Het is Japans, dus het zou je toch aan moeten spreken....quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
In je buik zit je maag, je nieren, je lever, bij jou een baarmoeder.
De hara ben ik bij biologie niet voorbij zien komen...
Hara Kiri is gewoon jezelf van kant maken op Japanse wijze.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit van hara kiri gehoord ook?
Een mens is meer dan alleen een fysiek lichaam.
Ik ben gek op zelfmoord...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is Japans, dus het zou je toch aan moeten spreken....
eerst met je hoofd naar je buik, gaat ie gloeien? 7 maal rond, dan zet je al het externe op slot zeg maarquote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Net gedaan en nu wordt ik moe, of ik krijg trek?
In je buik zit je hara, je emotie, je kern, daarom houden mensen idd vaak hun handen daar.
dat is correctquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je buik zit je maag, je nieren, je lever, bij jou een baarmoeder.
De hara ben ik bij biologie niet voorbij zien komen...
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst met je hoofd naar je buik, gaat ie gloeien? 7 maal rond, dan zet je al het externe op slot zeg maar
En waar gaat het mes precies naar binnen?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hara Kiri is gewoon jezelf van kant maken op Japanse wijze.
Een mens is van vlees en bloed met een beetje intelligentie en dat was het dan wel.
Meer echt niet, alhoewel ik weet dat jij daar anders over denkt...
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je hoofd richting je buik en dan de boel op slot zetten.
Kan niet missen...
Ben jij écht zo'n zweverig typje? Ik zag jou juist altijd als een heel nuchter typequote:Op maandag 30 maart 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst met je hoofd naar je buik, gaat ie gloeien? 7 maal rond, dan zet je al het externe op slot zeg maar
in Japanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En waar gaat het mes precies naar binnen?
Heerlijk dat zweven....quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit van hara kiri gehoord ook?
Een mens is meer dan alleen een fysiek lichaam.
ik ben heel nuchter en pak wat mij helpt vooruit te gaanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij écht zo'n zweverig typje? Ik zag jou juist altijd als een heel nuchter type
Ah... heb ik je toch goed ingeschatquote:Op maandag 30 maart 2015 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben heel nuchter en pak wat mij helpt vooruit te gaan
Ik zie het altijd meer als gewoon iemands karakter, wilskracht, etc... maar je kan het ookquote:Op maandag 30 maart 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
Is het zweverig om gewoon te weten dat je ook een geest, een ziel hebt?
mind over bodyquote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het altijd meer als gewoon iemands karakter, wilskracht, etc... maar je kan het ook
geest en ziel noemen hoor.
Voor mij is het dat wat het lichaam aanzwengelt. Anders ben je maar een ingezakte plumpudding.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het altijd meer als gewoon iemands karakter, wilskracht, etc... maar je kan het ook
geest en ziel noemen hoor.
quote:
eigenlijk bedoelen we allemaal hetzelfde denk ik, maar we noemen het andersquote:Op maandag 30 maart 2015 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor mij is het dat wat het lichaam aanzwengelt. Anders ben je maar een ingezakte plumpudding.
als het uiteindelijk allemaal mijn schuld is is het goedquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk bedoelen we allemaal hetzelfde denk ik, maar we noemen het anders
ik zeg Libido en Karmaquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn aannames.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ik weet het vandaag zo net nog nietquote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
als het uiteindelijk allemaal mijn schuld is is het goed
heb jij een rekening bij de Libidobank?quote:Op maandag 30 maart 2015 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dikke bankrekening en dure auto bedoel je?
Uiteraard.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij een rekening bij de Libidobank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |