Vanavond in mijn bed, hoop ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Die is gesmolten inmiddels denk ikquote:
Het was een vluggertjequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wordt het boegbeeld van het nieuw te introduceren kriekbiertje van La Chouffe?
Jup, te laat inderdaad.quote:
quote:
Ja, dit topicquote:
Dat is meer een regularquote:
quote:
Dat is altijd balen inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Bezoek heeft last minute af moeten zeggen. Komt eigenlijk niet heel slecht uit. Behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Bezoek heeft last minute af moeten zeggen. Komt eigenlijk niet heel slecht uit. Behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
TIs wel jammer, maar aangezien ik best wel moe ben. vind ik het dit keer niet zo heel erg..quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
8 uur was sekspraatje hier.... Maar ik heb niks gezien..
Ik dacht even dat je je bezoek behoorlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TIs wel jammer, maar aangezien ik best wel moe ben. vind ik het dit keer niet zo heel erg..
Spuit elf, het was een vluggertjequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
8 uur was sekspraatje hier.... Maar ik heb niks gezien..
Neu ik kan best goed met haar overweg. Dus is het wel een persoon die hier welkom isquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je bezoek behoorlijkvond
Ik gewoon om te ontspannenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen voor de schrijfwedstrijd waar ik aan mee wil doen.
Pfft, vanmiddag broerzusseks, nu een vluggertje.. Ik heb weleens beter gehad...quote:
Opschepper.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pfft, vanmiddag broerzusseks, nu een vluggertje.. Ik heb weleens beter gehad...
Zo te lezen heb je een erg hechte band met je broer en zusquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat? Blij dat ik hier vanmiddag niet wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo, lekker uit verband gerukt klinkt t wel uberfout.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je een erg hechte band met je broer en zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Up up down down left right left right a bquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef D. het volgende:
DM, kwam jij ooit met die cheat-code voor CS aanzetten?
b aquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Up up down down left right left right a b
Geloof ik.
Gewoon de Konamicodequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef D. het volgende:
DM, kwam jij ooit met die cheat-code voor CS aanzetten?
Aaaaah zo dichtbijquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
b a
Maar ik wilde graag weten waarom ie steeds automatisch weer terugspringt
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
b a
Maar ik wilde graag weten waarom ie steeds automatisch weer terugspringt
Het stelde letterlijk niks voor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat? Blij dat ik hier vanmiddag niet was
Ik vind het tijd voor paardebloemen. Limonade van maken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:35 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor de tijd voor perenijsjes
Hopelijk is dat lekkerder dan het klinktquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor paardebloemen. Limonade van maken.
Het zit je niet mee vandaag..quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, waarom zou ik er überhaupt van uit gaan dat zoiets wél in 1x goed gaat hier
Ja!! Maar vorig jaar een te kleine voorraad aan gelegd....quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk is dat lekkerder dan het klinkt
waarby?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:40 schreef essnhills het volgende:
Zit natuurlijk weer geen scartkabel bij..
Ze waaien natuurlijk snel weg hequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja!! Maar vorig jaar een te kleine voorraad aan gelegd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |