ik was de gewenste 5 kilo al kwijt, dus nu moet ik op krachten komen en dan zit het hopelijk goed en blijft het gewicht ongeveer stabiel. Morgen eet ik nog hier, dus hopelijk heb ik het dan doorbroken.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Positief nieuws, ondanks dat je wel wilt afvallen
OK laten we het hopen en hier is bij je zusjes neem ik aanquote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was de gewenste 5 kilo al kwijt, dus nu moet ik op krachten komen en dan zit het hopelijk goed en blijft het gewicht ongeveer stabiel. Morgen eet ik nog hier, dus hopelijk heb ik het dan doorbroken.
yup. Crematie was trouwens mooi, paste goed bij de bijzondere man die hij was. Gisteren had de voetbalclub waar hij meer dan 20 jaar voorzitter van was geweest een eerbetoon aan hem rondom de wedstrijd, daar was een deel van de familie bij geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK laten we het hopen en hier is bij je zusjes neem ik aan
het joelt hier ook flink, ik geloof niet dat ik wat ga ondernemenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht een onrustige dag op kantoor met deze wind.
Hoe staat het ervoor met je feestboek-ontvriendingsactie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik verwacht een onrustige dag op kantoor met deze wind.
Ik ga zo een poging op de fiets wagenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het joelt hier ook flink, ik geloof niet dat ik wat ga ondernemen
Ik ben er nog mee bezig en het wil niet vlotten, enkel en alleen omdat ik te nieuwsgierig ben. Mijn Facebook had ik op onzichtbaar gezet, want ik dacht dat mensen/vrienden mij dan niet meer konden vinden, maar afgelopen weekend kwam ik erachter dat ik niet "verdwenen" ben en dat mijn berichten en foto's uit het verleden nog steeds zichtbaar zijn voor vrienden, maar dat alles wat ik op Facebook heb gezet nadat ik mezelf onzichtbaar heb gemaakt niet meer te zien zou zijn. Maar ik heb niets meer op Facebook gezet, want ik wil alleen maar loeren en dat schijnt niet te kunnen, heel vreemdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met je feestboek-ontvriendingsactie?
Ik geloof dat, als het hier al zo tekeer gaat zal het bij jou wel helemaal gekkenhuis zijn. Heb je ook van alles vast moeten sjorren?quote:
alles het tuinhuis in en de trampoline ontmanteld, de schutting kan ik al niets meer aan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat, als het hier al zo tekeer gaat zal het bij jou wel helemaal gekkenhuis zijn. Heb je ook van alles vast moeten sjorren?
Curiosity is a bitch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er nog mee bezig en het wil niet vlotten, enkel en alleen omdat ik te nieuwsgierig ben. Mijn Facebook had ik op onzichtbaar gezet, want ik dacht dat mensen/vrienden mij dan niet meer konden vinden, maar afgelopen weekend kwam ik erachter dat ik niet "verdwenen" ben en dat mijn berichten en foto's uit het verleden nog steeds zichtbaar zijn voor vrienden, maar dat alles wat ik op Facebook heb gezet nadat ik mezelf onzichtbaar heb gemaakt niet meer te zien zou zijn. Maar ik heb niets meer op Facebook gezet, want ik wil alleen maar loeren en dat schijnt niet te kunnen, heel vreemd
Ik was dus te nieuwsgierig om mijn Facebook account te verwijderen, terwijl ik mij meer erger aan hetgeen er gepost wordt dan dat ik er plezier van heb.
Ik vind 1 april eigenlijk wel een mooie datum om ermee te stoppen.
We kijken met je meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:02 schreef sacha het volgende:
[..]
alles het tuinhuis in en de trampoline ontmanteld, de schutting kan ik al niets meer aan doen
Dan zou ik me weer verplicht voelen om vakantiefoto's van mijn nicht, die nog vaker dan ik op vakantie gaat, te liken. Of ik zou gewone een stille genieter moeten gaan worden, alles eraf en wel loeren. Eerst nog maar eens op zoek naar een manier om mijn foto's te redden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Curiosity is a bitch.![]()
Is er geen optie om je eigen berichten uit het verleden te verwijderen? Dan kun je alsnog in de lurkmodus blijven hangen. De enige reden dat ik er nog zit is omdat het wel een hele handige manier is om met de toch wel grote familie in contact te blijven. In de praktijk zijn dat vooral wat familiekiekjes e.d die geplaatst worden., dus vergeleken met de drama die er soms in het FB-topic voorbij komt valt dat nog reuze mee. Afgezien dan van 1 hyves-oom.
oh wow, dat kan ik me wel voorstellen ja. Ik ga zo terug richting huis, hoop niet dat ik het Hollands Diep in waai.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit in dit kantoor aan de Nieuwe Maas, we zitten dus aardig te shaken af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |