Ik minderquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar
D moet ook heeeel erg weer. Kappertijdquote:
Zijn haar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D moet ook heeeel erg weer. Kappertijd
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later alquote:
Ik probeer het ook uit te stellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later al
Minitaart deed het laatst zelf maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
Buurkitten moet elke 3-4 weken wel geknipt worden.
quote:
Hilarisch was dat!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaart deed het laatst zelf maar
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaart deed het laatst zelf maar
De vorige keren ging ik toen ik er last van ging krijgen als in 'm'n haar zit af en toe tussen m'n elleboog en bureau vast', of 'het wordt lastiger m'n haar tussen m'n tas en rug vandaan te trekken'quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later al
Je hebt de foto's van missMiniMe toch gezien? Met dr zigeunerkapsel?quote:
cola met rumquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is toch niet goed voor je.
Drank!!![]()
Waar had ik die moeten spotten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt de foto's van missMiniMe toch gezien? Met dr zigeunerkapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |