Dat kan. is een bekende actiefilm.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Ja, deel 2.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over deze films?
[ afbeelding ]
Ouwe meuk. Commerciele ouwe meuk zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bios is juist leuk.
maar ok. dan is het lastig. klassieke quote uit een klassieke actiefilm.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan. is een bekende actiefilm.
maar ik wordt naar bed gestuurd.
Truste allemaal.
Trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan. is een bekende actiefilm.
maar ik wordt naar bed gestuurd.
Truste allemaal.
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ouwe meuk. Commerciele ouwe meuk zelfs.
Uhm, wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf iemand in R'49 begint over KPD.
Hoe lang duurt die aanmelding
Een week of wat...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf iemand in R'49 begint over KPD.
Hoe lang duurt die aanmelding
Het hort bij de filmgeschiedenis van de actiefilms. dan is het toch cultuur ?quote:
Waarom daar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik mag toch aannemen dat de studentenverzekering van de Rabobank mijn studentenwoning wel wil verzekeren?
Niks cultureels aan. Plat vermaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het hoort bij de filmgeschiedenis van de actiefilms. dan is het toch cultuur ?
Ook dat is een cultuur natuurlijk. Of het nou een goede is is weer een tweede.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niks cultureels aan. Plat vermaak.
Omdat andere verzekeringen moeilijk gingen doen omdat ik in een containerwoning woon.quote:
Vlak daarna toevallig al kapper, dus geen picsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics?
En ik geloof dat ik dan de 'ondeuze' op het resterend haar zou zetten. Zomers kort!
Jammer...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vlak daarna toevallig al kapper, dus geen pics
roodborstjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga slapen en dromen over perenijsjes en velden vol paardebloemen en....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |