Valt er soms niet eens ijs naar beneden of zo, door een dak heen ? vanaf een vliegtuig ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef essnhills het volgende:
Soms zijn die voorwaarden van verzekeringen best wel grappig.
Bijvoorbeeld geen stormschade of schade door een kernatoomreactie vergoeden, maar wel schade door botsing met luchtvaartuigen of voorwerpen die daaruit vallen.
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef essnhills het volgende:
Soms zijn die voorwaarden van verzekeringen best wel grappig.
Bijvoorbeeld geen stormschade of schade door een kernatoomreactie vergoeden, maar wel schade door botsing met luchtvaartuigen of voorwerpen die daaruit vallen.
Schade dor luchtvaartuigen worden juist wel vergoedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??
Oeps. Verkeert gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schade dor luchtvaartuigen worden juist wel vergoed
quote:
Dat zou niet goed zijn, ze hebben er veeeeeel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??
De kapster heeft gisteravond mijn net gewassen haar gekortwiektquote:
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
De kapster heeft gisteravond mijn net gewassen haar gekortwiekt
Ook fijn
Dat haat ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweestquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.
Ik ook. Maar ik zet mijn bril af en zie echt -niets- dus tijdig ingrijpen lukt niet.quote:
Buurkater wil mijn haar niet knippen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweest
Beide keren gratis
De kapster komt bij mij, nog fijnerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweest
Beide keren gratis
Ik zie ook verdomd weinig zonder bril, maar gelukkig kent mijn kapster me goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik zet mijn bril af en zie echt -niets- dus tijdig ingrijpen lukt niet.
Ik was bij een andere kapster. Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben met mijn gewone kapster....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
De kapster komt bij mij, nog fijner
[..]
Ik zie ook verdomd weinig zonder bril, maar gelukkig kent mijn kapster me goed
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkater wil mijn haar niet knippen.
Voordat mijn broer gaat trouwen, wil ik ook nog even eigenlijk, maar dan zit ze een tijdje in Denemarkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bij een andere kapster. Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben met mijn gewone kapster....
Ik ga ongeveer 1 keer per jaarquote:
Het krult en ik heb na verloop van tijd dooie, gespleten punten. Dat levert eindeloze knopen en klitten op. Ik moet dus wel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n moeder en tante knippen mij wel eens. Maar sowieso wordt mijn haar bijna nooit geknipt.
De vorige keer was 4 maart vorig jaar , dat was wel bij de kapper. Toen heb ik 4 vlechtjes van ruim 35cm lang gedoneerd aan stichting Haarwensen.
De keer daarvoor was anderhalf jaar daarvoor. Toevallig ook bij een kapper. Toen was ik mysterieshopper en moest ik de service beoordelen en kreeg ik kreeg ik de kosten later terug, + nog wat extra's
Ik ook, bijna.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar
SInds mijn haar korter is, ga ik een stuk vakerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar
Ik ken het van vriendinnen jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het krult en ik heb na verloop van tijd dooie, gespleten punten. Dat levert eindeloze knopen en klitten op. Ik moet dus wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |