quote:
zoek je R'49? Staat in m'n sigquote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Voxs het volgende:
Eens. Ik onthoud echter veel aan de hand van beelden ipv feitelijke dingen. Dus haal nog wel eens wat door elkaar.
Maar van de R49 wist ik nog. Ik ga het linkje zoeken aangezien Kt het niet doet.
Hey Koen. Zit je nog in je hoofd met 1 SC?quote:
Kingstown SCquote:Op maandag 30 maart 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij dat wilt Koen, zetten we wel een bakkie voor je
Nee, Choco vroeg zich af of Fylax eerst bij r49 draaide.. Ik meende ook van wel. We weten het niet meer zeker.quote:
Deel 1 pas. Voordat het de serie van 50 delen heeft verbroken die er ooit in de NWS-SC was zijn we wel een tijdje verder. Daar ging trouwens ook alles in mijn hol, dus wat dat betreft wel heel toepasselijk.quote:
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoietsquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoiets
Denk ook zo iets... Maar het is nog in de experimentele fase .... We gaan het zienquote:Op maandag 30 maart 2015 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat de OP zo standaard blijft staan. En dit is deel 1 van de opeenvolgende topics met deze OP. Zoiets
Dan is het dus al volkomen uitgehold.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh er waren al 50 delen over de hol van KT.
zoiets jaquote:
klopt, zandzakken voor de deurquote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef chufi het volgende:
Morgen weer storm.... Was best wel fris vanochtend
En vergeet je sneeuwschuiver niet klaar te zetten.quote:
er komt ook ont weerquote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet je sneeuwschuiver niet klaar te zetten.
Een witte Pasen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet je sneeuwschuiver niet klaar te zetten.
Ik zou zeggen barst maar losquote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef drakin het volgende:
Presentatie is af, dus kom ik weer even buurten
Nee dat doe ik morgen.quote:
Leeuwarden, op de besloten afdelingquote:Op maandag 30 maart 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moeten we zijn om het te aanschouwen
Welke besloten afdeling zeg ik uiteraard niet, maar het is dus voor een besloten gezelschap.quote:
stoer wijf!quote:Op maandag 30 maart 2015 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke besloten afdeling zeg ik uiteraard niet, maar het is dus voor een besloten gezelschap.
Sorry Sas, ook jij mag niet komen kijken.
Als k mijn knikkende knieën onder bedwang heb weten te houden morgen geef ik je gelijk, nu nog niet.quote:
7 keer met de klok mee over je buik wrijven en je kan de hele wereld aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Als k mijn knikkende knieën onder bedwang heb weten te houden morgen geef ik je gelijk, nu nog niet.
Net gedaan en nu wordt ik moe, of ik krijg trek?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
7 keer met de klok mee over je buik wrijven en je kan de hele wereld aan
In je buik zit je maag, je nieren, je lever, bij jou een baarmoeder.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gedaan en nu wordt ik moe, of ik krijg trek?
In je buik zit je hara, je emotie, je kern, daarom houden mensen idd vaak hun handen daar.
Nooit van hara kiri gehoord ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je buik zit je maag, je nieren, je lever, bij jou een baarmoeder.
De hara ben ik bij biologie niet voorbij zien komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |