Zou kunnen, maar gewoon iets anders is wel makkelijkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maken ze met liefde zonder tomaat voor je hoor. Hier altijd een zonder kaas. Nooit een probleem geweest
* DaMart maakt een aantekening van deze tip.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef essnhills het volgende:
Moet je sneller likken, dan druipt het niet zo.
Braaf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart maakt een aantekening van deze tip.
als je sneller likt spuit hetquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef essnhills het volgende:
Moet je sneller likken, dan druipt het niet zo
quote:
Het gaat helemaal niet over perenijs hier?quote:
nee.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over perenijs hier?
Na 8 uur zou het over seks gaanquote:
het maakt niet uit waar het over gaat. Het gaat altijd over seks.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over perenijs hier?
Daar kan jij met je tere zieltje niet tegen natuurlijk, gepraat over seks en tetten etc.quote:
Vertel maar dan, wat weet je er al over?quote:
Waarom?quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan jij met je tere zieltje niet tegen natuurlijk, gepraat over seks en tetten etc.
Dat het iets met perenijs isquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Vertel maar dan, wat weet je er al over?
Het gaat dan ook om de inhoudquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik open alleen maar kuise topics hoor.
seks met perenijs, dat moet dus over een vluggertje gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
seks met perenijs, dat moet dus over een vluggertje gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef essnhills het volgende:
Moet je sneller likken, dan druipt het niet zo."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Perenijsje dan maar?quote:
Lekkerquote:
Criminal Minds om half negenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef gianni61 het volgende:
moeilijk keuze van de avond. wat ga ik op tv kijken
Ik ga hopelijk zo een digitennekastje ophalen in het complex. Zo'n digitenne-abo wordt hier veel gedeeld, en er was er eentje net afgelopen weekend verhuisd en die kan ik misschien overnemenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef gianni61 het volgende:
moeilijk keuze van de avond. wat ga ik op tv kijken
Kun je toch net zo goed bij Digitenne zelf afsluiten dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk zo een digitennekastje ophalen in het complex. Zo'n digitenne-abo wordt hier veel gedeeld, en er was er eentje net afgelopen weekend verhuisd en die kan ik misschien overnemen
goeie keus want GROENNNNNquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk zo een digitennekastje ophalen in het complex. Zo'n digitenne-abo wordt hier veel gedeeld, en er was er eentje net afgelopen weekend verhuisd en die kan ik misschien overnemen
nee, het is woensdag dus sytycd. maar eris ook een slechte film met scarlett johanson op tv.quote:
Nee, je kan bij zo'n abo 1, 2 of 3 kastjes doen. 1 kastje is 12,50 p/m, 2 kastjes is 16,50 en 3 kastjes is 20,50.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je toch net zo goed bij Digitenne zelf afsluiten dan?
Ahzo, maar het staat wel op een andere naam.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je kan bij zo'n abo 1, 2 of 3 kastjes doen. 1 kastje is 12,50 p/m, 2 kastjes is 16,50 en 3 kastjes is 20,50.
20,50 / 3 is 6,85 per maand, dat is bijna de helft goedkoper
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahzo, maar het staat wel op een andere naam.
Vanavond in mijn bed, hoop ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Die is gesmolten inmiddels denk ikquote:
Het was een vluggertjequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wordt het boegbeeld van het nieuw te introduceren kriekbiertje van La Chouffe?
Jup, te laat inderdaad.quote:
quote:
Ja, dit topicquote:
Dat is meer een regularquote:
quote:
Dat is altijd balen inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Bezoek heeft last minute af moeten zeggen. Komt eigenlijk niet heel slecht uit. Behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Bezoek heeft last minute af moeten zeggen. Komt eigenlijk niet heel slecht uit. Behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
TIs wel jammer, maar aangezien ik best wel moe ben. vind ik het dit keer niet zo heel erg..quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
8 uur was sekspraatje hier.... Maar ik heb niks gezien..
Ik dacht even dat je je bezoek behoorlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TIs wel jammer, maar aangezien ik best wel moe ben. vind ik het dit keer niet zo heel erg..
Spuit elf, het was een vluggertjequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
8 uur was sekspraatje hier.... Maar ik heb niks gezien..
Neu ik kan best goed met haar overweg. Dus is het wel een persoon die hier welkom isquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je bezoek behoorlijkvond
Ik gewoon om te ontspannenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen voor de schrijfwedstrijd waar ik aan mee wil doen.
Pfft, vanmiddag broerzusseks, nu een vluggertje.. Ik heb weleens beter gehad...quote:
Opschepper.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pfft, vanmiddag broerzusseks, nu een vluggertje.. Ik heb weleens beter gehad...
Zo te lezen heb je een erg hechte band met je broer en zusquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat? Blij dat ik hier vanmiddag niet wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo, lekker uit verband gerukt klinkt t wel uberfout.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je een erg hechte band met je broer en zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Up up down down left right left right a bquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef D. het volgende:
DM, kwam jij ooit met die cheat-code voor CS aanzetten?
b aquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Up up down down left right left right a b
Geloof ik.
Gewoon de Konamicodequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef D. het volgende:
DM, kwam jij ooit met die cheat-code voor CS aanzetten?
Aaaaah zo dichtbijquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
b a
Maar ik wilde graag weten waarom ie steeds automatisch weer terugspringt
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
b a
Maar ik wilde graag weten waarom ie steeds automatisch weer terugspringt
Het stelde letterlijk niks voor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat? Blij dat ik hier vanmiddag niet was
Ik vind het tijd voor paardebloemen. Limonade van maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor de tijd voor perenijsjes
Hopelijk is dat lekkerder dan het klinktquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor paardebloemen. Limonade van maken.
Het zit je niet mee vandaag..quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, waarom zou ik er überhaupt van uit gaan dat zoiets wél in 1x goed gaat hier
Ja!! Maar vorig jaar een te kleine voorraad aan gelegd....quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk is dat lekkerder dan het klinkt
waarby?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef essnhills het volgende:
Zit natuurlijk weer geen scartkabel bij..
Ze waaien natuurlijk snel weg hequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja!! Maar vorig jaar een te kleine voorraad aan gelegd....
Straks. ALs ik nu ga slapen, word ik morgen te vroeg wakker en aangezien ik morgen niet naar het werk hoef, kan ik beter nu even wat gaan schilderen, wat ik nu ook ga doen..quote:
Gelukkig ga ik morgenavond naar m'n ouders, en die hebben er nog wel een paar liggenquote:
Heb net een digitennekastje met abo geregeldquote:
Sup?quote:
quote:
Ik ben maar een uur te laatquote:
Hehe, als je 2 minuten over 8 kwam was je ook te laat hoorquote:
Schrijfwedstrijd?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen voor de schrijfwedstrijd waar ik aan mee wil doen.
Oh. Meh.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, als je 2 minuten over 8 kwam was je ook te laat hoor't was een vluggertje
Kies maar wat leuks uit johquote:
Mijn immer succesvolle ICT perikelen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Meh.
Hoewel..
Nou ja, waar gaat het nu over?
moet daar scart tussen? Ouderwetsquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb net een digitennekastje met abo geregeld
Ah, en? Lukt het?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn immer succesvolle ICT perikelen.
Blijkbaar..quote:
Neequote:
Okee, duidelijk. Volgende onderwerp!quote:
Hence the kusjeS eropquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, jij wilt er meer.
Moment, dan ga ik er ven voor zitten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik heb ook koffiequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers: mijn laatste naaiproject:wist niet dat jij aan bondage deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
je voorgevelquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
Whihi. Iemand appte net: mijn voorgevel heeft het niet vaak mis
Zwanger.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
Whihi. Iemand appte net: mijn voorgevel heeft het niet vaak mis
Voor de liefhebbers: mijn laatste naaiproject:Je bent een uur te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Klopt. Problemen mee?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij maakt er zelf meer van. Volgens mij had ik het er over eentje in eerste instantie.
Plopplop plopperdeplopquote:
Ja, voorgevoel -e. Typefoutje hè.quote:
Voor de liefhebbers: mijn laatste naaiproject:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Laatst ging meneer taart gewoon met bubblewrap richting de prullenbakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Schandaligquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laatst ging meneer taart gewoon met bubblewrap richting de prullenbak![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn laatste naaiproject zal ik maar niet posten.
Om 20.00u ging het over seks, nu mag het eigenlijk niet meer. Maar omdat je 12,5u op school hebt gezeten en omdat je nijn bent mag het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh ja pff regelsquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om 20.00u ging het over seks, nu mag het eigenlijk niet meer. Maar omdat je 12,5u op school hebt gezeten en omdat je nijn bent mag het wel
Eigenlijk zou ik gewoon gelijk moeten scheidenquote:
Eigenlijk wel ja. Dit kan écht nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon gelijk moeten scheiden
Buuuh!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
De bubbeltjes zijn bijna allemaal geplopt
Ik zal het hem na de koffie wel vertellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Dit kan écht niet
*Schat, ik wil van je scheiden*quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal het hem na de koffie wel vertellen
Wij hebben nog wel een kamer over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon gelijk moeten scheiden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Schat, ik wil van je scheiden*
*wat? Wait, WAT? Waarom?![]()
*
*Ik kan écht niet getrouwd zijn met een man die bubblewrap ongeplopt weggooit*
Passen we daar met zijn drietjes in?quote:
Ik zou het hem laten lezen, is het gelijk duidelijkquote:
Natuurlijk niet, waar moet je dan al je bubblewrap bewaren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Passen we daar met zijn drietjes in?
Oh, ja, vet handigquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zou het hem laten lezen, is het gelijk duidelijk
We doen het wel anders. D bij muppet op de kamer. T een eigen kamer en jij bij ons.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Passen we daar met zijn drietjes in?
Om me heenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, waar moet je dan al je bubblewrap bewaren?
En op de muren plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Das alweer twee jaar geleden geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ehm...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
We doen het wel anders. D bij muppet op de kamer. T een eigen kamer en jij bij ons.
WATquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Das alweer twee jaar geleden geloof ik
Ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...
Nou, okee!
Ik snurk wel hoor, soms
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En op de muren plakken![]()
![]()
Ja, want iedereen ging spelen met de muren, natuurlijk. En dan huilen als alles geplopt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Wat binnen tien minuten was, obviously)ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Duhh, je kan niet niet ploppen in zo'n situatiequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want iedereen ging spelen met de muren, natuurlijk. En dan huilen als alles geplopt was![]()
(Wat binnen tien minuten was, obviously)
De eerste keer wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef JJH het volgende:
Dan word tegen de muren oprennen opeens wel leuk.
Net iets ernaast er tegen aanrennen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste keer wel ja![]()
Daarna kom je gewoon weer hard aan hoor
quote:
quote:
Nee, maar kwam het wel veel tegen. Ook wat klasgenootjes met een Penny Agendaquote:
quote:
Had mijn zus ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar kwam het wel veel tegen. Ook wat klasgenootjes met een Penny Agenda
Valt er soms niet eens ijs naar beneden of zo, door een dak heen ? vanaf een vliegtuig ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef essnhills het volgende:
Soms zijn die voorwaarden van verzekeringen best wel grappig.
Bijvoorbeeld geen stormschade of schade door een kernatoomreactie vergoeden, maar wel schade door botsing met luchtvaartuigen of voorwerpen die daaruit vallen.
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef essnhills het volgende:
Soms zijn die voorwaarden van verzekeringen best wel grappig.
Bijvoorbeeld geen stormschade of schade door een kernatoomreactie vergoeden, maar wel schade door botsing met luchtvaartuigen of voorwerpen die daaruit vallen.
Schade dor luchtvaartuigen worden juist wel vergoedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??
Oeps. Verkeert gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schade dor luchtvaartuigen worden juist wel vergoed
quote:
Dat zou niet goed zijn, ze hebben er veeeeeel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??
De kapster heeft gisteravond mijn net gewassen haar gekortwiektquote:
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
De kapster heeft gisteravond mijn net gewassen haar gekortwiekt
Ook fijn
Dat haat ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweestquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.
Ik ook. Maar ik zet mijn bril af en zie echt -niets- dus tijdig ingrijpen lukt niet.quote:
Buurkater wil mijn haar niet knippen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweest
Beide keren gratis
De kapster komt bij mij, nog fijnerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweest
Beide keren gratis
Ik zie ook verdomd weinig zonder bril, maar gelukkig kent mijn kapster me goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik zet mijn bril af en zie echt -niets- dus tijdig ingrijpen lukt niet.
Ik was bij een andere kapster. Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben met mijn gewone kapster....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
De kapster komt bij mij, nog fijner
[..]
Ik zie ook verdomd weinig zonder bril, maar gelukkig kent mijn kapster me goed
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkater wil mijn haar niet knippen.
Voordat mijn broer gaat trouwen, wil ik ook nog even eigenlijk, maar dan zit ze een tijdje in Denemarkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bij een andere kapster. Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben met mijn gewone kapster....
Ik ga ongeveer 1 keer per jaarquote:
Het krult en ik heb na verloop van tijd dooie, gespleten punten. Dat levert eindeloze knopen en klitten op. Ik moet dus wel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n moeder en tante knippen mij wel eens. Maar sowieso wordt mijn haar bijna nooit geknipt.
De vorige keer was 4 maart vorig jaar , dat was wel bij de kapper. Toen heb ik 4 vlechtjes van ruim 35cm lang gedoneerd aan stichting Haarwensen.
De keer daarvoor was anderhalf jaar daarvoor. Toevallig ook bij een kapper. Toen was ik mysterieshopper en moest ik de service beoordelen en kreeg ik kreeg ik de kosten later terug, + nog wat extra's
Ik ook, bijna.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar
SInds mijn haar korter is, ga ik een stuk vakerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het van vriendinnen jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het krult en ik heb na verloop van tijd dooie, gespleten punten. Dat levert eindeloze knopen en klitten op. Ik moet dus wel...
Ik minderquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D moet ook heeeel erg weer. Kappertijdquote:
Zijn haar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D moet ook heeeel erg weer. Kappertijd
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later alquote:
Ik probeer het ook uit te stellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later al
Minitaart deed het laatst zelf maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
Buurkitten moet elke 3-4 weken wel geknipt worden.
quote:
Hilarisch was dat!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaart deed het laatst zelf maar
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaart deed het laatst zelf maar
De vorige keren ging ik toen ik er last van ging krijgen als in 'm'n haar zit af en toe tussen m'n elleboog en bureau vast', of 'het wordt lastiger m'n haar tussen m'n tas en rug vandaan te trekken'quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later al
Je hebt de foto's van missMiniMe toch gezien? Met dr zigeunerkapsel?quote:
cola met rumquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is toch niet goed voor je.
Drank!!![]()
Waar had ik die moeten spotten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt de foto's van missMiniMe toch gezien? Met dr zigeunerkapsel?
A. had in het najaar zelf dat TLC kapsel nagedaanquote:
Moth..f...er?quote:
Hard doodgaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat.
Kijk jij geen films ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zijn nou weer niet echt vrouwenfilms he.quote:
Ik vond dat zelf ook veel te grappigquote:
Hij vond al die aandacht briljant, dus prima tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf ook veel te grappig
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn nou weer niet echt vrouwenfilms he.
Trut.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vorige keren ging ik toen ik er last van ging krijgen als in 'm'n haar zit af en toe tussen m'n elleboog en bureau vast', of 'het wordt lastiger m'n haar tussen m'n tas en rug vandaan te trekken'![]()
Ik heb sowieso nog nooit moeite gehad met borstelenHet glijdt er gewoon doorheen
Als ik weinig tijd heb en ik moet wel een beetje knap onder de douche vandaan, dan haal ik alleen een borstel door het allerbovenste stukje, tot aan waar het elastiekje komt zegmaar, en dan hup, knotje in, het droogt wel op de fiets!
En als ik dan aan kom op bestemming dan is m'n haar wat droger en zijn alle klitten er alweer uitgevallen en is zit het prima
quote:
Bios is juist leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Duurt te lang, geen tv, geen zin in bios.
Waarom moet dat? Zo briljant zijn ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?
oowh, blijkbaar fietsie ook niet.
Stiekem best grappigquote:
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?
oowh, blijkbaar fietsie ook niet.
Pics?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem best grappig
Als je tenminste niet zo een hebt als fietsie
Deze, deel 2 is nu op tv, is uit 1990quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die is ondertussen al 20 jaar oud ofzo?
Dat kan. is een bekende actiefilm.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Ja, deel 2.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over deze films?
[ afbeelding ]
Ouwe meuk. Commerciele ouwe meuk zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bios is juist leuk.
maar ok. dan is het lastig. klassieke quote uit een klassieke actiefilm.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan. is een bekende actiefilm.
maar ik wordt naar bed gestuurd.
Truste allemaal.
Trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan. is een bekende actiefilm.
maar ik wordt naar bed gestuurd.
Truste allemaal.
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ouwe meuk. Commerciele ouwe meuk zelfs.
Uhm, wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf iemand in R'49 begint over KPD.
Hoe lang duurt die aanmelding
Een week of wat...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf iemand in R'49 begint over KPD.
Hoe lang duurt die aanmelding
Het hort bij de filmgeschiedenis van de actiefilms. dan is het toch cultuur ?quote:
Waarom daar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik mag toch aannemen dat de studentenverzekering van de Rabobank mijn studentenwoning wel wil verzekeren?
Niks cultureels aan. Plat vermaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het hoort bij de filmgeschiedenis van de actiefilms. dan is het toch cultuur ?
Ook dat is een cultuur natuurlijk. Of het nou een goede is is weer een tweede.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niks cultureels aan. Plat vermaak.
Omdat andere verzekeringen moeilijk gingen doen omdat ik in een containerwoning woon.quote:
Vlak daarna toevallig al kapper, dus geen picsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics?
En ik geloof dat ik dan de 'ondeuze' op het resterend haar zou zetten. Zomers kort!
Jammer...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vlak daarna toevallig al kapper, dus geen pics
roodborstjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga slapen en dromen over perenijsjes en velden vol paardebloemen en....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |