Valt er soms niet eens ijs naar beneden of zo, door een dak heen ? vanaf een vliegtuig ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef essnhills het volgende:
Soms zijn die voorwaarden van verzekeringen best wel grappig.
Bijvoorbeeld geen stormschade of schade door een kernatoomreactie vergoeden, maar wel schade door botsing met luchtvaartuigen of voorwerpen die daaruit vallen.
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef essnhills het volgende:
Soms zijn die voorwaarden van verzekeringen best wel grappig.
Bijvoorbeeld geen stormschade of schade door een kernatoomreactie vergoeden, maar wel schade door botsing met luchtvaartuigen of voorwerpen die daaruit vallen.
Schade dor luchtvaartuigen worden juist wel vergoedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??
Oeps. Verkeert gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schade dor luchtvaartuigen worden juist wel vergoed
quote:
Dat zou niet goed zijn, ze hebben er veeeeeel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als Taartje struikelt over (lees botst met) de speelgoedvliegtuigen van D en T. en haar been breekt, heeft ze pech??
De kapster heeft gisteravond mijn net gewassen haar gekortwiektquote:
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
De kapster heeft gisteravond mijn net gewassen haar gekortwiekt
Ook fijn
Dat haat ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweestquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De kapster heeft mij laatst veel te kort geknipt.
Ik ook. Maar ik zet mijn bril af en zie echt -niets- dus tijdig ingrijpen lukt niet.quote:
Buurkater wil mijn haar niet knippen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweest
Beide keren gratis
De kapster komt bij mij, nog fijnerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas 2x in mijn hele leven bij de kapster geweest
Beide keren gratis
Ik zie ook verdomd weinig zonder bril, maar gelukkig kent mijn kapster me goedquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik zet mijn bril af en zie echt -niets- dus tijdig ingrijpen lukt niet.
Ik was bij een andere kapster. Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben met mijn gewone kapster....quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
De kapster komt bij mij, nog fijner
[..]
Ik zie ook verdomd weinig zonder bril, maar gelukkig kent mijn kapster me goed
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Buurkater wil mijn haar niet knippen.
Voordat mijn broer gaat trouwen, wil ik ook nog even eigenlijk, maar dan zit ze een tijdje in Denemarkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bij een andere kapster. Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben met mijn gewone kapster....
Ik ga ongeveer 1 keer per jaarquote:
Het krult en ik heb na verloop van tijd dooie, gespleten punten. Dat levert eindeloze knopen en klitten op. Ik moet dus wel...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n moeder en tante knippen mij wel eens. Maar sowieso wordt mijn haar bijna nooit geknipt.
De vorige keer was 4 maart vorig jaar , dat was wel bij de kapper. Toen heb ik 4 vlechtjes van ruim 35cm lang gedoneerd aan stichting Haarwensen.
De keer daarvoor was anderhalf jaar daarvoor. Toevallig ook bij een kapper. Toen was ik mysterieshopper en moest ik de service beoordelen en kreeg ik kreeg ik de kosten later terug, + nog wat extra's
Ik ook, bijna.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar
SInds mijn haar korter is, ga ik een stuk vakerquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het van vriendinnen jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het krult en ik heb na verloop van tijd dooie, gespleten punten. Dat levert eindeloze knopen en klitten op. Ik moet dus wel...
Ik minderquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D moet ook heeeel erg weer. Kappertijdquote:
Zijn haar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D moet ook heeeel erg weer. Kappertijd
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later alquote:
Ik probeer het ook uit te stellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later al
Minitaart deed het laatst zelf maarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
Buurkitten moet elke 3-4 weken wel geknipt worden.
quote:
Hilarisch was dat!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaart deed het laatst zelf maar
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minitaart deed het laatst zelf maar
De vorige keren ging ik toen ik er last van ging krijgen als in 'm'n haar zit af en toe tussen m'n elleboog en bureau vast', of 'het wordt lastiger m'n haar tussen m'n tas en rug vandaan te trekken'quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra mijn borstel weer blijft hangen dan moet ik weer. Dus ga ik dan twee maanden later al
Je hebt de foto's van missMiniMe toch gezien? Met dr zigeunerkapsel?quote:
cola met rumquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is toch niet goed voor je.
Drank!!![]()
Waar had ik die moeten spotten?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt de foto's van missMiniMe toch gezien? Met dr zigeunerkapsel?
A. had in het najaar zelf dat TLC kapsel nagedaanquote:
Moth..f...er?quote:
Hard doodgaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat.
Kijk jij geen films ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zijn nou weer niet echt vrouwenfilms he.quote:
Ik vond dat zelf ook veel te grappigquote:
Hij vond al die aandacht briljant, dus prima tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf ook veel te grappig
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn nou weer niet echt vrouwenfilms he.
Trut.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vorige keren ging ik toen ik er last van ging krijgen als in 'm'n haar zit af en toe tussen m'n elleboog en bureau vast', of 'het wordt lastiger m'n haar tussen m'n tas en rug vandaan te trekken'![]()
Ik heb sowieso nog nooit moeite gehad met borstelenHet glijdt er gewoon doorheen
Als ik weinig tijd heb en ik moet wel een beetje knap onder de douche vandaan, dan haal ik alleen een borstel door het allerbovenste stukje, tot aan waar het elastiekje komt zegmaar, en dan hup, knotje in, het droogt wel op de fiets!
En als ik dan aan kom op bestemming dan is m'n haar wat droger en zijn alle klitten er alweer uitgevallen en is zit het prima
quote:
Bios is juist leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Duurt te lang, geen tv, geen zin in bios.
Waarom moet dat? Zo briljant zijn ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?
oowh, blijkbaar fietsie ook niet.
Stiekem best grappigquote:
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?
oowh, blijkbaar fietsie ook niet.
Pics?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem best grappig
Als je tenminste niet zo een hebt als fietsie
Deze, deel 2 is nu op tv, is uit 1990quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die is ondertussen al 20 jaar oud ofzo?
Dat kan. is een bekende actiefilm.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Ja, deel 2.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over deze films?
[ afbeelding ]
Ouwe meuk. Commerciele ouwe meuk zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bios is juist leuk.
maar ok. dan is het lastig. klassieke quote uit een klassieke actiefilm.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan. is een bekende actiefilm.
maar ik wordt naar bed gestuurd.
Truste allemaal.
Trustequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan. is een bekende actiefilm.
maar ik wordt naar bed gestuurd.
Truste allemaal.
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ouwe meuk. Commerciele ouwe meuk zelfs.
Uhm, wat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf iemand in R'49 begint over KPD.
Hoe lang duurt die aanmelding
Een week of wat...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef Koen66 het volgende:
wtf iemand in R'49 begint over KPD.
Hoe lang duurt die aanmelding
Het hort bij de filmgeschiedenis van de actiefilms. dan is het toch cultuur ?quote:
Waarom daar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:24 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik mag toch aannemen dat de studentenverzekering van de Rabobank mijn studentenwoning wel wil verzekeren?
Niks cultureels aan. Plat vermaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het hoort bij de filmgeschiedenis van de actiefilms. dan is het toch cultuur ?
Ook dat is een cultuur natuurlijk. Of het nou een goede is is weer een tweede.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niks cultureels aan. Plat vermaak.
Omdat andere verzekeringen moeilijk gingen doen omdat ik in een containerwoning woon.quote:
Vlak daarna toevallig al kapper, dus geen picsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics?
En ik geloof dat ik dan de 'ondeuze' op het resterend haar zou zetten. Zomers kort!
Jammer...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vlak daarna toevallig al kapper, dus geen pics
roodborstjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga slapen en dromen over perenijsjes en velden vol paardebloemen en....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |