappige berichtjes neerzetten, dat zijn echt de krenten in de pap.
oh damnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ergste vond ik de foto's van een ex-collega die haar 3 jarige dochtertje met een theeserviesje op het graf van oma lieten spelen op moederdag.
een soort Treehutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kennis is een man en lijkt met de jaren vager te worden
Het zal misschien goed bedoeld zijn geweest, maar het klinkt luguberquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ergste vond ik de foto's van een ex-collega die haar 3 jarige dochtertje met een theeserviesje op het graf van oma lieten spelen op moederdag.
Naar welke bakker ga je dan normaliter?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
Ik durfde het pontje niet te nemen en ik ben toen maar naar een bakker hier in de buurt gelopen
Tegenover de Bijenkorf... ik weet de naam niet, maar is héél lekker broodquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar welke bakker ga je dan normaliter?
Bakkerij de Waal denk ik ....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Tegenover de Bijenkorf... ik weet de naam niet, maar is héél lekker brood
Dat jij niet wegwaaide op de kadequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:42 schreef FANN het volgende:
en zolang het gaat is net een goed stukje lopen ook... niet te ver, maar toch een lekker stukkie
Spannend juistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
met het weer bedoel ik dan ook![]()
maar het zag er eng uit dat water
o ja de Waal, klopt wel geloof ik...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bakkerij de Waal denk ik ....
[..]
Dat jij niet wegwaaide op de kade
[..]
Spannend juist
Op de fiets viel het wel mee.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja de Waal, klopt wel geloof ik...
Het scheelde niet veelik kwam amper vooruit...
Neh... word ik nog zeeziek ook, dus ik dacht la maar zitten
Nee, ik weet zeker dat ik geen zeebenen heb, ik ben een keer met zo'n Ferry boot van Italië naarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de fiets viel het wel mee.....
Maar ik heb echte zeebenen en een sterke maag, ooit windkracht 11 in het Kanaal overleeft op een schip terwijl 1 motor in de fik was gevlogen.....
Geloof ik best, bij ons duurde de reis wat langer.... 3 week van Nederland naar Kreta....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ik geen zeebenen heb, ik ben een keer met zo'n Ferry boot van Italië naar
Griekenland geweest, 48 uur geloof ik was dat, dat was niet prettig![]()
maar we hadden ook een kajuit hélemaal onderin, dan voel je ieder golfje dus we lagen
allebei helemaal zo![]()
![]()
was een érg gezellig tripje
oi... dan heb je wel zeebenen nodig ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof ik best, bij ons duurde de reis wat langer.... 3 week van Nederland naar Kreta....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |