Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....quote:Op maandag 30 maart 2015 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij weer terug, gedouched of nog niet?
Dat is behoorlijk actief al.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Heb je mijn poesies nou nog gezien?
Echt niet? Dan spam ik de link nog even.quote:
Das al meer dan ik gedaan heb.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al vroeg op, 2 sollicitaties er uit gedaan, wat getrained, gebadderd, ontbeten en boodschappen gedaan... Was gedraaid ....
Daar zie ik geen foto's van jou?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt niet? Dan spam ik de link nog even.![]()
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Groot gelijk heb je. Je bent al flink bezig geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik de rest van de dag moet bijkomen ....
* Spezza19 zal even letterlijk spellenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ging toch ook over onze katten vannacht.Wel op blijven letten hoor.
![]()
Jullie hebben nog behoorlijk lang door gebaggerd vannacht.....quote:Op maandag 30 maart 2015 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ging toch ook over onze katten vannacht.Wel op blijven letten hoor.
![]()
Succes met bijkomen dan. Ik ga me maar eens bezig houden met wat ik moet doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik de rest van de dag moet bijkomen ....
Staan er wel tussen hoor, maar 3 foto's dacht ik en met 4 katten in totaalquote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zal even letterlijk spellen
Ik zie geen foto's van jouw katten daar
Nu volg ik het niet meer. Ik zie ze wel en de woordspellingen snap ik nou niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zal even letterlijk spellen
Ik zie geen foto's van jouw katten daar
Klopt, ze deden heel de tijd wat jij deed, gedag zeggen en dan blijven hangen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie hebben nog behoorlijk lang door gebaggerd vannacht.....
* Spezza19 maakt nooit woordspelingenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet meer. Ik zie ze wel en de woordspellingen snap ik nou niet meer.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:16 schreef chufi het volgende:
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Hier
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 maakt nooit woordspelingen
Als ik zoek op Chocofan in dat topic krijg ik geen posts met foto's…
Lag inderdaad aan mij denk ikquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.
Die ene met z'n Hitler snorquote:Op maandag 30 maart 2015 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt het nou wel, dus dan deed ik weer iets niet goed.Maakt niet uit. Je hebt ze gezien nou.
Ja had beter de link naar je post doen dan naar de pagina.... Maar goed probleem opgelostquote:Op maandag 30 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaag en chuf plaatst de goede link ook al en ziet ze. Ligt dan aan jou hoor denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |