Pak er!quote:
Sterkte en dat het vanavond gezellig mag wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet er vandoor, even lunch bij mijn vader en dan door naar de crematie
Sterkte vandaag DDMquote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet er vandoor, even lunch bij mijn vader en dan door naar de crematie
tnxquote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en dat het vanavond gezellig mag worden
Ja vast...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
DDM gaat vast eerder weg vanwege Fanns topickaap
Je bent gewoon gemeen bezig vandaag Fann, en ook nog net nuquote:
bij mijn vader is het niet zo gezellig hoor, beetje verplichting, maar ach, ik krijg te eten en kan meerijdenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
DDM gaat vast eerder weg vanwege Fanns topickaap
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent gewoon gemeen bezig vandaag Fann, en ook nog net nu
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vader is het niet zo gezellig hoor, beetje verplichting, maar ach, ik krijg te eten en kan meerijden
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?quote:
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
[..]
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?
heh... ik had er vandaag juist zin inquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
En bedankt voor het zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
En die radio waar jij naar geluisterd hebt met de UTO-SC is niet dezelfde als R49.
Klachten deponeer je maar in FB volgens Fann.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
Ook weer wakkerquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Schijterd!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Voor klachten over MM is er FBquote:
Niks met schijterd te maken…quote:
jaja iets met zoete broodjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...
Al een tijdjequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook weer wakkerkijk de foto's van mijn poesies zijn gevonden.
Link staat hier ergens nu.
Maar het is net zo leuk!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks met schijterd te maken…![]()
* Spezza19 houdt gewoon niet van overbodig drama
Have fun in het huisdierentopic dan Spezzaquote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
Ga jij maar even poesjes kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
* Spezza19 kijkt alleen in het kattenfoto's topic af en toequote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Have fun in het huisdierentopic dan Spezza
Ging jij niet stilletjes weg?quote:
Dag Spezzaquote:
En jij weer terug, gedouched of nog niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef chufi het volgende:
Geluid staat hier uit dus ik hoor hem niet gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |