vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?quote:
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
[..]
vandaag wel, je hebt ook helemaal niet opgelet wat er nu met DDM was in het vorige topic zeker?
heh... ik had er vandaag juist zin inquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
En bedankt voor het zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 08:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
En die radio waar jij naar geluisterd hebt met de UTO-SC is niet dezelfde als R49.
Klachten deponeer je maar in FB volgens Fann.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil van sommige mensen maar even niks meer horen over zeiken, zaniken, doorzagen en aanverwanten...
Ook weer wakkerquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Schijterd!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]sluipt stilletjes naar de uitgang van dit topic….![]()
[/me]
Voor klachten over MM is er FBquote:
Niks met schijterd te maken…quote:
jaja iets met zoete broodjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb meegelezen, ik wens haar net sterkte toe...
Al een tijdjequote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook weer wakkerkijk de foto's van mijn poesies zijn gevonden.
Link staat hier ergens nu.
Maar het is net zo leuk!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks met schijterd te maken…![]()
* Spezza19 houdt gewoon niet van overbodig drama
Have fun in het huisdierentopic dan Spezzaquote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
Ga jij maar even poesjes kijken.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al een tijdje
* Spezza19 gaat eens poesjes kijken….
* Spezza19 kijkt alleen in het kattenfoto's topic af en toequote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Have fun in het huisdierentopic dan Spezza
Ging jij niet stilletjes weg?quote:
Dag Spezzaquote:
En jij weer terug, gedouched of nog niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef chufi het volgende:
Geluid staat hier uit dus ik hoor hem niet gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |