het is ook allemaal nep hoor, net als de zeehonden...quote:
In het begin is het ook allemaal leuk, je haalt er zoveel info af en ik vond het ook altijd leuk om foto's te zien, maar voor mij is de lol er een beetje af gegaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wow, dat kan ik me wel voorstellen ja. Ik ga zo terug richting huis, hoop niet dat ik het Hollands Diep in waai.
Oh en qua facebook, ik heb het sinds ruim een jaar, sinds vorige week een echte profielfoto en verder heb ik er welgeteld 3 keer iets opgezet. Ik feliciteer soms jarigen, vind het leuk om bijv. kinderen van familie en vrienden die ver weg wonen even te zien op een foto of in een berichtje, gebruik de chatfunctie, ik volg niet iedereen en heb me nog nooit verplicht gevoeld om foto's te liken. Maar jouw dilemma lijkt me wel lastig, als je eerder wel actief was.
ik ben er gelukkig nog geen drama's tegengekomen, afgezien dan van geblaat van sommigen en die volg ik niet, ik hoef niet elke 2 weken een berichtje te zien van een oud-klasgenote over hoe waardeloos de ex is of 3 zweverige postst per dag van een kennis. De meesten in mijn lijst zijn net zo inactief als ik en er zitten een paar tussen die echt heel grappige berichtjes neerzetten, dat zijn echt de krenten in de pap.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het begin is het ook allemaal leuk, je haalt er zoveel info af en ik vond het ook altijd leuk om foto's te zien, maar voor mij is de lol er een beetje af gegaan.
Jij hebt drakin als vriendin op Facebook?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
of 3 zweverige postst per dag van een kennis.
die kennis is een man en lijkt met de jaren vager te wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt drakin als vriendin op Facebook?
Het ergste vond ik de foto's van een ex-collega die haar 3 jarige dochtertje met een theeserviesje op het graf van oma lieten spelen op moederdag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er gelukkig nog geen drama's tegengekomen, afgezien dan van geblaat van sommigen en die volg ik niet, ik hoef niet elke 2 weken een berichtje te zien van een oud-klasgenote over hoe waardeloos de ex is of 3 zweverige postst per dag van een kennis. De meesten in mijn lijst zijn net zo inactief als ik en er zitten een paar tussen die echt heel grappige berichtjes neerzetten, dat zijn echt de krenten in de pap.
oh damnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ergste vond ik de foto's van een ex-collega die haar 3 jarige dochtertje met een theeserviesje op het graf van oma lieten spelen op moederdag.
een soort Treehutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kennis is een man en lijkt met de jaren vager te worden
Het zal misschien goed bedoeld zijn geweest, maar het klinkt luguberquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ergste vond ik de foto's van een ex-collega die haar 3 jarige dochtertje met een theeserviesje op het graf van oma lieten spelen op moederdag.
Naar welke bakker ga je dan normaliter?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
Ik durfde het pontje niet te nemen en ik ben toen maar naar een bakker hier in de buurt gelopen
Tegenover de Bijenkorf... ik weet de naam niet, maar is héél lekker broodquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar welke bakker ga je dan normaliter?
Bakkerij de Waal denk ik ....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Tegenover de Bijenkorf... ik weet de naam niet, maar is héél lekker brood
Dat jij niet wegwaaide op de kadequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:42 schreef FANN het volgende:
en zolang het gaat is net een goed stukje lopen ook... niet te ver, maar toch een lekker stukkie
Spannend juistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
met het weer bedoel ik dan ook![]()
maar het zag er eng uit dat water
o ja de Waal, klopt wel geloof ik...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bakkerij de Waal denk ik ....
[..]
Dat jij niet wegwaaide op de kade
[..]
Spannend juist
Op de fiets viel het wel mee.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja de Waal, klopt wel geloof ik...
Het scheelde niet veelik kwam amper vooruit...
Neh... word ik nog zeeziek ook, dus ik dacht la maar zitten
Nee, ik weet zeker dat ik geen zeebenen heb, ik ben een keer met zo'n Ferry boot van Italië naarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de fiets viel het wel mee.....
Maar ik heb echte zeebenen en een sterke maag, ooit windkracht 11 in het Kanaal overleeft op een schip terwijl 1 motor in de fik was gevlogen.....
Geloof ik best, bij ons duurde de reis wat langer.... 3 week van Nederland naar Kreta....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ik geen zeebenen heb, ik ben een keer met zo'n Ferry boot van Italië naar
Griekenland geweest, 48 uur geloof ik was dat, dat was niet prettig![]()
maar we hadden ook een kajuit hélemaal onderin, dan voel je ieder golfje dus we lagen
allebei helemaal zo![]()
![]()
was een érg gezellig tripje
oi... dan heb je wel zeebenen nodig ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof ik best, bij ons duurde de reis wat langer.... 3 week van Nederland naar Kreta....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |