Vanavond in mijn bed, hoop ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Die is gesmolten inmiddels denk ikquote:
Het was een vluggertjequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wordt het boegbeeld van het nieuw te introduceren kriekbiertje van La Chouffe?
Jup, te laat inderdaad.quote:
quote:
Ja, dit topicquote:
Dat is meer een regularquote:
quote:
Dat is altijd balen inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Bezoek heeft last minute af moeten zeggen. Komt eigenlijk niet heel slecht uit. Behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Bezoek heeft last minute af moeten zeggen. Komt eigenlijk niet heel slecht uit. Behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
TIs wel jammer, maar aangezien ik best wel moe ben. vind ik het dit keer niet zo heel erg..quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
8 uur was sekspraatje hier.... Maar ik heb niks gezien..
Ik dacht even dat je je bezoek behoorlijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TIs wel jammer, maar aangezien ik best wel moe ben. vind ik het dit keer niet zo heel erg..
Spuit elf, het was een vluggertjequote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
8 uur was sekspraatje hier.... Maar ik heb niks gezien..
Neu ik kan best goed met haar overweg. Dus is het wel een persoon die hier welkom isquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je bezoek behoorlijkvond
Ik gewoon om te ontspannenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen voor de schrijfwedstrijd waar ik aan mee wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |