Hij werd wel gearresteerd na dat boek weet ik nog, maar niet veroordeeld geloof ik, maar weetquote:
6 jaar ouder dan ik ben.quote:
ow.... dan valt het volgens mij nogal meequote:Op maandag 30 maart 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan ik ben.
Maar van binnen ben ik 24
We zijn beide nog steeds niet 50 +quote:Op maandag 30 maart 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... dan valt het volgens mij nogal mee
Nee zitten bijna op 1,5quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
Zijn jullie de grens van 2 jaar eigenlijk al voorbij?
ah.... ik dacht dat dat jouw grens wasquote:Op maandag 30 maart 2015 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zitten bijna op 1,5
En 2 jaar is volgens King he?
In den pens...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar gaat het mes precies naar binnen?
Nou met die chips uit de automaat hier gaat conducteur toch echt moeilijk doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, met chip, uit de automaat op het station.
Kost je anderhalve euro meer...
Paprika chips vinden ze heerlijk...quote:Op maandag 30 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou met die chips uit de automaat hier gaat conducteur toch echt moeilijk doen.
Dit zijn ze:quote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
"Goedemiddag uw plaatsbewijs graag"
- Moment ik maak even het zakje open.
"Mijnheer dat is een zak chips"
- Ja dat is veranderd volgens mij, vorige keer was het nog een papieren kaartje.
Positief nieuws, ondanks dat je wel wilt afvallenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker. Eten ging ook best goed, ben vandaag geen gewicht kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |