Neem iets ontspannends, een lollie of zo ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, even een halve boom uit de printer halen.
Gewoon kouwe zweethandjes van de spanning voor de meeting zo.
Paaseitje.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Neem iets ontspannends, een lollie of zo ?
Succes ermee ook natuurlijk.
Waar gaat het over ?
Gaat gewoon goedkomen. Jij regelt dat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
Zo, even een halve boom uit de printer halen.
Gewoon kouwe zweethandjes van de spanning voor de meeting zo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een van de ouders wel, dus zal me niks verbazen dat er daar n vleugje van in zit
we hebben al gedanst, sesamstraat gekeken, een boekje gelezen, bammetjes gegetenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kind verder gewoon lekker kind laten zijn
Pas je vaker op?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we hebben al gedanst, sesamstraat gekeken, een boekje gelezen, bammetjes gegetenwe vermaken ons prima
niet heel vaak, heb nog niet zoveel kleintjes in mn omgevingquote:
Ze mag aansluiten in de rijquote:
Schattigquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet heel vaak, heb nog niet zoveel kleintjes in mn omgevingdit is die van mn beste vriendin
mn kleine aapje
jupquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schattig
Fijn ook aan het eind van de dag weer over te kunnen dragen aan de ouders
Laat dat 'life' maar wegquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupvind kinderen super, maar die hele lifestyle.. Ik weet t niet
Je hebt ook ervaring, maar bent gillend weggerend?quote:
dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat dat 'life' maar weg![]()
Ik vind het ook helemaal geweldig om op mijn neefje te passen. En daarna lekker jas aan en naar huis
ik vind de kinderen van mn zus best aardig, maar laat me niet met ze alleenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt ook ervaring, maar bent gillend weggerend?
Daar hoef je toch nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat jamaar wie weet ooit
Ik weet ook niet of ik het met twee kinderen ook nog zo leuk zou vinden. Eentje kan ik wel aanquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de kinderen van mn zus best aardig, maar laat me niet met ze alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |