Ik hoop niet dat dat ooit dood gaat.quote:
Is het denk ik ook nog steeds in leven.quote:
misschien is het gewoon even in rustequote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het denk ik ook nog steeds in leven.
O je bedoelt voor jouquote:
Dus elke woensdag zucht je diep dat het weer woensdag is en hij mag?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die van mij, met het Libido van die Griek is niks mis
We hebben geen vaste dagen, jullie wel?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus elke woensdag zucht je diep dat het weer woensdag is en hij mag?
vrijdag, zaterdag, zondag.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
We hebben geen vaste dagen, jullie wel?
Was dat niet een boek waar later bleek dat de moord op zijn vrouw daarin beschreven was?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op maandag gaat het toch altijd wel los als de wasmachine draait.
Ja, iets met een gehaktmolen toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat niet een boek waar later bleek dat de moord op zijn vrouw daarin beschreven was?
Niet elke vrijdag zaterdag en zondag. Dat net is er al wel weer wat van af.quote:
Gehakt smaakte iig prima in die tijdquote:
is Sas zo oud dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet elke vrijdag zaterdag en zondag. Dat net is er al wel weer wat van af.
Nadeel van verkering met een oude man.
Hij werd wel gearresteerd na dat boek weet ik nog, maar niet veroordeeld geloof ik, maar weetquote:
6 jaar ouder dan ik ben.quote:
ow.... dan valt het volgens mij nogal meequote:Op maandag 30 maart 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan ik ben.
Maar van binnen ben ik 24
We zijn beide nog steeds niet 50 +quote:Op maandag 30 maart 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... dan valt het volgens mij nogal mee
Nee zitten bijna op 1,5quote:Op maandag 30 maart 2015 21:04 schreef FANN het volgende:
Zijn jullie de grens van 2 jaar eigenlijk al voorbij?
ah.... ik dacht dat dat jouw grens wasquote:Op maandag 30 maart 2015 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zitten bijna op 1,5
En 2 jaar is volgens King he?
In den pens...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar gaat het mes precies naar binnen?
Nou met die chips uit de automaat hier gaat conducteur toch echt moeilijk doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, met chip, uit de automaat op het station.
Kost je anderhalve euro meer...
Paprika chips vinden ze heerlijk...quote:Op maandag 30 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou met die chips uit de automaat hier gaat conducteur toch echt moeilijk doen.
Dit zijn ze:quote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
"Goedemiddag uw plaatsbewijs graag"
- Moment ik maak even het zakje open.
"Mijnheer dat is een zak chips"
- Ja dat is veranderd volgens mij, vorige keer was het nog een papieren kaartje.
Positief nieuws, ondanks dat je wel wilt afvallenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker. Eten ging ook best goed, ben vandaag geen gewicht kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |