quote:
zoek je R'49? Staat in m'n sigquote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Voxs het volgende:
Eens. Ik onthoud echter veel aan de hand van beelden ipv feitelijke dingen. Dus haal nog wel eens wat door elkaar.
Maar van de R49 wist ik nog. Ik ga het linkje zoeken aangezien Kt het niet doet.
Hey Koen. Zit je nog in je hoofd met 1 SC?quote:
Kingstown SCquote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij dat wilt Koen, zetten we wel een bakkie voor je
Nee, Choco vroeg zich af of Fylax eerst bij r49 draaide.. Ik meende ook van wel. We weten het niet meer zeker.quote:
Deel 1 pas. Voordat het de serie van 50 delen heeft verbroken die er ooit in de NWS-SC was zijn we wel een tijdje verder. Daar ging trouwens ook alles in mijn hol, dus wat dat betreft wel heel toepasselijk.quote:
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoietsquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoiets
Denk ook zo iets... Maar het is nog in de experimentele fase .... We gaan het zienquote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |