Neem iets ontspannends, een lollie of zo ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, even een halve boom uit de printer halen.
Gewoon kouwe zweethandjes van de spanning voor de meeting zo.
Paaseitje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Neem iets ontspannends, een lollie of zo ?
Succes ermee ook natuurlijk.
Waar gaat het over ?
Gaat gewoon goedkomen. Jij regelt dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, even een halve boom uit de printer halen.
Gewoon kouwe zweethandjes van de spanning voor de meeting zo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de ouders wel, dus zal me niks verbazen dat er daar n vleugje van in zit
we hebben al gedanst, sesamstraat gekeken, een boekje gelezen, bammetjes gegetenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kind verder gewoon lekker kind laten zijn
Pas je vaker op?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we hebben al gedanst, sesamstraat gekeken, een boekje gelezen, bammetjes gegetenwe vermaken ons prima
niet heel vaak, heb nog niet zoveel kleintjes in mn omgevingquote:
Ze mag aansluiten in de rijquote:
Schattigquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet heel vaak, heb nog niet zoveel kleintjes in mn omgevingdit is die van mn beste vriendin
mn kleine aapje
jupquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schattig
Fijn ook aan het eind van de dag weer over te kunnen dragen aan de ouders
Laat dat 'life' maar wegquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupvind kinderen super, maar die hele lifestyle.. Ik weet t niet
Je hebt ook ervaring, maar bent gillend weggerend?quote:
dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat dat 'life' maar weg![]()
Ik vind het ook helemaal geweldig om op mijn neefje te passen. En daarna lekker jas aan en naar huis
ik vind de kinderen van mn zus best aardig, maar laat me niet met ze alleenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt ook ervaring, maar bent gillend weggerend?
Daar hoef je toch nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat jamaar wie weet ooit
Ik weet ook niet of ik het met twee kinderen ook nog zo leuk zou vinden. Eentje kan ik wel aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de kinderen van mn zus best aardig, maar laat me niet met ze alleen
Wie en wie?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een legitieme reden waarom R en I hier niet komen logeren cq overblijven![]()
![]()
Of aan 'littledrummergirls'quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:45 schreef JJH het volgende:
Kinderen.
Kind(eren) hebben.![]()
Truc is dat je niet bang moet zijn om je kind aan opa's en oma's uit te lenen.
Je moet gewoon echt tijd voor jezelf en elkaar vrijmaken.:Y
nja eerst roepen dat ik de lifestyle niet wil maar miss wel kinderen ooitquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoef je toch nietvoor te doen?
een vriend+vriendin hebben een 2ling. en weten sinds kort dat de 2de 2ling er ook aan komtquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het met twee kinderen ook nog zo leuk zou vinden. Eentje kan ik wel aan
R is mijn neefje van 5quote:
Dat is wel hardcore.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend+vriendin hebben een 2ling. en weten sinds kort dat de 2de 2ling er ook aan komt
nja iig wel praktisch, ze hebben alles al dubbel in huisquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend+vriendin hebben een 2ling. en weten sinds kort dat de 2de 2ling er ook aan komt
Dat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja iig wel praktisch, ze hebben alles al dubbel in huis
Je zei 'ik weet het niet...'quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja eerst roepen dat ik de lifestyle niet wil maar miss wel kinderen ooitbeetje dubbel natuurlijk
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of aan 'littledrummergirls'
Vooral niet vergeten om je eigen behoeften te vervullen
Wij hadden er niet echt voor gekozen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zei 'ik weet het niet...'
Het is ook niet zomaar even een keuze die je even snel maakt. Daar mag je best het ene moment zus en het andere zo over denken
nee, want dat hadden ze net verkochtquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nja iig wel praktisch, ze hebben alles al dubbel in huis
Ik zou na de eerste al echt een paar flinke knopen erin hebben laten leggenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
R is mijn neefje van 5
en I is mijn nichtje van bijna 4
Beide kinderen van mijn broer
-----------------------------------------------------
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evige-populier.dhtml
Dus ik heb dus toch nog kans...
Volgens mij zijn er best veel mensen die dat vergetenquote:
Kan ook gebeuren natuurlijk ja, maar meestal is het toch wel een keuzequote:
Door mijn vorm van autisme, is het niet verstandig ze alleen met mij te laten...quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat is de reden dat ze niet komen?
Een hele collectie bomen zelfsquote:Jij bent een boom?
Stapelbedje. Klaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dat hadden ze net verkocht
en met verbouwen ook maar met nog 1 extra rekening gehouden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel mensen die dat vergeten
Dat was vooor ons beide geen optie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ook gebeuren natuurlijk ja, maar meestal is het toch wel een keuze
En je had ook kunnen kiezen het te beëindigen, dus toch wel een beetje een keuze
Ah zo. Maar je ziet ze verder wel vaak en vindt dat leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door mijn vorm van autisme, is het niet verstandig ze alleen met mij te laten...
[..]
Een hele collectie bomen zelfs![]()
Kinderen vinden dat ook leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij oma en opa, en dan kunnen papa en mama ff stoom afblazen.
24ste komt mijn moeder oppassen, en dan gaan we eeen avondje uit.
Kind.quote:
Klinkt als een hartaanvalmomentjequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was vooor ons beide geen optie.
Nee, we waren precies anderhalf jaar bij elkaar op de dag dat ze geboren werd.
Do the math.
Ik zie ze gemiddeld eens in de 2 maanden. Dat vind ik op zich wel leuk hoor. Vooral I is een scheetje.. R. is wat meer afstandelijker naar mij toe, wat ik ook niet ze heel erg vind hoor..quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah zo. Maar je ziet ze verder wel vaak en vindt dat leuk?
Oh ja, tuurlijk![]()
Hordes vrouwen achter je aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |