Niet zelf repareren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:44 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig komt er morgen een loodgieter... de wc doorspoelen met een emmer water is best onhandig.
Oh jawelquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:45 schreef essnhills het volgende:
Ik had nooit moeten zeggen dat het een leuke jongen is hè?
Ik geloof er niks van dat je nu niet nog wat zou willenquote:
Bij mij hebben pizza's over het algemeen geen tomaat hoor..quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten.
Nee, dat is voor de woningbouw... afvoerpijp van toilet, pijp van stortbak naar toilet en het kraantje van de stortbak lekken allemaalquote:
Jij bestelt pizza's zonder tomaat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij hebben pizza's over het algemeen geen tomaat hoor..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij hebben pizza's over het algemeen geen tomaat hoor..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook, jullie hebben altijd honger
Ik heb trek in chipsquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je nu niet nog wat zou willen
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook, jullie hebben altijd honger
Ik bestel nooit zo vaak pizza, maar als ik ze zelf maak dan maak ik ze zonder tomaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.
MPG en Toek zijn de kliko's hier... die gaan nog door als ik al aan het uitbuiken ben.
Da's waar ja. Dan had ik ook gebeldquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de woningbouw... afvoerpijp van toilet, pijp van stortbak naar toilet en het kraantje van de stortbak lekken allemaal. En de stortbak zelf blijft ook doorlopen, dus er zal wel iets met de plotter (zo heet dat ding toch?
) zijn
.
I knew itquote:
Echt, alles wat kan lekken, lekt ook tegelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's waar ja. Dan had ik ook gebeld
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestel nooit zo vaak pizza, maar als ik ze zelf maak dan maak ik ze zonder tomaatMaken ze met liefde zonder tomaat voor je hoor. Hier altijd een zonder kaas. Nooit een probleem geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig.
MPG en Toek zijn de kliko's hier... die gaan nog door als ik al aan het uitbuiken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |