Gewoon het onderwerp steeds iets aanpassenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuk, maar wordt wel saai op den duur...
Broer zus relatie ipv man en vrouw relatie.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Broer zus relatie ipv man en vrouw relatie.
Als in geen seks maar "vriendjes"
Nee dat snap ik. Maar er zijn denk ik genoeg relaties waar dat wel zo groeit op den duur.quote:
Je bent er zelf bij.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar er zijn denk ik genoeg relaties waar dat wel zo groeit op den duur.
Ja, helaas wel. Vooral bij mensen met kinderen lijkt het soms wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar er zijn denk ik genoeg relaties waar dat wel zo groeit op den duur.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Vooral bij mensen met kinderen lijkt het soms wel.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:45 schreef JJH het volgende:
Truc is dat je niet bang moet zijn om je kind aan opa's en oma's uit te lenen.
Je moet gewoon echt tijd voor jezelf en elkaar vrijmaken.:Y
Ik heb het in mijn omgeving wel meegemaakt. Inmiddels hebben ze de knoop wel doorgehakt en zijn gescheiden, maar dat heeft wel wat jaren geduurt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Vooral bij mensen met kinderen lijkt het soms wel.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:34 schreef JJH het volgende:
Ik ga even wat kleren opzoeken en zo (door de miezerregen) naar de pinkast en gastouder.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn omgeving wel meegemaakt. Inmiddels hebben ze de knoop wel doorgehakt en zijn gescheiden, maar dat heeft wel wat jaren geduurt.
Kinderen, huis, allemaal factoren die meespeelden. Dus voor de buitenwereld was er nog een relatie, maar eigenlijk woonden ze alleen samen en was er niks meer.
Ze noemden het zelf ook broerzus relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:36 schreef Muck het volgende:
De vacature is nogal specifiek en er zijn maar weinig van zulke banen in de regio, dus ik ga (vanwege eventuele concurrentie) nog even niet online gooien waar ik vrijdag voor ga solliciteren.
Na vrijdag vertel ik jullie er aaaaaalles overSucces bij je gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Niet in het begin natuurlijk.quote:
De vacature is nogal specifiek en er zijn maar weinig van zulke banen in de regio, dus ik ga (vanwege eventuele concurrentie) nog even niet online gooien waar ik vrijdag voor ga solliciteren.
Na vrijdag vertel ik jullie er aaaaaalles overEn toch he, als je straks kleine-boodschap-laaf zou worden ben ik net zo blij voor je als dat het reuze ingewikkelde dingen managermevrouw zou worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toch he, als je straks kleine-boodschap-laaf zou worden ben ik net zo blij voor je als dat het reuze ingewikkelde dingen managermevrouw zou worden...
Na vrijdag vertel ik jullie er aaaaaalles overJe wordt het boegbeeld van het nieuw te introduceren kriekbiertje van La Chouffe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Was ik over 5 minuten vrijquote:
Nog een keer?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Gewoon kinderen en seks gemist als onderwerpen
Er komt vast wel een herhalingquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Gewoon kinderen en seks gemist als onderwerpen
Jaaaquote:
Niets wat niet al 100 keer gezegd is of nog 100 keer gezegd gaat wordenquote:
interessant dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat niet al 100 keer gezegd is of nog 100 keer gezegd gaat worden
Het was verre van orgastischquote:
er waren geen heren bij in staat van opperste opwinding?quote:
Vrouwen kunnen dat niet hebben?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren geen heren bij in staat van opperste opwinding?
Dan moet je teruglezenquote:
Nee, dat gebeurt me wel vakerquote:
De enige seks die besproken werd was het ontbreken ervanquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren geen heren bij in staat van opperste opwinding?
Er zullen vast wel mannen zijn die daar een fetish voor hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De enige seks die besproken werd was het ontbreken ervan
Broerzusrelatie seks. Niet mijn ding.
jawelquote:
bij mij is het standaard, altijd te laatquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt me wel vaker
Ik heb ze vandaag heel beschaafd binnenboord gehoudenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel![]()
en inderdaad, het is niet alleen Miniem die met tetten smijt
>>> SEXquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het standaard, altijd te laat
the story of my life
Ik bedoelde vooral seks in het algemeenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is het standaard, altijd te laat
the story of my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |