Pak er!quote:
Sterkte en dat het vanavond gezellig mag wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet er vandoor, even lunch bij mijn vader en dan door naar de crematie
Sterkte vandaag DDMquote:Op maandag 30 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet er vandoor, even lunch bij mijn vader en dan door naar de crematie
tnxquote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en dat het vanavond gezellig mag worden
Ja vast...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
DDM gaat vast eerder weg vanwege Fanns topickaap
Je bent gewoon gemeen bezig vandaag Fann, en ook nog net nuquote:
bij mijn vader is het niet zo gezellig hoor, beetje verplichting, maar ach, ik krijg te eten en kan meerijdenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:51 schreef drakin het volgende:
DDM gaat vast eerder weg vanwege Fanns topickaap
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent gewoon gemeen bezig vandaag Fann, en ook nog net nu
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mijn vader is het niet zo gezellig hoor, beetje verplichting, maar ach, ik krijg te eten en kan meerijden
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?quote:
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
[..]
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?
heh... ik had er vandaag juist zin inquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
En bedankt voor het zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
En die radio waar jij naar geluisterd hebt met de UTO-SC is niet dezelfde als R49.
Klachten deponeer je maar in FB volgens Fann.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
Ook weer wakkerquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Schijterd!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Voor klachten over MM is er FBquote:
Niks met schijterd te maken…quote:
jaja iets met zoete broodjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...
Al een tijdjequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook weer wakkerkijk de foto's van mijn poesies zijn gevonden.
Link staat hier ergens nu.
Maar het is net zo leuk!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks met schijterd te maken…![]()
* Spezza19 houdt gewoon niet van overbodig drama
Have fun in het huisdierentopic dan Spezzaquote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
Ga jij maar even poesjes kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
* Spezza19 kijkt alleen in het kattenfoto's topic af en toequote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Have fun in het huisdierentopic dan Spezza
Ging jij niet stilletjes weg?quote:
Dag Spezzaquote:
En jij weer terug, gedouched of nog niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef chufi het volgende:
Geluid staat hier uit dus ik hoor hem niet gaan....
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....quote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij weer terug, gedouched of nog niet?
Dat is behoorlijk actief al.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Heb je mijn poesies nou nog gezien?
Echt niet? Dan spam ik de link nog even.quote:
Das al meer dan ik gedaan heb.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....
Daar zie ik geen foto's van jou?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet? Dan spam ik de link nog even.![]()
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Groot gelijk heb je. Je bent al flink bezig geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik de rest van de dag moet bijkomen ....
* Spezza19 zal even letterlijk spellenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ging toch ook over onze katten vannacht.Wel op blijven letten hoor.
![]()
Jullie hebben nog behoorlijk lang door gebaggerd vannacht.....quote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ging toch ook over onze katten vannacht.Wel op blijven letten hoor.
![]()
Succes met bijkomen dan. Ik ga me maar eens bezig houden met wat ik moet doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik de rest van de dag moet bijkomen ....
Staan er wel tussen hoor, maar 3 foto's dacht ik en met 4 katten in totaalquote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zal even letterlijk spellen
Ik zie geen foto's van jouw katten daar
Nu volg ik het niet meer. Ik zie ze wel en de woordspellingen snap ik nou niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zal even letterlijk spellen
Ik zie geen foto's van jouw katten daar
Klopt, ze deden heel de tijd wat jij deed, gedag zeggen en dan blijven hangen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie hebben nog behoorlijk lang door gebaggerd vannacht.....
* Spezza19 maakt nooit woordspelingenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet meer. Ik zie ze wel en de woordspellingen snap ik nou niet meer.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:16 schreef chufi het volgende:
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Hier
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 maakt nooit woordspelingen
Als ik zoek op Chocofan in dat topic krijg ik geen posts met foto's…
Lag inderdaad aan mij denk ikquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.
Die ene met z'n Hitler snorquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt het nou wel, dus dan deed ik weer iets niet goed.Maakt niet uit. Je hebt ze gezien nou.
Ja had beter de link naar je post doen dan naar de pagina.... Maar goed probleem opgelostquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.
Aan wie ligt het nou en laten we er maar gelijk over ophouden. Kut zomertijd, die heeft het gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lag inderdaad aan mij denk ik
* Spezza19 kijkt boos naar de zomertijd
Volgens mij weet ik eigenlijk niet hoe ik dat moet doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja had beter de link naar je post doen dan naar de pagina.... Maar goed probleem opgelost
Ga met de muis op de datum van de post staan, rechtermuis klik en dan copy link addressquote:Op maandag 30 maart 2015 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik eigenlijk niet hoe ik dat moet doen.![]()
Maar het probleem is inderdaad opgelost, dank je wel chuf.![]()
Ja, als je zulke dingen gaat roepen dan vraag je om woordspelingen he?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga met de muis op de datum van de post staan, rechtermuis klik en dan copy link address
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, als je zulke dingen gaat roepen dan vraag je om woordspelingen he?
Dat was Gutter radio. De "concurrent" van R49.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef ChocoFan het volgende:
En bedankt voor het zoeken.![]()
![]()
En geen idee wat ik geluisterd heb toen. We zaten in de R49sc en luisterde naar Fylax die aan het draaien was. Tenminste, dat dacht ik. Is al een behoorlijke tijd geleden.
Mja, concurrent op het niveau van 538 party vs. 3FMquote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was Gutter radio. De "concurrent" van R49.
Yup, vandaar ook de aanhalingstekens.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:26 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, concurrent op het niveau van 538 party vs. 3FM
Oftewel, andere doelgroep, demografie etc. etc.
Maar dat was in dat topic toen ook. Nou ja, weet ik veel is echt al lang geleden en gelukkig onthoud ik niet alles.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was Gutter radio. De "concurrent" van R49.
Spezza weet het wrs beter, maar er zijn meerdere stations. Hier zitten een hoop 40 plussers:quote:Op maandag 30 maart 2015 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dat was in dat topic toen ook. Nou ja, weet ik veel is echt al lang geleden en gelukkig onthoud ik niet alles.
Altijd grappig als mensen roepen dat ze nooit meer terugkomen en een dag later er alweer zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Je bent toch zo van het zoeken, is al meer dan een half jaar geleden, dat weet ik nog wel. Ga maar in mijn pohi graven dan kan je het vast vinden.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Spezza weet het wrs beter, maar er zijn meerdere stations. Hier zitten een hoop 40 plussers:
MUZ / Radio 49 #22 - Ren Lenny Ren *FLITS*
Jouw puber draait hier: ONZ / [GUTTER-FM] #143 - dekatophetspek draait door tot 22:00
Dan zal het idd nog R49 geweest zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
Je bent toch zo van het zoeken, is al meer dan een half jaar geleden, dat weet ik nog wel. Ga maar in mijn pohi graven dan kan je het vast vinden.![]()
Was volgens mij echt 49, toen brak de pleuris uit, iets met de buma en toen ging hij ergens anders heen.
Ga je nou niet zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal het idd nog R49 geweest zijn.
Ik dacht dat je het over een recentere luistersessie had.
Nou vraag je er zelf omquote:Op maandag 30 maart 2015 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga je nou niet zoeken.![]()
En nee ik had het echt over een tijd geleden, een hele tijd geleden maar wel binnen een jaar nog.
Ik ben al tevree, voxs was erbij en haar geheugen is prima zover ik weet.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef chufi het volgende:
Ook weer opgelost, nog een linkje er bij en Choco is helemaal tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |